Avid Code 5 - opinie użykowników
Avid Code 5 - opinie użykowników
Witam
Mam zamiar kupić ten hampel i chciałbym dowiedzieć się coś na jego temat.
Interesują mnie opinie ludzi, którzy go używają bądź też takich, którzy mieli z nim styczność przy serwisie itp.
Chodzi mi głównie o to czy jest awaryjny jak z modulacja , ustawieniami , siłą i różniece pomiędzy zwykłym code.
Byłbym wdzięczny jakby mi ktoś również zaprezentował jakieś alternatywy dla niego godne uwagi.
Teroretyczne emo-dzieci prosze o nie wypowiadanie się =)
Pozdro.
Mam zamiar kupić ten hampel i chciałbym dowiedzieć się coś na jego temat.
Interesują mnie opinie ludzi, którzy go używają bądź też takich, którzy mieli z nim styczność przy serwisie itp.
Chodzi mi głównie o to czy jest awaryjny jak z modulacja , ustawieniami , siłą i różniece pomiędzy zwykłym code.
Byłbym wdzięczny jakby mi ktoś również zaprezentował jakieś alternatywy dla niego godne uwagi.
Teroretyczne emo-dzieci prosze o nie wypowiadanie się =)
Pozdro.
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Mam ten hebel od początku sezonu 09 i jak najbardziej jestem z niego zadowolony! Siła hamowania jest bardzo dobra, modulacja również. Nie wiem czy to przez hamulec czy może moje wyczucie już hamulca ale bardzo fajnie można hamować, efektywnie nie blokując koła. Co do awaryjności, nie mam z nim żadnych problemów.
http://www.team.hadronsport.com/
Ja mam co prawda CODE a nie CODE 5 ale sila hamowania jest pewnie taka sama i modulacja tez. Ja ze swoich jestem bardzo zadowolony, nie mialem z nimi wiekszych problemow ani zadnej awarii. Modulacja jest bardzo dobra bym powiedzial a o sile hamowania nie trzeba sie martwic nawet jak klocki i tarcza sa rozgrzane to hamuje bardzo dobrze.
Co do ustawien to w CODE5 jest tylko odleglosc klamki od kiery, w CODE jest zato reg. skoku klamki jak w J7. Ogolnie polecam te hamulce dla ludzi ktorzy lubia miec czym sie szybko zatrzymac w kazdej sytuacji(poza szybowaniem w powietrzu
)
Co do ustawien to w CODE5 jest tylko odleglosc klamki od kiery, w CODE jest zato reg. skoku klamki jak w J7. Ogolnie polecam te hamulce dla ludzi ktorzy lubia miec czym sie szybko zatrzymac w kazdej sytuacji(poza szybowaniem w powietrzu

[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
Mialem zestaw na tarczach 203mm przez, mozna powiedziec caly sezon.
Sila hamowania bardzo duza, do klamki trzeba sie przyzwyczaic- inna niz w shimano (jak dla mnie shimano wygodniejsza). Regulacja tylko jedna- pisze o tym wyzej.
Ogolnie roznia sie od CODE wlasnie regulacja odleglosci okladzin i niczym wiecej, takze moc taka sama w obu modelach.
Awaryjnosc zadna u mnie nie wystapila. Puchnal mi jedynie tylny hamulec- prawdopodobnie z powodu oryginalnego bardzo dlugiego przewodu.
Jedyny minus, to mniejsza dostepnosc i wyzsze ceny czesci zamiennych- przewody, klamki, dzwignie, tloczki itp. Zazwyczaj latwiej da sie kupic do siemano, a zwykle 2x taniej.
Ja ogolnie mialem dylemat CODE5 / SLX i wybralem SLXy na tarczach XT 203mm.... i musze powiedziec ze jest siekiera!!! Na prawde, moca tylko troszke ustepuja CODE, nie wiem jeszcze jak bedzie w prawdziwych gorach. SLXy sa poza tym zlejsze o jakies 200g od CODE jakby Ci zalezalo na wadze.
A i waze obecnie 95kg, wiec hamulce maja co zatrzymac...
Jesli nie wazysz wiecej, nie jestem pewien czy pchalbym sie na Twoim miejscu w CODE5.
Sila hamowania bardzo duza, do klamki trzeba sie przyzwyczaic- inna niz w shimano (jak dla mnie shimano wygodniejsza). Regulacja tylko jedna- pisze o tym wyzej.
Ogolnie roznia sie od CODE wlasnie regulacja odleglosci okladzin i niczym wiecej, takze moc taka sama w obu modelach.
Awaryjnosc zadna u mnie nie wystapila. Puchnal mi jedynie tylny hamulec- prawdopodobnie z powodu oryginalnego bardzo dlugiego przewodu.
Jedyny minus, to mniejsza dostepnosc i wyzsze ceny czesci zamiennych- przewody, klamki, dzwignie, tloczki itp. Zazwyczaj latwiej da sie kupic do siemano, a zwykle 2x taniej.
Ja ogolnie mialem dylemat CODE5 / SLX i wybralem SLXy na tarczach XT 203mm.... i musze powiedziec ze jest siekiera!!! Na prawde, moca tylko troszke ustepuja CODE, nie wiem jeszcze jak bedzie w prawdziwych gorach. SLXy sa poza tym zlejsze o jakies 200g od CODE jakby Ci zalezalo na wadze.
A i waze obecnie 95kg, wiec hamulce maja co zatrzymac...
Jesli nie wazysz wiecej, nie jestem pewien czy pchalbym sie na Twoim miejscu w CODE5.
http://www.endura.pl
mam hamulec ponad rok i powiem ze jest świetny bardzo duża siła , i wbrew wielu opinia ma duża modulacje hamować można spokojnie najmniejszym palcem bez wysiłku , co do awaryjności miałem już 2 razy z nim problem jeden raz z mojej winy bo golenie w 2-półce przecięło mi przewód (teraz jeździe na zastępczym tańszym przewodzie bez oplotu) a 2 raz przy klamce zaczął mi sie sączyć była to wada fabryczna mało tego ostatnio niestety zauważyłem że tylni czyli ten z zastępczym przewodem , zaczyna sie zapowietrzać , ten sam problem posiada kilku moich znajomych mimo wszystko bardzo polecam
Mialem code,jesli chodzi o sile czy modylacje to jest ok,nawet bardzo.Jesli chodzi o awaryjnosc to mialem mase problemow z tylnym hamulcem,ciekniecie z pod regulacji skloku klamki,dzieki czemu czeste zapowietrzanie,ewentualnie koniecznosc uzupelniania plynu:a na koniec zaczol puszczac plyn przy tloczkach w zacisku dlatego w tym sezonie pojde w code 5 gdzie nie ma felernej regulacji(nie tylko ja mialem ten problem)lub jesli kasa pozwoli nowe sainty na 4 tloczkach
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości