Dylemat FOX 5.0 dhx coil czy 5th element

marbuc
Posty: 12
Rejestracja: 11.06.2004 21:53:15
Lokalizacja: rzeszow
Kontakt:

Dylemat FOX 5.0 dhx coil czy 5th element

Post autor: marbuc »

Jak w temacie który damper lepszy zamierzam go zamontowac do ramy giant faith.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Fox i tylko... 5th element może zaburzyć/zamulić prace tego zawieszenia przez mocno odczuwalną platforme. Nie zastanawiaj sie więcej ;)
GrzesiekrK
Posty: 299
Rejestracja: 11.03.2008 22:15:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GrzesiekrK »

zauwazmy roznice cenowa 500zl :)
gg: 5210092
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Na obu damperach faith działa dobrze, ale na dhx'ie zawieszenie jest czulsze. Z tym, że za cenę nowego 5th ciężko znaleźć używanego dhx'a. Ja kupiłem 5th za 250zł ze sprężyną po gruntownym serwisie i nie narzekam, mogło by być lepiej, ale za tą cenę... ;)
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

Fajne porównanie... :D
odpowiedź jest prosta dhx 5.0 ! 5th zamula i często sie psuje, regulacje działają ale tylko jak kupujesz nowego z używkami to różnie bywa... ale jak za ta kase jak np. GgG
wyrwał to sie opłaca :D
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
marbuc
Posty: 12
Rejestracja: 11.06.2004 21:53:15
Lokalizacja: rzeszow
Kontakt:

Post autor: marbuc »

Dodam ze to sa 2 ramki jedna ma damper FOX ... a druga 5th..., ramka z foxem 2200 zl, ramka z 5th... 1900 zl. Czy różnica pomiędzy FOXami 3, 4, 5 jest wielka poza iloscai regulacji. Dodam ze wszystko jest używane.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

regulacje tylko, bo z tego co mi wiadomo to system tłumiący jest ten sam. W 5.0 masz pro pedala i botom out (czy jakoś tak ;) )
Tak czy tak brałbym tego z Foxem i tyle
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

MUSZEL nie do konca. Brak regulacji nie oznacza, ze bottom out czy propedal sa na zero. Czesta sa ustawione na jakas konkretna wartosc i w przypadku propedala oznaczac to moze podobne zamulanie jak w 5thcie.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Spaced no jasne że brak regulacji nie oznacza, że nie ma danych właściwości. Ale jak sama nazwa wskazuje, to jest regulacja, a tego w niższych modelach nie ma
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

MUSZEL tak ale o to chodzi, ze wiekszosc ludzi mysli, ze 3.0 pracuje dokładnie jak 5.0, a to nie prawda bo pracuje jak specyficznie ustawiony 5.0 co wielu osobom moze nie pasowac. Zwłaszcza, ze te ustawienia czesto bywaja idiotyczne, szczególnie jak sie na allegro z innego bika oem kupuje.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Spaced no tu masz racje. A tak w ogóle da sie to jakoś zmienić rozbierając damper? Pewnie sie da, no ale mniejsza o to...
Temat był skierowany ku DHX'owi 5.0, wiec teraz i tak nasza dyskusja nie ma sensu :)
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

Ja polecam się dobrze zastanowić czy potrzebny jest ten DHX 5.0. Wielu kupuje i dosłownie nawet nie wyreguluje pod siebie powrotu i jeździ na dzikusa cały sezon. Już gdzieś o tym pisałem że jest to po prostu przykre nie korzystać z możliwości jakie nam daje sprzęt. O serwisie nie wspomnę. Wsadzi do roweru i jeździ aż się rozwali , są tacy.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości