Pike 409 vs Travis Single 150mm
Pike 409 vs Travis Single 150mm
Witam.
mam zamiar kupić amortyzator do lekkiego DH/FR
Mam do wyboru 2 amortyzatory Travisa Single 150mm i Pike 409
Interesuje mnie bardziej praca który amortyzator bardziej wybiera nierówności.
Ewentualnie jakiś inni podobny amortyzator
Rama: Kona Dawg 15"
Waga ok 67kg wzrost 180
mam zamiar kupić amortyzator do lekkiego DH/FR
Mam do wyboru 2 amortyzatory Travisa Single 150mm i Pike 409
Interesuje mnie bardziej praca który amortyzator bardziej wybiera nierówności.
Ewentualnie jakiś inni podobny amortyzator
Rama: Kona Dawg 15"
Waga ok 67kg wzrost 180
Mi sie osobiscie nie podoba praca amortyzatorów MANITOU mam nixona i domaina wole prace RS nie zamula itp ale jak w dobrym stanie i dory serwis był w manitou to mysle ze jakos będzie chodzic ... Nie zastanawiałes sie nad domainem ?
Bo pike to bardziej ma przeznaczenie all mountain a ze go ludzie uzywaja niezgodnie z przeznaczeniem czyli street dirt czy dh
Bo pike to bardziej ma przeznaczenie all mountain a ze go ludzie uzywaja niezgodnie z przeznaczeniem czyli street dirt czy dh
SPEED zastnawia mnie czemu kazdy kto miał manitou mysli, ze miał wszystkie. Amory wewnatrz firmy róznia sie tłumieniem. Travis nie zamula praktycznie wcale tyle, ze trzeba go regularnie serwisowac. Dobrze przeserwisowany travis moim zdaniem pracuje lepiej od boxxera.
Ten Nixxon to chociaz intrinsic był? Czy inne tłumienie niz tu miales?
Ten Nixxon to chociaz intrinsic był? Czy inne tłumienie niz tu miales?
Travis na tłumikach intrinsic to nie to samo co jakis nixon z tpc czy spv. Miałem kiedys nixona z TPC chyba 05' rocznik i miałem potem travisa single intrinsic i moge szczerze powiedziec ze travis świeżo po serwisie pracował jak dla mnie idealnie. Praca kompletnie inna niz w jakis marzocchi czy RS, jadac po chodniku mozna powiedziec ze travis nie pracuje albo cos, ale jak sie wjechalo w jakis teren diametralnie sie to zmienialo. Amor wybierał praktycznie wszystko co było pod kołem. Jak najbardzije polecam travisa.
Jezeli bedziesz mu robił odpowiedni serwis w dobrym czasie wynagrodzi ci to piekna praca
Jezeli bedziesz mu robił odpowiedni serwis w dobrym czasie wynagrodzi ci to piekna praca

www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
Spaced AMEN...dobrze zadbany travis jest mistrz...ja bym wybrał travisa...nie ma co się bać serwisowania...amor mocny, więcej przetrwa, trzeba pamiętać święte słowa
"Jeśli dbasz w domu o travisa on zadba o Ciebie na trasie"
"Jeśli dbasz w domu o travisa on zadba o Ciebie na trasie"
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
Wszystko na sprzedaż
greenmanSpaced najprawdziwsza prawde mowicie, travis w terenie zyje !!! i sprawuje sie swietnie, szkoda ze moj byl za wysoki do mojej ramy i byl tpc+ a i tak sezon ladnie na nim pojezdzilem na prace nie narzekajac i wiele razy dziekujac ze ratowal mi pupe
Mysle ze pika niszczy pod wzgledem wytrzymalosci i w DH bedzie sie sprawowal 3 x lepiej
na kostce brukowej wygrywa pike


_________________________
http://ddex.pinkbike.com/album/better-ones/
http://ddex.pinkbike.com/album/better-ones/
na kostce brukowej to akurat wygrywa marzocchi:). Pike podobnie jak Boxxer i Travis pracuje dobrze dopiero jak osiągniesz odpowiednią prędkość. Przy wolnej bulwarowej jeździe wszystkie te amory nie pracują najlepiej.
Z tych dwóch brałbym travisa. Jeśli będziesz co 2 miesiące wymieniał olej smarujący to amor będzie pięknie pracował.
Z tych dwóch brałbym travisa. Jeśli będziesz co 2 miesiące wymieniał olej smarujący to amor będzie pięknie pracował.
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Dzięki za opinie 
też byłem bardziej skłonny do Travisa jedyny dylemat mam czy nie będzie jednak zbyt wysoki do mojej ramy bo to 15" a po drugie jakiego travisa szukać bo z tego co widziałem to miałem okazje kupić Travisa Single 150mm z TCP ale że się nie znam to nie wiem czy to jest ten intrinsic.
Jeszcze chciałem zapytać bo się też za bardzo nie orientuję w cenach czy za 800-900zł kupie Travisa w dość dobrym stanie ?

też byłem bardziej skłonny do Travisa jedyny dylemat mam czy nie będzie jednak zbyt wysoki do mojej ramy bo to 15" a po drugie jakiego travisa szukać bo z tego co widziałem to miałem okazje kupić Travisa Single 150mm z TCP ale że się nie znam to nie wiem czy to jest ten intrinsic.
Jeszcze chciałem zapytać bo się też za bardzo nie orientuję w cenach czy za 800-900zł kupie Travisa w dość dobrym stanie ?
akurat travisy są tanie, ostatnio jakiś za 750 zł wisiał na allegro. TPC + to nie to samo co intrinsic, ale jest to też dobry tłumik i na pewno będzie pracował ok. Nawet ludzie zalecali wymieniać tłumiki intrinsic z 2006 roku na TPC +, gdyż są mniej awaryjne. Intrinsic w zasadzie od 2007 jest zrobiony dobrze i się nie sypie.. Za 900 zł powinieneś wyrwać sztukę w naprawdę fajnym stanie.
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
war23 niezgodze sie z toba
RS ma wg mnie trudniejszy serwis. Budowa travisa jest prosta jak budowa cepa ! Na przykład aby wymienic olej w smarowaniu trzeba tylko 2 śruby odkrecic i zlac olej, ogolnie manitou jest proste nie ma jakis bajerów w srodku.
A jak pracował jak duro tzn ze był zasyfiony i wymagał serwisu

A jak pracował jak duro tzn ze był zasyfiony i wymagał serwisu

www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
czy ja wiem. jak bym mial do wyboru travisa inst. 180 mm i totema coila 180mm wolalbym to drogie xD np ja mam pika na sell teraz i powiem smialo ze wersja dual air jest mega! ustawiasz go jak tylko chcesz ze z jednej strony idealny do dirtu jest a z drogiej wybiera liscie!
Karpiel i Duncon to moje zycie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość