Glory DH 08 vs "składak" ~12k

aenim
Kontakt:

Glory DH 08 vs "składak" ~12k

Post autor: aenim »

Witam,

Raczej na forum się nie udzielam, bo nie mam wiedzy ;) Stąd pierwszy temat. Jeżdżę już jakiś czas Koną Howler po okolicy, ale po kilku zjazdach (Żar) łyknąłem bakcyla i chcę sprawić sobie rower true DH. Mam już swoje lata, nie jeżdżę na złamanie karku tylko for fun i chcę mieć w miarę wygodny (o ile to pojęcie w ogóle pasuje do charakteru jazdy ;) ) i żywotny rower. Nie jestem mechanikiem, od grzebania w nim mam serwis. Wyznaję zasadę, że daję zarobić tym, co się na tym znają, a nie eksperymentuję na własnym zdrowiu. Do rzeczy jednak... stanąłem przed dylematem, czy nie lepiej kupić sobie stojącą w sklepie Glorkę 08 i cieszyć się możliwością jazdy od razu, czy raczej zgłębić temat i bawić się w składanie. Nie mam doświadczenia w DH, ten sezon będę się uczył i bawił, nie mam ciśnienia na żadne wyniki.
Mogę liczyć na poradę? :) Wiadomo, wszystko ma plusy i minusy. Na razie mam 50/50 kupować albo składać. Help!
ACextreme
Kontakt:

Post autor: ACextreme »

Glory to super sprawdzony i pancerny jak czolg sprzet, na ktorym sie nie zawiedziesz. A z czesci czegos tej klasy za takie pieniadze nie poskladasz. Druga kwestia odnosnie skladania jest taka, ze nie zawsze sa dostepna takie czesci jak chcesz i idziesz na ustepstwa aby szybko zakonczyc sprawe, cos moze nie pasowac itp. Moim zdaniem nie ma sie co zastanawia
http://www.endura.pl
aenim
Kontakt:

I to jest konkretna odpowiedź, dzięki wielkie ACextreme.

A propos samej Glory, ja nie mogę się dopatrzeć różnic w samej ramie między rocznikami 08 i 09, są takowe? Czy tylko osprzęt?

A jak z hamulcami w tej glorce? Oryginalnie mają Sainty, daje to radę?
cubone
Kontakt:

Post autor: cubone »

Na 2009 są korby Sainta - pancerne. Przerzutka też saint, a w 2008 deore xt.