Dwa tygodnie temu poszedłem do Ando z moim dj1 na wymianę rury sterowej. Panowie zamówili rurę sterową i wymienili ją za co zapłaciłem 80zł. Byłem na etapie składania roweru więc dziewiczy rejs odbył się w ostatnią sobotę. Na rowerze jeździłem przez trzy dni, w poniedziałek zobaczyłem, że wygiąłem kierownice (przynajmniej tak mi się wydawało) i że mam niedokręcony mostek. Pojeździłem do wieczora i wczoraj chciałem dokręcić mostek i zdziwienie bo już na max. był skręcony, a kierą można było kręcić na lewo i prawo przy nieruchomym amorze. Odwróciłem rower i wszystko stało się jasne. Rura sterowa kręci się w koronie i jest wygięta.
Chcę mieć jak najszybciej sprawny rower. Najpierw miałem jechać do ando i pokazać jak wygląda efekt ich pracy i wywalczyć wymianę za darmo, no ale stwierdziłem, że jeśli mają wymienić znów tak, że będzie się luzować to wolę zapłacić i jechać do Secesji. Tyle że w tej chwili funduszy brak. Co robić?
Jedź do Ando i Reklamuj. To jeden z najlepszych serwisów i sklepów w krakowie, ze względu na podejście do klienta - nie uważam, by był jakiś problem z darmową naprawą . Naturalnie jeśli rura nie była uszkodzona przez Ciebie w wyniku gleby ... Pamiętajmy, że wymieniona sterówka już nie będzie tak silna jak seryjna !
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
żadnej gleby nie było tylko bunnyhopy i nauka 180 na płaskim, żadnych dirtów/hop. dzwoniłem do ando i powiedzieli że jak zobaczą amortyzator to będą się zastanawiać co dalej, zawożę go w sobotę
no to tak: w piątek zaniosłem dj do serwisu, dziś go odbierałem. okazało się że skrzywiłem rurę sterową, dokładnie w miejscu gdzie siedzi bieżnia sterów dół, dla pana Leszka wyglądało to na zderzenie z drzewem ale to efekt niedokręconych 180tek. Teraz mam najtańsze stery VP, czy jeśli zmienię stery na coś lepszego to zmniejszy to szansę, że skrzywię sterówkę jeszcze raz?? a co do ceny: zapłaciłem 20zł, normalnie ta usługa kosztuje 80zł polecam Ando
zgiąć sterówkę przy 180ce?! Sam miałem kilka efektownych gleb (waze ponad 85kg) w swojej karierze, pare dzwonów gdzie az się prosiło o pogięcie amora i nic. Przy 180 (nauce) nawet obręczy nie pogiąłem, a co dopiero sterówke! Coś mi tu śmierdzi, ale skoro już załatwione to spoko...
Ktoś ma pomysł jak uniknąć kolejnego skrzywienia? Koła 24" oba, amor 100 skoku, przy ramie Kona Shred, kąty ok, coś da zmiana sterów na dłuższe (teraz zwykłe VP kulki)? Teraz ważę nie całe 70kg, mam 177cm wzrostu i na razie nie mogę katować bo jestem świeżo po zakończonym leczeniu rozerwania torebki stawowej w kostce, ale w nowym sezonie to głównie dirt. Zanim skrzywiłem sterówkę to używałem go łącznie 10h - sobota wieczór 2h, niedziela 3h i poniedziałek 5h- w poniedziałek wieczorem się zorientowałem, że jest wygięta, podczas jazdy były bunnyhopy na krawężnik, na boxa na skateparku, 180 na płaskim tylko parę razy dokręcone i raz mi się 270 na górkę udało wykręcić, nic więcej nie robiłem, martwi mnie to bo nowa rura sterowa jest założona tak samo jak była założona poprzednia, a amortyzator kupiłem nie po to żeby na półce stał i nie zamierzam prędko kupować innego- nie mam na to środków. Załączam foto skrzywionej sterówki
Ta sterówka chyba z Hi-tenu jest zrobiona...
Poza tym chyba nawet nie montowali jej na prasie. Wygląda mi to na 2-częściową rurę : najpierw wbija się rurę w koronę, a potem od dołu wbija się młotem tulejkę, która rozszerza koniec rury dzięki czemu jakoś to się trzyma.
Metoda niemal garażowa. Nie było szans żeby to się utrzymało w miejscu. Lepiej idź z tym do secesji.
tej wymienionej nie zdążyłem nawet przyciąć, jechać od razu do secesji? chcę żeby było solidnie i trwale, z czego jest wykonana "normalna" sterówka? bo jeżeli w secesji mają wsadzić taką samą rurę to mi to nic nie da- ostatnim razem najpierw się skrzywiła, a dopiero potem poluzowała
wogole to sterowki w dj takie grube sa od dolu. ta Twoja na taka nie wyglada. moze faktycznie lepiej idz do secesji. a najlepiej przedzwon do gregorio i dowiedz sie o oryginalna sterowke do dj.