Problem z cieknącymi 888vf

qtafonac
Posty: 26
Rejestracja: 22.04.2008 19:44:32
Lokalizacja: Wieniec
Kontakt:

Problem z cieknącymi 888vf

Post autor: qtafonac »

Jak w temacie.Zmieniłem uszczelki w moich 888vf z 2005, zmieniłem olej na Motorex7.5, i podniosłem go na 200mm z orginalnych 170mm! I pojawił sie problem z cieknącym olejem na uszczelkach. Prosił bym o jakieś rady jak to naprawić!!!
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Jak zmieniłeś olej to może być go za dużo i po prostu trochę się poci. Często tak jest po zmianie oleju, myślę że nic nie jest z Twoimi ósemkami :)
qtafonac
Posty: 26
Rejestracja: 22.04.2008 19:44:32
Lokalizacja: Wieniec
Kontakt:

Post autor: qtafonac »

W tabeli na gregorio jest podane że trzeba nalać 225ml ja nalałem 230ml.Mozliwe że uszczelki były jakieś strare ?Dzisiaj rozbierałem go ponownie i jeszcze raz wszystko sprawdziłem złożony jest poprawnie a efekt się nie zmienił tego oleju jest dość sporo
Da__FreaK
Posty: 786
Rejestracja: 06.02.2008 06:35:04
Lokalizacja: Szczecin/Przecław/Cisiec
Kontakt:

Post autor: Da__FreaK »

1 - za duzo oleju
2 - nowe uszczelki musza sie ulozyc

Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

Jesli jest go naprawde duzo to mogles zalozyc uszczelki olejowe do gory nogami (nie pytac skad wiem)
Jesli tylko lagi sa lekko nim przetarte i nie leje sie po uszczelkach to normalka ... wyciaga olej ktory np zostal miedzy uszczelkami olejowymi a kurzowymi.
BTW ja zawsze nalewalem troszke mniej niz w tabelach.
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
bielek
Posty: 333
Rejestracja: 15.11.2006 18:13:49
Lokalizacja: sadlinkicity i 3city
Kontakt:

Post autor: bielek »

Do 888 lepiej wlać troszkę mniej ja mam o 30ml mniej (sic!) i po zmianie uszczelek wszystko chodzi jak należy pewnie źle założyłeś albo uszkodziłeś. Nowe uszczelki chodzą ciaśniej niż stare więc wogóle nie powinno cieknąć. Oczywiście mowa o tym że amora po zabiegu wytarłeś trochę pojeździłeś i dalej się leje. Jeżeli po złożeniu 1 raz ugiąłeś i masz obrączki to normalka. Jak uszkodziłeś odlew śrubokretem przy wyjmowaniu starych to powodzenia w szukaniu nowych goleni. Po przy zakładaniu to raczej nie da się nic uszkodzić
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

1. Założyłeś na odwrót.
2. Jest troche oleju między kurzowymi a olejowymi - przejdzie po paru godzinach jazdy.
3. Nowe uszczelki czasem muszą sie rozpracować, warto psiknąć przed włożeniem lag brunoxem dla zmiękczenia.
4. Podwineła Ci się uszczelka
5. Odlej po 10ml z każdej lagi.
6. Sprawdź czy uszczelki leżą w dobrym miejscu w dole, czy nie są za wysoko.
7. Zobacz czy nie przeciąłęś gdzieś uszczelki przy zakładaniu, albo nie była fabrycznie przecięta.

Leje się z jednej lagi czy z 2?
qtafonac
Posty: 26
Rejestracja: 22.04.2008 19:44:32
Lokalizacja: Wieniec
Kontakt:

Post autor: qtafonac »

możliwe że jest to winą większej ilości oleju wlanego pojeździmy zobaczymy, uszczelki są osadzone prawidłowo. Jest pogoda to teraz przynajmniej jest okazja trochę go rozruszać:)
PS: dzięki za porady
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości