Kellys Viper?

odol
Kontakt:

Kellys Viper?

Post autor: odol »

Witam.
Zamierzam kupić sobie mój pierwszy rower do freeridu. Byłem dziś w sklepie rowerowym i upatrzyłem fajny rower kellys'a, a dokładniej model Viper. Co o nim myślicie? Dało by rade bezpiecznie jeździć tym w offroadzie?

Pozdrawiam!
Kondi_GK
Kontakt:

Post autor: Kondi_GK »

Wg mnie to rower do zwykłej turystycznej jazdy (standard sterówka mostek) do lasu. Najlepiej napisz jaki masz budżet to zaraz ci ktoś doradzi coś na początek co wytrzyma ostrzejszą jazdę.
janko90
Kontakt:

Post autor: janko90 »

Raczej nie ten model co podałeś jest rowerem raczej typowo "wycieczkowym" i nie ma nic wspólnego z freeridem. przed chwilą założyłem temat "Kross Sign fr a rower do XC" przeczytaj, myśle ze poszukujesz czegoś podobnego
odol
Kontakt:

Mam niezbyt dużo odłożonych pieniążków. Jakieś 1200zł. Sprzedawca powiedział mi, że ten rower jest nawet dobry do tego stylu jazdy. Przepraszam, że takie pytania zadaję lecz jestem laikiem w tej dziedzinie życia ;).
janko90
Kontakt:

Post autor: janko90 »

W takim razie nie słuchaj sprzedawcy sam sie nie zna, albo wykorzystuje twoją nie wiedze by Ci coś sprzedać. za 1200zł nie kupisz nic nowego co nadaje sie do freeridu, możesz jedynie szukać czegoś w urzywanych na allegro jest dużo ofert. na początek myśle że i coś takiego dało by rade takiego http://www.allegro.pl/item637584020_kon ... ywana.html
Bombell
Kontakt:

Post autor: Bombell »

http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... light=sign
Możesz trochę poczytać bo kilka osób już miało podobne dylematy. No i kolejny dowód na nie wiedzą lub nie uczciwość sprzedawców. Jak chcesz coś nowego to tylko Signa Ds za tą (1300-1400zł) znajdziesz no albo używki ale jak się człowiek nie zna to lepiej z nimi uważać.
odol
Kontakt:

Używane rowery odpadają, ponieważ nie wiem jak rozpoznać czy rower był mocno jeżdżony itp. A co do tego Kellys Viper to naprawdę nie nadawał by się do takiej jazdy? Co jest w nim takiego złego?
Bombell