Bez kitu
Jak DH i CC to weź 888, ale nie wiem jak pracują (czy lepiej od 66), bo ich nie jeździłem.
Co do 66, to chodzi ci pewnie o model 2008. Mam je i są naprawdę fajne, ale wydaje mi się że bardziej pod FR niż DH.
Ja bym brał ósemy.
Nom do dh to niby 888 wiadomo ale 66 podane w temacie maja lepsze tlumienie i lepiej chodza. Wiedz musisz zdecydowac sam i najlepiej jak masz mozliwosc przejedz sie na obu i ocen. Do tej ramy rzeczywiscie lepiej 888 ale ja bym 66 bral ze wzgledu na prace
hmm, wiadomo, że początkowe serie z 2008 r 66 i 888 były wadliwe. Jeśli jesteś pewien, że są to już poprawione wersje to brałbym 66. Z sztywnością nie będzie problemu, a będę o wiele lepiej pracować od 888 i dadzą o wiele więcej możliwości regulacji.
Natomiast ogólnie zastanowiłbym się nad czymś innym. Boxxer team/race byłby najlepszym wyborem wg mnie.
Bierz 66. Fajnie do dh miec 2 polke bo to bardziej race wyglada ale wazniejsze od jakis nominalnych róznic w sztywnosci jest to jaka przyczepnosc amor oferuje. RC-3 da ci wiecej przyczepnosci bo ma jednak lepszy system tlumienia. Pakuj sie w rc-3 bez wachania.
A co do wadliwej seri to na dhz to bylo wrzucane i tak samo do marza. Sprawdz jaki numer seryjny masz amora i nawet jak z tej zlej serii to marz robi recall wiec ci powinen to uznac i najwyzej nowy wyslac wiec zle nie bedzie
Ja mam takie małe pytanko.(nie ebde zakladal nowego tematu.) Jeżeli brac 66 to ktory rocznik najlepszy? I brac rc2x czy moze cos innego.Oczywiscie do DH z rama HT Tak do 2000zl
66, lepsze tlumiki, i nie martw sie ze 1 polka, same zalety, moze wyglada mniej racingowo, sam jezdze od 2 sezonow w dh na 66 2007 w tym sezonie w m3 siedza i nie mam zamiaru na 888 zmieniac i dodawac 400-500g niepotrzebnej wagi.
Marvil jak chcesz rc2x to szukaj 2007 bo 2006 miały chyba 170 a nie 180mm skoku, no i zawsze nowsze są. Jak dla mnie takie gadanie że np najlepszy rocznik to 2005. 07 itp to puste gadanie, marzocchi robi mało awaryjny sprzęt, może trafisz na okazję i kupisz 07 które będzie miało jeszcze gwarancję.