[-=robert=-], DM DS 4.0 + 66 RCV

-=robert=-
Posty: 114
Rejestracja: 29.03.2007 15:18:08
Lokalizacja: Jelenia Góra/Piechowice
Kontakt:

[-=robert=-], DM DS 4.0 + 66 RCV

Post autor: -=robert=- »

Rama: DM DS 4.0
Widelec: Marz 66 RCV 180 mm QR 20 2008

Kiera: Funn Fatboy 810mm przycięta na 780mm, wznios 7mm
Mostek: NS Qark Pro 2010
Gripy: Sunline Logo (wersja gruba)
Stery: Octane One Warp 1 na maszynach

Siodło: Accent (modelu nie znam bo to prezent :wink: )
Sztyca: Kalloy
Zacisk: Paco

Korby: Shimano SLX zębatka 38z
Support: Shimano SLX
Łańcuch: Taya Nove-91
Pedały: Shimano PD-M424 SPD :arrow: Shimano SPD PD-M647 (DX) + buty 661 Filter SPD

Napinacz: E13 LS
Przerzutka: SRAM X7 krótki wózek :arrow: SRAM X5
Manetka: SRAM X-7
Kaseta: Sunrace 9 rzędów

Koło przód:
Obręcz: Equalizer 31 36 otw. 26` :arrow: Dart Raider 36 otw. 26`
Szprychy: DT champion Black
Piasta: NS Roller
Opona: Tioga Factory DH F 2,3, Maxxis Minion DHF 2,5 2ply 42a, WetScream 2,5 2ply 42a
Dętka: Accent (w miarę lekka i tania :wink: )

Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Crussherr 36 otw. 26`
Szprychy: DT champion Black
Piasta: Octane One Orbital Pro
Opona: Syncros BHT-3 rear 2,35 drut, Maxxis HighRoller 2,5 2ply 42a, WetScream 2,5 2ply 42a
Dętka: Accent (w miarę lekka i tania :wink: )

Hamulec przód: Avid J5 203 przewód w oplocie Unex`a, klocki Zeit metaliczne :arrow: Avid Code R 2012 + tarcza HS1 203mm
Hamulec tył: Avid J5 przewód w oplocie Unex`a klocki Zeit metaliczne, Tarcza shimano xt/xtr 203 :arrow: Avid Code R 2012 + tarcza HS1 203mm

Modyfikacje: przycięta sterówka, amor zalany olejem Motul 5w, własnoręcznie wydziergany adapter z BB na ISCG i podkładki pod miski supportu.

Plany: jak coś polegnie to wymienić :D

Waga: około 16,5 kg

Obrazek

Obrazek
Grygus
Posty: 95
Rejestracja: 16.08.2008 20:38:25
Lokalizacja: Wójcice
Kontakt:

Post autor: Grygus »

jak tam RCV się spisuje? :D :D
Wool14
Posty: 303
Rejestracja: 23.08.2009 19:11:17
Lokalizacja: CC!
Kontakt:

Post autor: Wool14 »

Grygus pisze:
jak tam RCV się spisuje? smile smile
podłaczam się do pytania :mrgreen:
-=robert=-
Posty: 114
Rejestracja: 29.03.2007 15:18:08
Lokalizacja: Jelenia Góra/Piechowice
Kontakt:

Post autor: -=robert=- »

Powiem, że całkiem ok co prawda mam porównanie tylko do Duro ;P kingpina i domaina ale jego praca najbardziej mi odpowiada (lubię bardziej progresywną pracę). Jeżdżę przede wszystkim fr i do tego jest on idealny a na zjazdach tez nie można narzekać regulacja naprężenia wstępnego jak najbardziej działa tylko ja jestem na to za lekki (około 73 kg) i w ogóle go nie pompuję a nawet czasami sobie małe podciśnienie zrobie (o ile to działa bo nie jestem do końca przekonany czy zawór działa w obydwe strony :wink: ) pozostałe regulacje też działają ok tylko mogły by być indeksowane. jedyny minus to waga no i jeszcze na mrozie troche sztywnieje. Ogólnie jak ktoś nie jest hipermegagigaPRO to amor godny polecenia.
-=robert=-
Posty: 114
Rejestracja: 29.03.2007 15:18:08
Lokalizacja: Jelenia Góra/Piechowice
Kontakt:

Post autor: -=robert=- »

trochę zmian ;)
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

To nie jest przypadkiem DM DS 4.0?

W ds 3.0 rura górna była w linii prostej do górnych rur widełek. Tutaj masz pod lekkim kątem.

Fajny rower, ja ciepło wspominam swojego dm'a 3.0.
-=robert=-
Posty: 114
Rejestracja: 29.03.2007 15:18:08
Lokalizacja: Jelenia Góra/Piechowice
Kontakt:

Post autor: -=robert=- »

SegatiV pisze:To nie jest przypadkiem DM DS 4.0?
Wiesz, chyba faktycznie masz racje :oops: już ponad 2 sezony na niej jeżdżę i się nie zczaiłem :lol: Poszperałem trochę w necie i znalazłem jeszcze jedną różnicę DM DS 3.0 miał wygrawerowany/namalowany napis na tylnym trójkącie a 4.0 nie ma. W sumie kupowałem ją jako 3.0 i nie przyszło mi do głowy, że poprzedni właściciel nie wie jaką ma ramę (z resztą są one niemal identyczne) ;) Już poprawiam opis :mrgreen:
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

-=robert=- wybaczone ! :D Haha.

