888 RCV 2008- prolem z tlumieniem powrotu

Creed
Posty: 190
Rejestracja: 24.02.2009 20:37:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

888 RCV 2008- prolem z tlumieniem powrotu

Post autor: Creed »

Siema, ostatnio z amorkiem zaczely sie dziac dziwne rzeczy :D
Tak jak na poczatku prze rebound-zie odkreconym na maksa amortyzator wracal naprawde bardzo powoli, teraz co prawda regulacja dziala ale amortyzator wraca duzo szybciej. Generalnie jest duza roznica miedzy tym co bylo na poczatku, a teraz :/ Dodam ze przy zerowym tlumieniu powrotu jest okej, czyli normalnie szybko wraca.
Amor ma 4-5 miesiecy.

Jest to normalne w tych amorkach czy cos nie tak z tlumikiem?
wojtec
Posty: 563
Rejestracja: 09.09.2007 09:59:37
Kontakt:

Post autor: wojtec »

ja bym zajrzal do srodka przy okazji wymienil olej ...
Kupie damper dhx 4.0 lub 5.0 dlugosc 222
Creed
Posty: 190
Rejestracja: 24.02.2009 20:37:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Creed »

troche sie boje go rozkrecac :) do tej pory rozkrecalem jedynie 888rv :)
nie bardzo wiem jak zdjac gore, bo w 888rv na gorze byly nakretki na klucz plaski bodajze 24 czy cos, a tutaj sa te gwinty gdzie pompuje sie powietrze naprezenia :/ sorki za maly offtop :P
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3959489

BLESS YA!
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

chetnie bym ci pomogl ale czytalem to 4 razy i dalej nie kumam w czym jest problem
Creed
Posty: 190
Rejestracja: 24.02.2009 20:37:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Creed »

no fakt troche zamieszalem :D sorka :)

na samym poczatku jak kupilem amora to przy maksymalnym ustawieniu rebound na +, amortyzator pracowal tak jak powinien czyli bardzo bardzo powoli wracal :)
a teraz przy maksymalnym ustawieniu rebound na +, wraca tak jak rebound bylby normalnie ustawiony na 50% (gdzies tak w polowie) :)

innymi slowy mowiac odbicie przy maksymalnym skreceniu na plus, odbija duzo za szybko :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3959489

BLESS YA!
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

A może po prostu olej się dotarł , ślizgi itp , itd ? Dlatego masz takiego dziwne odczucie. Z drugiej strony skoro mówisz że na maks skręconym powrocie jest za szybko to albo coś nie tak z tłumikiem/olejem albo jesteś jakimś szwarcenegerem ! Rozkręcić i wymienić olej nie zaszkodzi...
Creed
Posty: 190
Rejestracja: 24.02.2009 20:37:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Creed »

no generalnie zachowywal sie na poczatku tak samo jak rc3, przy maks + tlumieniu wracal jak slimak, a teraz przy maks + tlumieniu wraca tak jakby byl ustawiony na srednie hopki :) tak jakby skrocil sie zakres regulacji :)
bardziej obrazowo juz nie potrafie tego przedstawic :P

Moze to normalne w tych amorkach, bo slyszalem ze roczniki 08+ to nie za ciekawe sa :P

Fajnie by bylo jakbys jakis uzytkownik tego amorka sie wypowiedzial :) W sumie to kilka razy oberwal przy dobiciu i dzwonach :P
Mervis
Posty: 607
Rejestracja: 31.03.2009 15:06:05
Lokalizacja: Jurków koło Limanowej
Kontakt:

Post autor: Mervis »

Miałem coś takiego w z1 sport 08 tłumiki zapowietrzone (do wymiany)
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Mervis jak to zapowoetrzone tłumiki? Jak można zapowietrzyć tłumiki, które pracują w komorze olej/powietrze?
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

MUSZELto sie nazywa zrobic kogos w ***** w serwisie : ) .
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

Mervis pisze:Miałem coś takiego w z1 sport 08 tłumiki zapowietrzone (do wymiany)
zapowietrzone ssv ?:) hehe

Ja bym te 888 rozebrał i skręcił jeszcze raz, a przy okazji zmienił olej
Mervis
Posty: 607
Rejestracja: 31.03.2009 15:06:05
Lokalizacja: Jurków koło Limanowej
Kontakt:

