Cr-mo czy alu we FR
Cr-mo czy alu we FR
Cze. Mam taki dylemat. Czy lepiej do FR na hardtailu wziąść ramkę stalową (octane void) czy z alu (scott voltage). Obie (nowe) są w podobnym przedziale cenowym i nie wiem, która więcej wytrzyma głównie w zjeździe, w dircie raczej nic. Czy na octanie, która jest niby streetówką będzie jaka taka geometria, i będzie się dało fajnie śmigać we FR (amor 130 mm). Dzięki, pzdr.
Punx Not Dead !!!
Skoro kupujesz nową ramę to dlaczego na siłę chcesz kupić taką która kompletnie się nie nadaje do tego co chcesz robić a za te same pieniądze możesz wręcz wybierać w hardtailach przeznaczonych do fr. Bitch, DM DS, Pitbull czy używany Cock. To kupisz za te 500-600zł więc w tym kierunku się kieruj. W tym tygodniu były już chyba 3 podobne a wręcz takie same tematy więc użyj szukajki.
no i właśnie wolę coś wziąść nowe żeby mieć jakąś gwarę, bitch, surge nowy kosztuje jednak trochę więcej
ramę zmieniam a nie kupuję od zera więc parę rzeczy mnie ogranicza
no i czy ten octane się aż tak dużo różni od bitcha ? oba crmo, geometrie podobne, duża różnica w jeździe ? i ponoć z jednej fabryki
a cock, dm to kloce pod duże amory, takiego aż niechcę
ramę zmieniam a nie kupuję od zera więc parę rzeczy mnie ogranicza
no i czy ten octane się aż tak dużo różni od bitcha ? oba crmo, geometrie podobne, duża różnica w jeździe ? i ponoć z jednej fabryki
a cock, dm to kloce pod duże amory, takiego aż niechcę
Punx Not Dead !!!
Schodek Jeździłeś kiedyś na tych ramach?
Void i Bitch (06/07 bo te do cięższych zastosowań są najlepsze) maja całkiem różną geometrie. Długość tylnego trójkąta różni się diametralnie. 385mm w Voidzie w najlepszym położeniu i 420mm w Bitchu.
Voida bym zdecydowanie odradzał tak jak jazdę Ferrari bo bezdrożach. Niektóre rzeczy do siebie po prostu nie pasują i już.
Void i Bitch (06/07 bo te do cięższych zastosowań są najlepsze) maja całkiem różną geometrie. Długość tylnego trójkąta różni się diametralnie. 385mm w Voidzie w najlepszym położeniu i 420mm w Bitchu.
Voida bym zdecydowanie odradzał tak jak jazdę Ferrari bo bezdrożach. Niektóre rzeczy do siebie po prostu nie pasują i już.
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Boruta nie wiem o jakim Scott Voltage mówisz,bo jedyna przez nich sprzedawana osobno ramka kosztuje ponad 2.tyś.! Raczej napisz co masz na myśli pod FR?
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

Schodek DM DS to bardzo dobra ramka do Fr. Jest bardzo wytrzymała i zarówno z amorem 130 jak i 170 bardzo fajnie się na niej jeździ. Sam tak jeździłem.
ps. tu masz z juniorem
http://www.pinkbike.com/photo/2368274/
ps. tu masz z juniorem
http://www.pinkbike.com/photo/2368274/
ja mam DM DS http://www.pinkbike.com/photo/3607543/ i w cale nie jest taki kloc. wazy koło 2,3/2,4 kg wiec nie tak dużo. na zdjęciu razem z Z1 FR 130mm
...najlepiej jest się uczyć na błędach innych...
[url]http://xander.pinkbike.com/[/url]
[url]http://xander.pinkbike.com/[/url]
pplaymo A jak mu udowodnią że używał niezgodnie z przeznaczeniem?To tak jak z tymi ograniczeniami co do skoku jaki można wsadzić.Informują i ostrzegają w ten sposób że używając niezgodnie z przeznaczeniem można sobie zrobić kuku i to najważniejsze
Boruta Jak nie robisz dużych rzeczy i masz trochę umiejętności to każda rama powinna Ci wytrzymać,tym bardziej ze skokiem 130mm.A co wybrać to sam musisz się zastanowić : czy zależy Ci na wadze? jak tak to alu weź,czy chcesz mocną ramę do katowania? to bierz surge/dm ds używki.Szukaj ramy z tylnym trójkątem powyżej 410mm,no chyba że lubisz "nerwowe" ramy.

Boruta Jak nie robisz dużych rzeczy i masz trochę umiejętności to każda rama powinna Ci wytrzymać,tym bardziej ze skokiem 130mm.A co wybrać to sam musisz się zastanowić : czy zależy Ci na wadze? jak tak to alu weź,czy chcesz mocną ramę do katowania? to bierz surge/dm ds używki.Szukaj ramy z tylnym trójkątem powyżej 410mm,no chyba że lubisz "nerwowe" ramy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość