Strona 1 z 1

Fox 40 vs 888 RC2x <2007

: 07.11.2009 19:34:54
autor: EmanuelHD
Witam wszystkich... mam zamiar kupic jeden z powyzszych widelcow do ramki v10 2004... rower chce zrobic racingowy... jaki polecacie... wypowiadajcie sie co bedzie lepsze... dla informacji waze 64 kg i chchialem do tego wsadzic mosteczek z kierownica sunline v1 najprawdopodobniej wznios 19 mm...

: 07.11.2009 20:14:30
autor: XXX
jesli chcesz lzejszy amor z lepsza praca ale mniejsza sztywnoscia i potrzeba czestszego serwisu to bierz FOXa. jak wolisz bezawaryjna i bezobslugowa jazde i nie zalezy ci tak bardzo na wadze to bierz 888. sam mam rc2x w glory dh i amorek b.dobrze sie spisuje.
do amatorskiej jazdy od siebie polecilbym 888 bo i tak masz nienajlżejsza rame wiec mega lajtowej racingowki nie zlozysz tak czy siak. a w 888 raz w sezonie zmienisz olej i raz na 2 moze nawet 3 sezony uszczelki i to cala twoja robota przy amorku

: 07.11.2009 20:21:12
autor: AlanCK
888 sztywniejsze od Foxa 40 :?: :shock: :shock:

Taaa jasne... :D

: 08.11.2009 00:12:26
autor: KefirQn

jesli chcesz lzejszy amor z lepsza praca ale mniejsza sztywnoscia i potrzeba czestszego serwisu to bierz FOXa
haha tylko z jedym sie zgodze a mianowicie lżejszy amor i lepsza praca !! reszte to nie wiem skąd wziąłeś ?

jak nie ładujesz po drzewach często i chcesz mieć typową racingówke bierz foxa , z reszta ja bym sie nie zastanawiał . Fox czy 888 do racingu ? zdecydowanie fox;)

: 08.11.2009 00:26:34
autor: EmanuelHD
tak wlasnie mysle aczkolwiek Fox to takie zobowiazanie wlasnie do "dbania" niejako :D to juz amorek z najwyzszej polki i wymaga nawet czestrzego serwisowania od marzocchi

: 08.11.2009 01:48:12
autor: Spaced
EmanuelHD amor z wyzszej półki nie koniecznie wymaga dbania. Tak jest w przypadku boxxera i foxa ale Bos Idylle (nie pro) i Rare to otwarta kapiel i sa znacznie bardziej bezobsługowe niz teoretycznie prostsze amory.

: 08.11.2009 17:22:03
autor: EmanuelHD
acha... z gory dziekuje za info

: 08.11.2009 20:05:24
autor: Kramon
Ej a tak rpopo Fox jest dłuższy od RC3 888?

: 08.11.2009 20:05:52
autor: Spaced
Kramon nie.

: 08.11.2009 20:17:58
autor: diablos993
Kramon chyba wyższy.. :D Zabijasz czasem postami.

EmanuelHD Ogółem 888 to zawsze mi się kojarzyły z bezawaryjnością. Kupujesz i się nie martwisz. Raz na jakiś czas olej, co 2-3 sezony uszczelki i po kłopocie. Do tego wiele zniesie. FOX jest raczej amorem właśnie typowo Racingowym. Wylajtowany i w sumie bardziej zaawansowany technicznie. Jest się co popsuć. Nie twierdzę że musi, ale może. Do tego trzeba o niego dbać napewno bardziej niż o 888. Jednak ważysz niewiele... Hmm.. Decyzja zależy tylko od Ciebie. Wytrzymałość, bezawaryjność czy waga, renoma i sztywność(co raczej tylko w hardcore'owych warunkach odczujesz...). Osobiście brałbym Marzocchi.

: 08.11.2009 21:03:13
autor: GgG
diablos993 Nie wiem czy fox jest taki mało wytrzymały. Przeglądając pb to ktoś urwał dolne regulacje - to da się zrobić we wszystkim, w 888 urywają się, w boxxerze gubią. Pękanie przy śrubach od ośki - to da się zrobić we wszystkim, jak nie umie się skręcać z wyczuciem, albo odpowiednim kluczem. Dziury w goleniach to i w nowych 888 się zdarzały, kolega tak załatwił swoje, na pb też takie można znaleźć. A z kolei pękniętych na busterze nie ma tak wiele :) W sprawie serwisu to raczej każdy, wydając 3-4tyś na coś będzie o to dbać.

Mam też takie pytanie: ktoś orientuje się ile kosztują dolne golenie do fox'a?

: 09.11.2009 16:55:33
autor: rafimax
Jeżeli chodzi o foxa i 888 to wniosek jest prosty fox dla prosów, 888 dla leniwych i tych co zaczynają, praktycznie dla każdego. fox musi odwiedzać serwis czesto jak nie bardzo często bo sie muli a do marcoka jak raz do doku zajrzysz to mu spokojnie wystarczy 2x w roku to już jest dbanie o 888 :D

: 09.11.2009 17:19:19
autor: Zaborowski1
rafimax serwis Foxa robi sie samemu bo jest tak prosty wiec serwisu nie trzeba odwiedzac ; d wystarczy sie zaopatrzec w zapasowe uszczelki , jak ktos bardzo chce to moze tez slizgi i w razie czego mozna to zmieniac a serwis sam w sobie jest bardzo prosty. Odpowietrzanie tłumika rowniez nie jest jakos specjalnie trudne wiec wszystko sobie na spokojnie mozna samemu robic.