Post autor: Mervis »

Tak, z1 sport jest olejowe i asysta powietrzna, odesłałem do gergorio i mam napisane na ekspertyzie, zapowietrzony kartridż tłumienia powrotu, uszkodzony tłumik, było ostatnio kilka 55 z tą przypadłością
nans
Posty: 139
Rejestracja: 12.10.2008 12:02:43
Kontakt:

Post autor: nans »

Creed pisze:Fajnie by bylo jakbys jakis uzytkownik tego amorka sie wypowiedzial Smile W sumie to kilka razy oberwal przy dobiciu i dzwonach :P
hej ja mam 888 RCV ale z 2007 roku tez miałem ten sam problem po dość nie ciekawym lądowaniu i zajebistym dobiciu wideł, dzwięk był taki jak by się coś złamało. Właśnie po tym rebound zaczął działać jak mówisz ... rozkręciłem amora, wyczyściłem bebechy ale nic nie zauważyłem żeby było coś rozwalone. Fakt kupilem moje 888 jak używane ale mało i tak jak mówi KaczorAC1 może się coś dotarło w amorze i tak powinno być. Ja się tym ogólnie nie przejmuje :)
co do rozkręcenia amora to jest proste, w zasadzie jak masz RCV to regulacje masz od dołu amora, więc musisz ściągnąć plastikowe nakładki od regulacji. U mnie pokrętło od kompresji jest przykręcone małą śrubką na imbusa a pokrętło od rebounda ściągniesz poważając śrubokrętem. Jak ściągniesz te plastikowe nakładki to pojawią Ci się dwie śruby którymi odkręcisz tłumiki od dolnych goleni. Wcześniej warto odkręcić górne korki żeby wylać olej z amora potem je zakręcasz żeby tłumik był dociśnięty przez sprężynę. Jak odkręcisz śruby schowane pod pokrętłami to odkręc górne korki i wyjmij sprężynę i tłumik z każdej goleni. Tutaj zapamiętaj sobie z której goleni wyciągnąłeś jaki tłumik. Potem spokojnie możesz wyciągnąć górne golenie z dolnych. Potem oglądnij tłumiki czy są całe i czy regulację się kręcą. Do wyczyszczenia tłumików z oleju polecam benzynę ekstrakcyjna. Co do rozkręcania to tyle i tak jak mówie jak mam RCV ale z 2007 więc może się za wiele nie różni od 2008 choć sam nie wiem :)
pozdrawiam :)
Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

Miałem coś takiego w z1 sport 08 tłumiki zapowietrzone (do wymiany)
padlem :mrgreen:
Pure Freeride
Mervis
Posty: 607
Rejestracja: 31.03.2009 15:06:05
Lokalizacja: Jurków koło Limanowej
Kontakt:

Post autor: Mervis »

Drvier, wytłumacz mi co jest takiego w tym śmiesznego, może ejsteś mądrzejszy od chłopaków z gregirio -_-
Creed
Posty: 190
Rejestracja: 24.02.2009 20:37:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Creed »

dzieki bardzo za pomoc :)

takie pytanko jeszcze, zeby nie zakladac nowego tematu... w jaki sposob odkrecic gorne korki gdzie sa te wentyle do pompowania naprezenia wstepnego?
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3959489

BLESS YA!
nans
Posty: 139
Rejestracja: 12.10.2008 12:02:43
Kontakt:

Post autor: nans »

Mervis to co piszesz jest ciut nie realne i bez sensowne ... o ile, że Ci tak powiedzieli w gregorio, że masz zapowietrzone tłumiki jest prawdą to bardzo mi przykro ale po prostu wcisnęli Ci piękny bajer i kawał kitu :) a to co Ci mówią w sklepach i serwisach to tak w 100% nie ma co w to wierzyć no chyba że bardzo dobrze znasz serwis lub sklep to zmienia postać rzeczy :)
pozdrawiam
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Creed pisze:w jaki sposob odkrecic gorne korki gdzie sa te wentyle do pompowania naprezenia wstepnego?
albo klucz do kaset albo nasadowy 21~ (cos w tych granicach). zalezy od amorka
Creed
Posty: 190
Rejestracja: 24.02.2009 20:37:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Creed »

super dzieki :) jak tylko nabede taki klucz to rozkrece amorka :D
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3959489

BLESS YA!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości