Strona 1 z 4
RST R1
: 30.06.2009 21:38:08
autor: Guziken
Ktoś z was miał z tym do czynienia?Od razu mówię że nie jestem na razie zainteresowany kupnem, po prostu zaciekawił mnie ten amor.
: 30.06.2009 21:54:38
autor: Marcio
Pisz lepiej ile $ masz i do czego chcesz widel.
: 30.06.2009 22:00:02
autor: sloniu
Marcioproponuje czytać ze zrozumieniem
: 30.06.2009 22:01:33
autor: Marcio
sloniu Wiem o co autorowi chodzi ale po co rozmyslac nad takim amorkiem jesli w tej cenie sa np. lepsze

: 30.06.2009 22:04:20
autor: AlanCK
Marcio kolega
sloniu dobrze mówi... tutaj chodzi o opinie RST R1 a nie co jest w tej cenie lepsze i co sie bardziej opłaca
Pozdro.
: 30.06.2009 22:14:19
autor: Marcio
Wiem o co wam chodzi ale predzej czy pozniej powstanie temat o amortyzatorze do kwoty xx.
: 30.06.2009 22:27:54
autor: B.Z.
Hmmm... oczywiście wszyscy znają R1 chociaż nie jeździli na nim. To kosztuje 1000 PLN, nie wiem jak działa, ale z tańszych NOWYCH 2-półek to znam tylko Duro Triple. Tego konkretnego wynalazku to nie zam, ale stare wysokie modele RST to był wypas, do dziś takiego używam i daj panie Boże taką sztywność wspólczesnym amortyzatorom. Pracą też kasuje niejeden wynalazek. Pewnie,że można kupić za tyle używane 66, ale jak mowa o używkach to R1 widziałem za 500 PLN, więc może faktycznie kto tym jeździ niech się wypowie, sam chętnie się czegoś dowiem oprócz tego że korki mogą wystrzelic w oczy...
: 30.06.2009 22:34:45
autor: randy-rockstiff
Znajomemu odjechała sterówka w 55 i udało mu się kupić nowe R1. Pierwsze wrażenia? Solidny wygląd, niezła praca [w stosunku do 55] i sztywność na poziomie dwupółki. To na razie tyle. Podobno warto.
http://img6.imageshack.us/i/beztytuuutd.jpg/
: 30.06.2009 22:53:36
autor: Spaced
randy-rockstiff 55 to seria z tak róznymi tłumikami, ze podajac to jako pkt. odniesienia pracy nie odajesz nic.
Marcio 2 półke nowa w lepszej cenie?
: 30.06.2009 23:33:53
autor: randy-rockstiff
O ile mnie pamięć nie myli, ata2 '08 ;]
: 30.06.2009 23:47:01
autor: Damian04
Nowa dwu półka do 1000zł - SR SUNTOUR CONDOR
Aktualnie nie ma na allegro, ale pamiętam ze kiedyś były i cena za ten rarytas wynosiła 999zł :P
A co do r1 to słyszałem ze użytkownicy chwala sobie ten amortyzator... choć ja sam nigdy nie maiłem okazji przetestować te rts :P
: 30.06.2009 23:55:46
autor: diablos993
Ja za to miałem okazję pojeździć na RST Rapide Dual(180mm skoku). Fotka poglądowa:
http://www.pinkbike.com/photo/3360433/
Dawno to było.. O ile dobrze pamiętam był to powietrzniak, wyglądał pancernie, a ważył tyle ciut mniej niż Junior:) Chodził nie za ciekawie, ale pewnie kwestia wyregulowania. Dodam, że regulacje tam były super. Cyknęło się pokrętłem od razu czuć było różnicę. Do tego ta cena..(kumpel wyrwał w sumie nówkę sztukę za 500zł.. dawno to było) Szkoda, że jest ich tak mało. Można by się bliżej im przyjżeć.
: 30.06.2009 23:59:16
autor: Damian04
Znalazłem cos więcej na temat sr condora
http://www.swistak.pl/a3082796,SR-SUNTO ... CENA-.html
dość niska waga jak na dwie póły - 2150g ino brać

