Fox 40 vs 888 RC2x <2007
Fox 40 vs 888 RC2x <2007
Witam wszystkich... mam zamiar kupic jeden z powyzszych widelcow do ramki v10 2004... rower chce zrobic racingowy... jaki polecacie... wypowiadajcie sie co bedzie lepsze... dla informacji waze 64 kg i chchialem do tego wsadzic mosteczek z kierownica sunline v1 najprawdopodobniej wznios 19 mm...
naklejki rowerowe i nie tylko -- gg 291177
jesli chcesz lzejszy amor z lepsza praca ale mniejsza sztywnoscia i potrzeba czestszego serwisu to bierz FOXa. jak wolisz bezawaryjna i bezobslugowa jazde i nie zalezy ci tak bardzo na wadze to bierz 888. sam mam rc2x w glory dh i amorek b.dobrze sie spisuje.
do amatorskiej jazdy od siebie polecilbym 888 bo i tak masz nienajlżejsza rame wiec mega lajtowej racingowki nie zlozysz tak czy siak. a w 888 raz w sezonie zmienisz olej i raz na 2 moze nawet 3 sezony uszczelki i to cala twoja robota przy amorku
do amatorskiej jazdy od siebie polecilbym 888 bo i tak masz nienajlżejsza rame wiec mega lajtowej racingowki nie zlozysz tak czy siak. a w 888 raz w sezonie zmienisz olej i raz na 2 moze nawet 3 sezony uszczelki i to cala twoja robota przy amorku
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
haha tylko z jedym sie zgodze a mianowicie lżejszy amor i lepsza praca !! reszte to nie wiem skąd wziąłeś ?
jesli chcesz lzejszy amor z lepsza praca ale mniejsza sztywnoscia i potrzeba czestszego serwisu to bierz FOXa
jak nie ładujesz po drzewach często i chcesz mieć typową racingówke bierz foxa , z reszta ja bym sie nie zastanawiał . Fox czy 888 do racingu ? zdecydowanie fox;)
Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kramon chyba wyższy..
Zabijasz czasem postami.
EmanuelHD Ogółem 888 to zawsze mi się kojarzyły z bezawaryjnością. Kupujesz i się nie martwisz. Raz na jakiś czas olej, co 2-3 sezony uszczelki i po kłopocie. Do tego wiele zniesie. FOX jest raczej amorem właśnie typowo Racingowym. Wylajtowany i w sumie bardziej zaawansowany technicznie. Jest się co popsuć. Nie twierdzę że musi, ale może. Do tego trzeba o niego dbać napewno bardziej niż o 888. Jednak ważysz niewiele... Hmm.. Decyzja zależy tylko od Ciebie. Wytrzymałość, bezawaryjność czy waga, renoma i sztywność(co raczej tylko w hardcore'owych warunkach odczujesz...). Osobiście brałbym Marzocchi.

EmanuelHD Ogółem 888 to zawsze mi się kojarzyły z bezawaryjnością. Kupujesz i się nie martwisz. Raz na jakiś czas olej, co 2-3 sezony uszczelki i po kłopocie. Do tego wiele zniesie. FOX jest raczej amorem właśnie typowo Racingowym. Wylajtowany i w sumie bardziej zaawansowany technicznie. Jest się co popsuć. Nie twierdzę że musi, ale może. Do tego trzeba o niego dbać napewno bardziej niż o 888. Jednak ważysz niewiele... Hmm.. Decyzja zależy tylko od Ciebie. Wytrzymałość, bezawaryjność czy waga, renoma i sztywność(co raczej tylko w hardcore'owych warunkach odczujesz...). Osobiście brałbym Marzocchi.
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
diablos993 Nie wiem czy fox jest taki mało wytrzymały. Przeglądając pb to ktoś urwał dolne regulacje - to da się zrobić we wszystkim, w 888 urywają się, w boxxerze gubią. Pękanie przy śrubach od ośki - to da się zrobić we wszystkim, jak nie umie się skręcać z wyczuciem, albo odpowiednim kluczem. Dziury w goleniach to i w nowych 888 się zdarzały, kolega tak załatwił swoje, na pb też takie można znaleźć. A z kolei pękniętych na busterze nie ma tak wiele
W sprawie serwisu to raczej każdy, wydając 3-4tyś na coś będzie o to dbać.
Mam też takie pytanie: ktoś orientuje się ile kosztują dolne golenie do fox'a?

Mam też takie pytanie: ktoś orientuje się ile kosztują dolne golenie do fox'a?
Jeżeli chodzi o foxa i 888 to wniosek jest prosty fox dla prosów, 888 dla leniwych i tych co zaczynają, praktycznie dla każdego. fox musi odwiedzać serwis czesto jak nie bardzo często bo sie muli a do marcoka jak raz do doku zajrzysz to mu spokojnie wystarczy 2x w roku to już jest dbanie o 888 

No ride... No Life...
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
rafimax serwis Foxa robi sie samemu bo jest tak prosty wiec serwisu nie trzeba odwiedzac ; d wystarczy sie zaopatrzec w zapasowe uszczelki , jak ktos bardzo chce to moze tez slizgi i w razie czego mozna to zmieniac a serwis sam w sobie jest bardzo prosty. Odpowietrzanie tłumika rowniez nie jest jakos specjalnie trudne wiec wszystko sobie na spokojnie mozna samemu robic.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość