Nowe części

kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Nowe części

Post autor: kamiljot »

Witam!
Jestem posiadaczem Krossa Sign DS skaczę w Dircie, to był rower na początek i teraz nadszedł czas aby go przerobić, a mianowicie chcę kupić rame DunCon Pussy Dirt(ew. poczekam na DunCon Pimp, moze orientujecie sie jaka bedzie mial cene), amorek Rock Shox Pike 426 i jakis single speed(tylko nie wiem jaki), co byście zmienili w tym zestawie?
Kross Sign DS:
Rama 26'' Alu 6061
Rozmiary 15''
Widelec RST Launch RA 130 mm
Przerzutka przód SRAM 3.0
Przerzutka tył SRAM SX5
Hamulec przód Tektro SCD3
Hamulec tył Tektro SCD3
Manetki SRAM SX-5
Korba Truvativ Hussefelt
Suport Truvativ
Łańcuch KMC Z 82
Kaseta SRAM PG-830 11-32
Piasty Joy Tech
Opony Schwalbe Fast Fred Sport 26x2.35
Obręcze Alexrims DM24
Kierownica Truvativ Hussefelt
Wspornik kierownicy Truvativ Hussefelt
Wspornik siodła Zoom Alu
Stery VP-A74F
Siodło VELO VL-2049
Pedały VP-558
Tovar
Posty: 115
Rejestracja: 28.02.2008 16:26:08
Kontakt:

Post autor: Tovar »

na pewno wywal przerzutki, hamulce można by było pokusić się o tarczówkę na tył, albo całkowity brakeless. w ostateczności v-ka z tyłu też wyrobi. małe siodełko też powinno być lepsze. jeśli zależy Ci na wadze, to możesz poszukać lżejszych korb i supportu. Co do ss, to może NS coaster? Ja na swojego nie nażekam, w zimie ceny będą napewno niższe, rok temu normalnego coastera udało mi się kupić za niecałe 100zl (oczywiście nowy)
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

Zastanawiałem sie nad brakeless, bo na Dircie żadko się ich używa
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

A może pokusić się o składanie od podstaw bo z seryjniaka to bym raczej większośc wyrzucił bądź zmienił


Rama - out
Widelec - out na jakiegos 80-100mm bądź sztywny
Przerzutka przód - out
Przerzutka tył - out
Hamulec przód - out
Hamulec tył - out ewentualnia jakaś tarcza 160mm
Manetki - out
Korba - jedna zębatka i rockring out
Suport - zmienić za bardzo nie masz na co póki masz tą korbe
Łańcuch - skrócić bądź out na coś mocniejszego
Kaseta - out
Piasty - przerobić na śruby, na tył reduktor własnej roboty bądź kupny
Opony - out, jakięs TableTopy zależnie od funduszy
Obręcze - od biedy starczą
Kierownica - póki co możesz śmigać ew do ścięcia jak kto lubi
Wspornik - krótki, lekki, narazie może być
Wspornik siodła - ściąć ile wlezie ;D
Stery VP-A74F
Siodło - out na jakiegoś slima
Pedały - Chyba o 559 chodziło? Narazie mogą być, ew do przeserwisowania
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

"Piasty - przerobić na śruby" nie znam sie za bardzo, prosilbym jasniej ;p
jest jakas roznica w jezdzie pomiedzy reduktorem, a piasta ss?
siodło chciałbym Earth Works Couch
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

kamiljot pisze:Piasty - przerobić na śruby
Czyli zmienić ośki, bo obecnie masz na szybko zamykacz a przydały by się normalna ośka na śrubę. Koszt oski to ok 5-15zł więc nie duzo a na tyle szczególnie sie przyda bo przy szybkozamykaczu i poziomych hakach będzie się koło przesuwać.

kamiljot pisze:jest jakas roznica w jezdzie pomiedzy reduktorem, a piasta ss?
Jak założysz reduktor to będziesz miał piaste SS :)

Ew Couch ciężkie, wygodne ale lubi się rozdzierać. Proponowałbym Dartmoora Hardy, bardzo lekkie (250gram na mojej wadze) i całkiem wygodne. Miała to byc podróbka Fly Fino, wymiarowo może i jest ale Dart nie ma profilu..
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

a piasta na przód na 20mm, jaka?
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Jak ma być do dirtu to coś lekkiego, proponowałbym NS Roller Simple Pro albo bliźniaczego X-driva. Novatec oczywiście też je robi :)
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

zacząłem się zastanawiać czy brać RS Pike 426 czy jakiegoś Argyle? Co wg Was lepsze do dirtu?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

kamiljot zamiast duncon pimp kup rame do dirtu rometa bo pimp to dosłownie wczesniejsza wersja projektu rometa.

Hamulec wywal na przodzie, tył mozesz juz przyszłosciowo dac tarcze. Ogolnie jak bombell pisze.
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

bede jezdzil na bl
bobnh
Posty: 133
Rejestracja: 03.05.2005 02:26:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: bobnh »

sprzedaj cały rower, i złoz nowy od podstaw , chyba lepiej wyjdzie . zalezy ile masz teraz kasy .
http://bobpl.pinkbike.com/
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

jeśli chodzi o romed street root to odpada, bo jest tylko pod koła 24"
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

bede z czasem reszte czesci zmienial, bo pieniedzy nie mam najwiecej :(
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

kamiljot pisałem romeT tam jest T jak Tomasz nie D jak Danuta. Inna firma. RomeT ma tego samego projektanta co duncon i rama romeTa to jest pozniejsy projekt tego samego człowieka.
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

a no jo xD wybacz ;p
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

mógłbyś dać linka jakiegoś do sklepu gdzie mozna kupić tą ramę? szukałem, ale nie znalazłem
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

kamiljot one beda dostepne dopiero na 09 jesli sie nie myle. Jest na forum o tych rowerach temat. Paru riderów ja testowało i chwala ja sobie. Looknij to tematu.
kamiljot
Posty: 113
Rejestracja: 07.09.2007 20:16:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: kamiljot »

to którego amorka wg Was lepiej do Dirtu? Pike 426 czy jakiegoś Argyle?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości