Strona 1 z 1
Dylemat FOX 5.0 dhx coil czy 5th element
: 02.08.2009 11:38:09
autor: marbuc
Jak w temacie który damper lepszy zamierzam go zamontowac do ramy giant faith.
: 02.08.2009 11:50:39
autor: MUSZEL
Fox i tylko... 5th element może zaburzyć/zamulić prace tego zawieszenia przez mocno odczuwalną platforme. Nie zastanawiaj sie więcej

: 02.08.2009 12:22:23
autor: GrzesiekrK
zauwazmy roznice cenowa 500zl

: 02.08.2009 12:40:10
autor: GgG
Na obu damperach faith działa dobrze, ale na dhx'ie zawieszenie jest czulsze. Z tym, że za cenę nowego 5th ciężko znaleźć używanego dhx'a. Ja kupiłem 5th za 250zł ze sprężyną po gruntownym serwisie i nie narzekam, mogło by być lepiej, ale za tą cenę...

: 02.08.2009 12:50:02
autor: Damian04
Fajne porównanie...
odpowiedź jest prosta dhx 5.0 ! 5th zamula i często sie psuje, regulacje działają ale tylko jak kupujesz nowego z używkami to różnie bywa... ale jak za ta kase jak np.
GgG
wyrwał to sie opłaca

: 02.08.2009 12:54:00
autor: marbuc
Dodam ze to sa 2 ramki jedna ma damper FOX ... a druga 5th..., ramka z foxem 2200 zl, ramka z 5th... 1900 zl. Czy różnica pomiędzy FOXami 3, 4, 5 jest wielka poza iloscai regulacji. Dodam ze wszystko jest używane.
: 02.08.2009 13:58:18
autor: MUSZEL
regulacje tylko, bo z tego co mi wiadomo to system tłumiący jest ten sam. W 5.0 masz pro pedala i botom out (czy jakoś tak

)
Tak czy tak brałbym tego z Foxem i tyle
: 02.08.2009 17:19:51
autor: Spaced
MUSZEL nie do konca. Brak regulacji nie oznacza, ze bottom out czy propedal sa na zero. Czesta sa ustawione na jakas konkretna wartosc i w przypadku propedala oznaczac to moze podobne zamulanie jak w 5thcie.
: 02.08.2009 20:30:13
autor: MUSZEL
Spaced no jasne że brak regulacji nie oznacza, że nie ma danych właściwości. Ale jak sama nazwa wskazuje, to jest regulacja, a tego w niższych modelach nie ma
: 02.08.2009 20:39:08
autor: Spaced
MUSZEL tak ale o to chodzi, ze wiekszosc ludzi mysli, ze 3.0 pracuje dokładnie jak 5.0, a to nie prawda bo pracuje jak specyficznie ustawiony 5.0 co wielu osobom moze nie pasowac. Zwłaszcza, ze te ustawienia czesto bywaja idiotyczne, szczególnie jak sie na allegro z innego bika oem kupuje.
: 02.08.2009 20:42:23
autor: MUSZEL
Spaced no tu masz racje. A tak w ogóle da sie to jakoś zmienić rozbierając damper? Pewnie sie da, no ale mniejsza o to...
Temat był skierowany ku DHX'owi 5.0, wiec teraz i tak nasza dyskusja nie ma sensu

: 03.08.2009 11:06:23
autor: KaczorAC1
Ja polecam się dobrze zastanowić czy potrzebny jest ten DHX 5.0. Wielu kupuje i dosłownie nawet nie wyreguluje pod siebie powrotu i jeździ na dzikusa cały sezon. Już gdzieś o tym pisałem że jest to po prostu przykre nie korzystać z możliwości jakie nam daje sprzęt. O serwisie nie wspomnę. Wsadzi do roweru i jeździ aż się rozwali , są tacy.