: 01.07.2009 00:05:16
autor: SeraaX
condor do dwupółka do all mountain, coś jak w niektórych specach, a r1 działa jak stormy więc zadbane powinno chodzić fajnie, o i wytrzymałościowo też bym sie o to nie bał. W sumie to stary wideł, tylko go u nas nie było (wspomniane rapide hill)
: 01.07.2009 06:58:25
autor: B.Z.
Poza tym tlumik powietrzny... Z tego co wiem była nawet jakaś polska konstrukcja z takim systemem tłumienia, ale w praniu to się nie sprawdziło, podobno dobijało przy każdej okazji.
: 01.07.2009 10:22:07
autor: łukiś
a ja mam tego rst i jezdze na nim z czystej ciekawosci. sprawuje sie dobrze chociaz ne ma praktycznie zadnych regulacji. sztywny masywny itp. wogole czuje sie różnice po przesiadce z goleni 32mm.
: 01.07.2009 11:49:47
autor: B.Z.
Trudno się spodziewać zatrzęsienia regulacji za tą kasę, w Jurku jest identyczna "bieda", za to golenie 36 to jest na pewno coś, czego nie ma nawet sporo droższa konkurencja.
Jak byś mógł rozwinać temat byłoby fajnie, bardziej konkretnie co takiego fajnego w nim jest, bo czytałem opinie,że chodzi lepiej niż 888, te z kolei wydają się być mocno przesadzone w drugą stronę. Pomyślany jest do FR, więc z tego co rozumiem jest progresywny, ale jak to się konkretnie sprawuje na małych, średnich i duzych nierównościach? Kolejne pytanie jak to się serwisuje? Bo moja Alfalfa to niestety koszmar pod tym względem, fakt, że rzadko trzeba zmieniać olej, ale jak już trzeba to zrobić to wszyscy wiedzą, że trzeba sie trzymać z daleka od garażu jeśli się nie chce żeby zwiędły uszy...
: 01.07.2009 12:23:26
autor: Mroczny
Sam mam RST Storm 2008 czyli prawie to samo (gorszy nieco sprzęt) i amor do FR nadaję się jak najbardziej. Mięciutko chodzi,ale nieco inaczej niż Marcocchi. Pierwsze 10 mm skoku jest ciut twardsze, może po to żeby tak nie bujał ja nie wiem. Kumpel sie ze mnie śmieje,że mam RST. Cuż jego 55 TST 2 z 2008 w ciągu miesiąca było 3 razy na naprawie gwarancyjnej i dał za nie 2 tyś złotych. Tymczasem ja dałem 400 za używane RST i narazie nic się nie dzieje.
Amor jest niesamowicie sztywny w tej kwesti nie widze większej różnicy niż konkurencja oferuje. Co do wytrzymałości to nie wiem. Hardcorowiec ze mnie zaden ale do tej pory wszystko znosi,a przecierz mam jednopólke . Z tego co wiem poprzedni własiciel ladowal dropa 6 m i mowi ze czul sie dalej bezpiecznie. Podsumowojac R1 napewno musi być sztywniejszy i bardziej wytrzymały,noj pozatym masz gwarancje. Co do pracy to jak za takie pieniadze nie ma lepszego odpowiednika, jednemu może się taka praca podobać, innemu nie zależy od gustu. Najlepiej poprostu się na tym przejechać,a nie siedzieć na forum
Edit:
Srednie i Duze nierownosci Strom wybiera ladnie. Mniejsze też, jedyne z czym sobie nie poradzil to faldki wysokie na ok 1 cm w odstepie paru milimetrow,ale tam polegl nawet RS Domain "zapadl" sie tak samo jak RST. Wszelkie korzenie kamyczki żwirek, dziurki w kostce wybiera

: 01.07.2009 13:02:38
autor: B.Z.
A jak jest z tłumieniem? są jakieś nierówności na których za mocno odbija? Powiedz jeszcze jak jest z wykorzystaniem pełnego skoku? Da się czy dostaje takiej progresji,że żaden dziobak nie jest w stanie spowodować dobicia?
Poza tym z tego co piszesz to jest taki jaki lubię, ja nie lubię jak amor jest za miekki na początku, nawet kosztem wybierania małych nierównosci, one i tak nie spowalniają i nie powodują zagrożenia, zbytnia miękkość przeszkadza za to wyczuc przyczepność, Junior T jak dla mnie własnie troszkę za bardzo "płynie" w pierwszej fazie skoku.