Strona 1 z 1
Problem z cieknącymi 888vf
: 27.03.2009 21:22:42
autor: qtafonac
Jak w temacie.Zmieniłem uszczelki w moich 888vf z 2005, zmieniłem olej na Motorex7.5, i podniosłem go na 200mm z orginalnych 170mm! I pojawił sie problem z cieknącym olejem na uszczelkach. Prosił bym o jakieś rady jak to naprawić!!!
: 27.03.2009 21:25:35
autor: GgG
Jak zmieniłeś olej to może być go za dużo i po prostu trochę się poci. Często tak jest po zmianie oleju, myślę że nic nie jest z Twoimi ósemkami

: 27.03.2009 21:30:00
autor: qtafonac
W tabeli na gregorio jest podane że trzeba nalać 225ml ja nalałem 230ml.Mozliwe że uszczelki były jakieś strare ?Dzisiaj rozbierałem go ponownie i jeszcze raz wszystko sprawdziłem złożony jest poprawnie a efekt się nie zmienił tego oleju jest dość sporo
: 27.03.2009 21:36:25
autor: Da__FreaK
1 - za duzo oleju
2 - nowe uszczelki musza sie ulozyc
: 27.03.2009 21:40:37
autor: Czlenson
Jesli jest go naprawde duzo to mogles zalozyc uszczelki olejowe do gory nogami (nie pytac skad wiem)
Jesli tylko lagi sa lekko nim przetarte i nie leje sie po uszczelkach to normalka ... wyciaga olej ktory np zostal miedzy uszczelkami olejowymi a kurzowymi.
BTW ja zawsze nalewalem troszke mniej niz w tabelach.
: 27.03.2009 22:00:37
autor: bielek
Do 888 lepiej wlać troszkę mniej ja mam o 30ml mniej (sic!) i po zmianie uszczelek wszystko chodzi jak należy pewnie źle założyłeś albo uszkodziłeś. Nowe uszczelki chodzą ciaśniej niż stare więc wogóle nie powinno cieknąć. Oczywiście mowa o tym że amora po zabiegu wytarłeś trochę pojeździłeś i dalej się leje. Jeżeli po złożeniu 1 raz ugiąłeś i masz obrączki to normalka. Jak uszkodziłeś odlew śrubokretem przy wyjmowaniu starych to powodzenia w szukaniu nowych goleni. Po przy zakładaniu to raczej nie da się nic uszkodzić
: 27.03.2009 22:41:54
autor: Johnyk
1. Założyłeś na odwrót.
2. Jest troche oleju między kurzowymi a olejowymi - przejdzie po paru godzinach jazdy.
3. Nowe uszczelki czasem muszą sie rozpracować, warto psiknąć przed włożeniem lag brunoxem dla zmiękczenia.
4. Podwineła Ci się uszczelka
5. Odlej po 10ml z każdej lagi.
6. Sprawdź czy uszczelki leżą w dobrym miejscu w dole, czy nie są za wysoko.
7. Zobacz czy nie przeciąłęś gdzieś uszczelki przy zakładaniu, albo nie była fabrycznie przecięta.
Leje się z jednej lagi czy z 2?
: 28.03.2009 14:24:40
autor: qtafonac
możliwe że jest to winą większej ilości oleju wlanego pojeździmy zobaczymy, uszczelki są osadzone prawidłowo. Jest pogoda to teraz przynajmniej jest okazja trochę go rozruszać:)
PS: dzięki za porady