Strona 1 z 1
PIKE 454 coil
: 03.04.2009 11:32:34
autor: mad79
Właśnie rozpakowaliśmy się na Żarze, złożyliśmy rowery i okazało się że PIKE coś nie działa.... Zacina się od pewnego momentu, jak jest ustawiony na 140 to da się go wcisnąć ok 5cm, jak się go ustawi na krótszy skok to jeszcze mniej można wcisnąć. W miejscu gdzie się zacina wydaje metaliczny dźwięk (tak jakby metal uderzał o metal). Pokrętłem od kompresji można kręcić, ale nic to nie daje. Czasem tylko jak się odkręci na maksa zaczyna przez chwilę syczeć.
Nigdy go wcześniej nie rozbierałem, jestem w warunkach polowych, pomocy!!! Od czego zacząć, co mogło mu się stać? W środę jeszcze działał bez zarzutów...
: 03.04.2009 11:40:30
autor: Utaasz
Może to głupie ale mejbi jest włączony Floodgate ?
: 03.04.2009 11:45:51
autor: mad79
Kręcę floodgate w każdą stronę do oporu i nic się nie zmienia...
: 09.04.2009 10:07:36
autor: mad79
Rozebrałem go, okazało się że nie miał za dużo oleju w goleni z Motion Control od góry (od góry się wlewa 120 ml i od dołu 15ml). Natomiast w dolnej częsci goleni miał zdecydowanie więcej niż 15ml... Wyczyściłem wszystko poskręcałem, zalałem zgodnie z manualem i gitara działa
Wczoraj dumny że naprawiłem amora, chciałem zobaczyć jak się zachowuje blokada skoku i pokręciłem śrubką gate... i co ? Zablokował się, ugina się 3 cm. Ponowne kręcenie w jedną bądź drugą stronę nic nie zmienia.
Co mu jest??? Jak go naprawić?
: 09.04.2009 11:13:48
autor: Utaasz
mad79, tylko kręcisz pokrętłem Gate czy pierw je wciskasz a potem kręcisz ? Ja dalej jestem za tym że włączyłeś Floodgate i ugnia sie tylko 3cm. Przynajmniej tak jest u mnie w Lyriku, nie wiem jak z Pike.
: 09.04.2009 11:53:04
autor: mad79
Tylko kręcę. Jest jakaś zasada że trzba wciskać najpierw bądź nie?
: 09.04.2009 14:48:32
autor: freed
Padła Ci uszczelka . olej spływa z kompresji do pworotu i amortyzator się blokuje. Miałem tak w domainie

. Chodzi o tą uszczelke z dolnej czesci tlumika powrotu prawdopodobnnie.
: 09.04.2009 15:06:26
autor: mad79
Też miałem takie wrażenie że się przelewa między komorami, ale jak oglądałem to nie za bardzo było widać gołym okiem żeby było coś nie halo....
: 09.04.2009 18:13:05
autor: Cubus5
mad79 mi tak samo zrobiło się w Totemie Solo Air. Nie umiem wyłączyć blokady:( Czy niewielki ubytek oleju może powodować że amorek zapada się o 1cm??
: 10.04.2009 00:08:02
autor: mad79
Fred rozebrałem jeszcze raz, porozkminiałem co i jak i wydaje mi się że masz rację, w trakcie powrotu ta uszczelka puszcza olej. Muszę ją kupić i zobaczymy. Dzięki
: 10.04.2009 07:48:16
autor: Chabs
a mi nie dziala blokada skoku przez manetke. Z tym ze ja mam Pike`a SL. Ma ktos pomysl co to moze byc? mam nadzieje ze nie padl caly motion control..