Ja dał bym inny napinacz i wywalił Rock Ring. Napinacz jakiś fajnym, nie musi być od razu za xxx kasy, byle był "lżejszy wizualnie". Rama i amor (choć marcok :P) dają fajne, masywne połączenie, będzie się to razem super prezentowało jak "ubierzesz" rower w lekkie (zaznaczam wizualnie) szpeje tj. napinacz.
Opony zmieć na Minionki 2.35 - Tiogi miałem, kiepskie i drogie (dawno temu to było, teraz nie znam ceny)
-=robert=-
Posty: 114
Rejestracja: 29.03.2007 15:18:08
Lokalizacja: Jelenia Góra/Piechowice
Kontakt:

Post autor: -=robert=- »

No w planach napisałem, że zmienię korbę wtedy też jakiś napinacz bo dowalenie tego rockringa do SLX-a to takie trochę bezczeszczenie ;) Co do opon to czekam na przedniego Syncrosa dużo pozytywnych opinii o tych kapciach słyszałem, na tyle dopiero od tygodnia mam i tylko raz byłem w lesie także za dużo nie mogę powiedzieć (ścianka jest dużo grubsza niż w maxxisach 1 ply), jak okażą się słabe to wtedy najprawdopodobniej kupię Miniony lub Panaracery.
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Panarecery też odpuść, drogie, trzymanie słabe. Miniony 2ply i wszystko gra jak powinno, oczywiście jeśli syncros'y Ci się nie sprawdzą.

Przyznam się że nie czytałem "planów".

Slx to kobra korba, mam już 2 sez. Nie kupuj byle jakiej koronki (jeśli masz nowy napęd).
Dlaczego chcesz wlać 2.5w do tłumika? To spowoduje tylko że tłumienie stracisz ;) Jeśli amor jest za twardy koniecznie musisz wymienić sprężynę. Ewentualnie jeśli w Twoim marcoku jest zamknięta kąpiel, i leje się olej smarujący, to tam lej 5w, 2,5w. Tłumik zostaw w spokoju.
-=robert=-
Posty: 114
Rejestracja: 29.03.2007 15:18:08
Lokalizacja: Jelenia Góra/Piechowice
Kontakt:

Post autor: -=robert=- »

Nie no rcv to otwarta kąpiel, właśnie chcę sprawdzić czy olej 2,5 coś pomoże żeby był bardziej czuły na początku skoku, jakby całkiem tłumienie stracił mam 7,5 najwyżej pomieszam (żeby nie było obydwa będą tej samej firmy, bo jak to niektórzy twierdzą olejów róznych firm nie można mieszać), a jak to nic nie da zmiana sprężyny, tylko ciężko taką dostac :?
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

-=robert=- pisze:żeby nie było obydwa będą tej samej firmy, bo jak to niektórzy twierdzą olejów róznych firm nie można mieszać
Bzdura, czasami miesza się różne oleje dla uzyskania ciekawych efektów, ale tutaj raczej PRO wiedza wchodzi w grę.

Od razu mówię że to nic nie da, 2,5w to woda, max 5w nalej, ja przy wadze 65-70kg leje tylko 5w.
-=robert=-
Posty: 114
Rejestracja: 29.03.2007 15:18:08
Lokalizacja: Jelenia Góra/Piechowice
Kontakt:

Post autor: -=robert=- »

SegatiV pisze:PRO wiedza
hehe taka jest najlepsza ;) też mi się wydaje, że to niewiele pomoże ale spróbować nie zaszkodzi, bo ze sprężyną to trzeba mieć szczęście żeby upolować.
Impus
Posty: 673
Rejestracja: 24.01.2008 14:32:27
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Impus »

-=robert=- lej 5W. Co do sprężyny to http://sklep.gregorio.pl/pl/p/MARZOCCHI ... do-66/1059 ;)
-=robert=-
Posty: 114
Rejestracja: 29.03.2007 15:18:08
Lokalizacja: Jelenia Góra/Piechowice
Kontakt:

Post autor: -=robert=- »

Impus wow, jak jakieś 3 tyg temu patrzyłem na gregorio były tylko do 66 z wcześniejszych roczników :D
Impus
Posty: 673
Rejestracja: 24.01.2008 14:32:27
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Impus »

-=robert=- do nich trzeba pisać/dzwonić. Na stronie nie ma większości części do amortyzatorów.
-=robert=-
Posty: 114
Rejestracja: 29.03.2007 15:18:08
Lokalizacja: Jelenia Góra/Piechowice
Kontakt:

Post autor: -=robert=- »

małe zmiany: nowa korba i napinacz ;)
zero100
Posty: 355
Rejestracja: 14.03.2011 10:26:43
Kontakt:

Re: [-=robert=-], DM DS 4.0 + 66 RCV

Post autor: zero100 »

zapomniałeś dopisać nowy telefon ;) ogólnie świetna zmiana, fajne są te korby i napinacz. Pozdrawiam!
Banan725135650
Posty: 2379
Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
Lokalizacja: Węgierska Górka
Kontakt:

Post autor: Banan725135650 »

Strasznie mi9 się ta rama nie podoba. Ale o dziwo cały rower do mnie przemawia. Bardzo fajny set! Jak Juicy 5 z tarczą XT? Lepiej niż na G2/G3?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości