Słuszna sprawa - od kolegów dla kolegów!!

p0l0n3zz^
Kontakt:

Słuszna sprawa - od kolegów dla kolegów!!

Post autor: p0l0n3zz^ »

Siema!
Mam nadzieję, że moja prośba spotka się z szerokim odzewem z Waszej strony. Słuchajcie moje ziomy, jest taka akcja, żeby wspomóc kilku extremalnych kolegów...
Otóż jestem teraz w Zielonej Górze, a pod Zieloną jest taka wioska - Książ Śląski - tam znajduje sie fajny tor MX i hopy do FMX. Jest też extra basen z gąbkami do którego można siekać na rowerach. No, i tam gdzie są hopy, rowery, są też dzieci, które chciałyby skakać chociażby do basenu, na rowerze... Mają zajawkę, czują blues'a, jednakże fakt, iż pochodzą ze wsi, najczęściej z rodzin wielodzietnych, skutecznie oddala ich marzenia o skakaniu i siekaniu trikasów...
Byłem dziś, widziałem na czym jeżdżą i z jakim namaszczeniem mówią o każdej złotówce odłożonej na rower, na najmniejszą pierdołę.

I teraz moj APEL do bikerów dobrego serca!! - jeśli macie jakieś stare części, coś czego już od lat nie używacie, co jest Wam po prostu zbędne, odezwijcie się do mnie na gg:1732355, albo piszczie na maila polonezdh@o2.pl, albo na kom 608 516 801.
Chłopaki ucieszą się z każdej części którą otrzymają, zarówno MTB jak i BMX - piasty, stery, pedały, mostki, stare kierownice, kaski!, rekawiczki, COKOLWIEK!
pomóżmy chłopakom rozwijać ich pasję!!!!!
gg1732355
moja maszin :D http://www.pinkbike.com/photo/4318834/
dragon44
Kontakt:

Post autor: dragon44 »

był ostatnio podobny temat, niestety nie cieszył się powodzeniem...
gg: 701107
KefirQn
Kontakt:

Post autor: KefirQn »

ja jutro ziorne co mam :) ale przerzutki i oponki na pewno będą :) stery itp itd też sie znajda :) piasty hmm moze sie komuś przydadzą ;) Odezwę sie do Ciebie jutro :) POzdrawiam Mateusz Śmietana
Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
MacGyver
Kontakt:

Post autor: MacGyver »

no myślę ze ten jest trochę inny, bo chodzi o małe dzieciaki które naprawdę kasy nie mają, przeszukam piwnice i dam znać!