Strona 1 z 1
Marzocchi 66 SL 2006
: 26.09.2009 19:41:51
autor: mathieu_88
Mam ostatnio na oku "Szóstki" jak w temacie. Chciałbym poczytać jakieś opinie o tym amorku, jak się sprawuje, jak z awaryjnością i serwisowaniem takiego amorka jest.
Obecnie mam Travisa Triple Intrinsic 180mm 2006 z SC Bullitem. Zastanawiam się czy wymiana amorka nie "cofnie mnie w rozwoju"
Aha dodam, że jeżdżę FR i DH, nie skaczę dropów.
: 26.09.2009 20:23:36
autor: szustaczek
moim zdaniem wcale Cie nie ,,cofnie w rozwoju" jak dla mnie wyroby marzocchiego do 2007 roku są idealne:) ale moze poszukaj jakiejs lepszej wersji, nie wiem jak wersja sl ale rc2x zajebiste są:) jaki fubndusz?;]
: 26.09.2009 21:25:35
autor: blackdemon
szustaczek pisze:moim zdaniem wcale Cie nie ,,cofnie w rozwoju" jak dla mnie wyroby marzocchiego do 2007 roku są idealne:)
Jezdziles na travisach czy tylko slyszales od kumpli, ze to gowno? SL > RC2X imo. A travis i tak ma inteligentniejsza prace od HSCV. Mowie o wersji TPC+ bo na intrinsic nie mialem okazji jezdzic. Zostaw travisa i nie kombinuj bo to super amor.
: 26.09.2009 21:35:13
autor: KaczorAC1
blackdemon pisze: Mowie o wersji TPC+ bo na intrinsic nie mialem okazji jezdzic.
Jeździłem shermanem TPC+ i jak za tą kase amor spoko. Ale porównanie jego do RC2X to jedna wielka pomyłka. Wg. mnie oczywiście... Jeździłem zadbanym i smarowanym shermanem - właściciel to mechanik w sklepie rowerowym.
: 26.09.2009 21:49:47
autor: mathieu_88
szustaczek pisze:jaki fundusz?
funduszy nie mam

generalnie miała być zamiana Travisem na 66.
Chyba jednak pozostanę przy Travisie. Podobno wystarczy ryska na górnej goleni w 66 i amorek puszcza powietrze. Prawda to??
: 26.09.2009 22:03:30
autor: wfl
KaczorAC1 pisze:Jeździłem shermanem TPC+ i jak za tą kase amor spoko. Ale porównanie jego do RC2X to jedna wielka pomyłka.
Wg mnie shermany średnio udane były. W nowszych manitou kultura pracy poszła w góre.
mathieu_88 Najfajniej by było jakbyś mógł wypożyczyć na próbę.
66 powietrzne miałem pod sobą dosłownie na chwilę, więc wypowiedź byłaby mało obiektywna.
Nie wydaje mi się żeby zachowywały się ani gorzej, ani lepiej od Travisa. Po prostu inaczej.
Na travisie czuje się pewniej, stabilniej, ale to może być kwestia przyzwyczajenia.
: 26.09.2009 22:13:09
autor: mathieu_88
wfl pisze:Na travisie czuje się pewniej, stabilniej, ale to może być kwestia przyzwyczajenia.
w sumie dwupółka to dwupółka, a mam obawy, że te 66, które ważą 2,5kg mogą długo nie pociągnąć...
Niestety nie mogę wypożyczyć na próbę bo właściciel 66 mieszka jakies 250km ode mnie

: 26.09.2009 22:18:49
autor: KaczorAC1
mathieu_88 pisze:w sumie dwupółka to dwupółka, a mam obawy, że te 66, które ważą 2,5kg mogą długo nie pociągnąć...
Jedna wielka - BZDURA...
: 26.09.2009 22:26:06
autor: mathieu_88
KaczorAC1 czyli co Ty jesteś za tym, żebym się zamienił?? Nie miałem 1półki do hardcorowych zastosowań dlatego, takie, a nie inne moje obawy. Ale skoro twierdzisz, że to co napisałem to bzdura to widocznie masz rację

: 26.09.2009 22:30:14
autor: Stanik
co do tego, ze 66 nie pociągnął długo to rzeczywiście bzdura

Co do pracy, jezdziłem i na 66SL i na Travisie i mi osobiscie dużo bardziej podchodzi praca Marcoka, sam mam 66rc i jestem wyjątkowo zadowolony

: 26.09.2009 23:22:41
autor: Driver
Przeciez Travis bije tego amora na glowe
: 26.09.2009 23:28:58
autor: morthias
Nie zmieniaj. Mialem juz wiele amorow (kilka DJ'ow, Boxxera WC ze starej serii, Stance, Monstera, Boxxera Team z nowej serii oraz 66RC, tych low endowych typu duro nie licze), teraz mam Travisa i w sumie praca znacznie przewyzsza wszystkie poprzednie amory ktore mialem. Na pewno nie zmienilbym go na 66 SL.
: 27.09.2009 04:21:40
autor: KaczorAC1
mathieu_88 pisze:KaczorAC1 czyli co Ty jesteś za tym, żebym się zamienił?? Nie miałem 1półki do hardcorowych zastosowań dlatego, takie, a nie inne moje obawy. Ale skoro twierdzisz, że to co napisałem to bzdura to widocznie masz rację
Bzdurą jest to co wygadujesz o ich wytrzymałości. Praca jak praca , jednemu się podoba innemu nie.
: 27.09.2009 08:06:29
autor: piotrex
nie mialem do czynienia z 66 sl 06,ale mialem 66 sl ata i 66 ata 2008.i powiem Wam ze 66 sl ata 2007 pracowalo moooocno przecietnie.
: 27.09.2009 11:06:23
autor: bikerman
mathieu_88 tego manita mógł byś zamienić na ósemki rc2x 07. Nie wiem skad pomysł na zamiane travisa na sl. Z ósemek na pewno bys był zadowolony.
do wszystkich teoretyko - fachowców / tak, tak jeździłem na travisie.
: 27.09.2009 11:29:20
autor: Las3k_91 Ldz
bikerman, ósemki do bullita?

RC2X tak, ale 66.
Aha i dla mnie RC2X/HSCV > TPC+.
Bardzo.
: 27.09.2009 12:27:15
autor: bikerman
Las3k_91 Ldz to już od jego upodobań zalezy czy wybierze 8 czy 6. Liczy sie rc2x.
: 27.09.2009 14:46:33
autor: EmanuelHD
mathieu_88 pisze:Podobno wystarczy ryska na górnej goleni w 66 i amorek puszcza powietrze. Prawda to??
mathieu_88 to nie jest prawda... Osobiscie posiadam 66 SL1 ATA 2007 180 mm skoku i amorek ten jest idealny... jezdze FR i DH Amorek sie spisuje idealnie... polecam Ci te 66 i jeszcze 66 RC2x rozniace sie od SL1ATA tym ze maja kartusz olejowy a SL1ATA powietrzny (przeciwdobiciowy).. jesli chodzi o wytrzymalosc tych 66 to sa naprawde mega wytrzymale

i tylko marcoki >2007 roku
Pozdrower