Fox 40 vs 888 RC2x <2007

EmanuelHD
Posty: 66
Rejestracja: 07.06.2009 19:53:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Fox 40 vs 888 RC2x <2007

Post autor: EmanuelHD »

Witam wszystkich... mam zamiar kupic jeden z powyzszych widelcow do ramki v10 2004... rower chce zrobic racingowy... jaki polecacie... wypowiadajcie sie co bedzie lepsze... dla informacji waze 64 kg i chchialem do tego wsadzic mosteczek z kierownica sunline v1 najprawdopodobniej wznios 19 mm...
naklejki rowerowe i nie tylko -- gg 291177
XXX
Posty: 1763
Rejestracja: 24.02.2006 19:48:42
Lokalizacja: zgr
Kontakt:

Post autor: XXX »

jesli chcesz lzejszy amor z lepsza praca ale mniejsza sztywnoscia i potrzeba czestszego serwisu to bierz FOXa. jak wolisz bezawaryjna i bezobslugowa jazde i nie zalezy ci tak bardzo na wadze to bierz 888. sam mam rc2x w glory dh i amorek b.dobrze sie spisuje.
do amatorskiej jazdy od siebie polecilbym 888 bo i tak masz nienajlżejsza rame wiec mega lajtowej racingowki nie zlozysz tak czy siak. a w 888 raz w sezonie zmienisz olej i raz na 2 moze nawet 3 sezony uszczelki i to cala twoja robota przy amorku
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
AlanCK
Posty: 659
Rejestracja: 24.10.2008 17:28:08
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: AlanCK »

888 sztywniejsze od Foxa 40 :?: :shock: :shock:

Taaa jasne... :D
Sell: Rower - Intense M9
KefirQn
Posty: 1264
Rejestracja: 03.06.2007 11:25:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KefirQn »


jesli chcesz lzejszy amor z lepsza praca ale mniejsza sztywnoscia i potrzeba czestszego serwisu to bierz FOXa
haha tylko z jedym sie zgodze a mianowicie lżejszy amor i lepsza praca !! reszte to nie wiem skąd wziąłeś ?

jak nie ładujesz po drzewach często i chcesz mieć typową racingówke bierz foxa , z reszta ja bym sie nie zastanawiał . Fox czy 888 do racingu ? zdecydowanie fox;)
Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
EmanuelHD
Posty: 66
Rejestracja: 07.06.2009 19:53:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: EmanuelHD »

tak wlasnie mysle aczkolwiek Fox to takie zobowiazanie wlasnie do "dbania" niejako :D to juz amorek z najwyzszej polki i wymaga nawet czestrzego serwisowania od marzocchi
naklejki rowerowe i nie tylko -- gg 291177
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

EmanuelHD amor z wyzszej półki nie koniecznie wymaga dbania. Tak jest w przypadku boxxera i foxa ale Bos Idylle (nie pro) i Rare to otwarta kapiel i sa znacznie bardziej bezobsługowe niz teoretycznie prostsze amory.
EmanuelHD
Posty: 66
Rejestracja: 07.06.2009 19:53:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: EmanuelHD »

acha... z gory dziekuje za info
naklejki rowerowe i nie tylko -- gg 291177
Kramon
Posty: 640
Rejestracja: 11.05.2009 22:02:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kramon »

Ej a tak rpopo Fox jest dłuższy od RC3 888?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Kramon nie.
diablos993
Posty: 679
Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: diablos993 »

Kramon chyba wyższy.. :D Zabijasz czasem postami.

EmanuelHD Ogółem 888 to zawsze mi się kojarzyły z bezawaryjnością. Kupujesz i się nie martwisz. Raz na jakiś czas olej, co 2-3 sezony uszczelki i po kłopocie. Do tego wiele zniesie. FOX jest raczej amorem właśnie typowo Racingowym. Wylajtowany i w sumie bardziej zaawansowany technicznie. Jest się co popsuć. Nie twierdzę że musi, ale może. Do tego trzeba o niego dbać napewno bardziej niż o 888. Jednak ważysz niewiele... Hmm.. Decyzja zależy tylko od Ciebie. Wytrzymałość, bezawaryjność czy waga, renoma i sztywność(co raczej tylko w hardcore'owych warunkach odczujesz...). Osobiście brałbym Marzocchi.
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

diablos993 Nie wiem czy fox jest taki mało wytrzymały. Przeglądając pb to ktoś urwał dolne regulacje - to da się zrobić we wszystkim, w 888 urywają się, w boxxerze gubią. Pękanie przy śrubach od ośki - to da się zrobić we wszystkim, jak nie umie się skręcać z wyczuciem, albo odpowiednim kluczem. Dziury w goleniach to i w nowych 888 się zdarzały, kolega tak załatwił swoje, na pb też takie można znaleźć. A z kolei pękniętych na busterze nie ma tak wiele :) W sprawie serwisu to raczej każdy, wydając 3-4tyś na coś będzie o to dbać.

Mam też takie pytanie: ktoś orientuje się ile kosztują dolne golenie do fox'a?
rafimax
Posty: 483
Rejestracja: 03.01.2009 00:27:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rafimax »

Jeżeli chodzi o foxa i 888 to wniosek jest prosty fox dla prosów, 888 dla leniwych i tych co zaczynają, praktycznie dla każdego. fox musi odwiedzać serwis czesto jak nie bardzo często bo sie muli a do marcoka jak raz do doku zajrzysz to mu spokojnie wystarczy 2x w roku to już jest dbanie o 888 :D
No ride... No Life...
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

rafimax serwis Foxa robi sie samemu bo jest tak prosty wiec serwisu nie trzeba odwiedzac ; d wystarczy sie zaopatrzec w zapasowe uszczelki , jak ktos bardzo chce to moze tez slizgi i w razie czego mozna to zmieniac a serwis sam w sobie jest bardzo prosty. Odpowietrzanie tłumika rowniez nie jest jakos specjalnie trudne wiec wszystko sobie na spokojnie mozna samemu robic.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość