Roco World Cup - opinie
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Roco World Cup - opinie
Że przy nowej ramie jestem skazany na 2 opcje:
1 - Roco WC
2 - X-fusion vector dh2
Stąd też chciałbym się dowiedzieć, czy roco jest naprawdę tak zły jak o nim piszą?? Czy jest ktoś w Pl kto potrafi zrobić tuna ala Push ??
Zawsze używałem "lisowych" damperów i jakoś teraz się troszkę obawiam tej przymusowej zmiany..
1 - Roco WC
2 - X-fusion vector dh2
Stąd też chciałbym się dowiedzieć, czy roco jest naprawdę tak zły jak o nim piszą?? Czy jest ktoś w Pl kto potrafi zrobić tuna ala Push ??
Zawsze używałem "lisowych" damperów i jakoś teraz się troszkę obawiam tej przymusowej zmiany..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 476
- Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Gdyby bylo to takie proste to nie zakladal bym tematu, tylko zostawil dhx 5.0 z Sundaya..cubone pisze:Zawsze możesz sprzedać damper i kupić dhx'a
Niestety do mojej ramy dampery są z specjalną przedłużką którą produkuje producent ramy..
Jestem zaskoczony pozytywnie pracą X-fusiona.. Mega regulacje, nawet smie twierdzic ze lepsze niż przy dhx.. Chyba nie będzie tak źle
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Stary juz jestem..Zaborowski1 pisze:czyli jednak Radical ?

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Wiem, ze nie na miejscu, lecz wyglada to cudo jak pałąk do przypiecia przyczepki za rowerem
Odnosnie Rocco WC sadze, ze jest z nim dokladnie tak samo jak z 888 RC3 WC z 2008/2009r (modele bez wad). Bardzo fajny sprzet, ktory zostal zabity przez bezzasadne wypowiedzi na forach :-/.
Jak dla mnie bardzo fajny i na pewno wytrzymaly damper, ktory calkiem fajnie pracuje, choc ciezko go porownac do DHX bo to calkiem inny typ po prostu.
Osobiscie bralbym na testy X-fusiona, szczegolnie jesli masz na rame+damper gwarancje. To ze my czegos nie znamy, nie znaczy ze jest do bani
. A po Twoich testach moze okazac sie ze to mega damper, za byc moze z czasem niewielkie pieniadze...

Odnosnie Rocco WC sadze, ze jest z nim dokladnie tak samo jak z 888 RC3 WC z 2008/2009r (modele bez wad). Bardzo fajny sprzet, ktory zostal zabity przez bezzasadne wypowiedzi na forach :-/.
Jak dla mnie bardzo fajny i na pewno wytrzymaly damper, ktory calkiem fajnie pracuje, choc ciezko go porownac do DHX bo to calkiem inny typ po prostu.
Osobiscie bralbym na testy X-fusiona, szczegolnie jesli masz na rame+damper gwarancje. To ze my czegos nie znamy, nie znaczy ze jest do bani

http://www.endura.pl
Ja mam roco TST R i jak dla mnie praca jest bardzo przyjemna. Jedye co mi w nim przeszkadza to ciut za mocna platforma i mala czulosc na malych nierownosciach ale szykuje sie teraz na zmiane oleju na zadszy(mniej lepki) i pewnie bedzie lepiej.
Co do pracy dampera na duzych nierownosciach/hopach itp to jest powiedzialbym taka sama jak w dhx'ie ktorego mialem wczesniej. Dosc progresywny na koncu skoku nie daje sie dobic i przy tym ladnie amortyzuje wszelkie przeszkody i roweru nie podbija na nich. Jak jeszcze uda mi sie zwalczyc tą mocną platforme bez ingerencji w konstrukcje dampera to bedzie w sumie to samo co DHX z olejem 5W.
CO do wyciekow to mam roco tst r 2009 i nie zauwazylem zadnych wyciekow. specjalnie zagladam czesto na regulacje tlumienia czy nie ma w okol niej oleju i nic..sucho jest.
No i jest jeszcze jedna zaleta tego dampera, moze nie jest niezbedna ale fajna rzecz.
Mianowicie ma srubke do odpowietrzania dzieki ktorej zalanie i odpowietrzenie dampera jest tak proste ze srednio rozwinieta malpa dalaby sobie z tym rade
Co do pracy dampera na duzych nierownosciach/hopach itp to jest powiedzialbym taka sama jak w dhx'ie ktorego mialem wczesniej. Dosc progresywny na koncu skoku nie daje sie dobic i przy tym ladnie amortyzuje wszelkie przeszkody i roweru nie podbija na nich. Jak jeszcze uda mi sie zwalczyc tą mocną platforme bez ingerencji w konstrukcje dampera to bedzie w sumie to samo co DHX z olejem 5W.
CO do wyciekow to mam roco tst r 2009 i nie zauwazylem zadnych wyciekow. specjalnie zagladam czesto na regulacje tlumienia czy nie ma w okol niej oleju i nic..sucho jest.
No i jest jeszcze jedna zaleta tego dampera, moze nie jest niezbedna ale fajna rzecz.
Mianowicie ma srubke do odpowietrzania dzieki ktorej zalanie i odpowietrzenie dampera jest tak proste ze srednio rozwinieta malpa dalaby sobie z tym rade

[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
Jeżdżę na Rocco WC z tytanową sprężyną od kwietnia. Siedzi w Norco Team DH 2008. Wcześniej użytkowałem Benesta, Avy Chubbie i Swingera. Na początku byłem trochę zrażony opiniami przeczytanymi w internecie jednak nie miałem wielkiego wyboru bo kupowałem ostatnia sztukę ramy na przecenie. Szeroki zakres każdej regulacji, wszystkie działają jak należy, nic nigdzie nie cieknie. Małe nierówności wybiera ładnie jednak brakuje mu czułości jaka była w avalanchu, pewnie jest to wadą mocnej platformy, o której pisał XXX. Może zalanie rzadszym olejem to zmieni. Na hopach i dropach spisuje się idealnie, wykorzystuje praktycznie cały skok z dużą progresją na końcu przez co nie udało mi się go jak na razie dobić (biorąc pod uwagę braki w technice jazdy to jest to spore osiągnięcie).
XXX, abstrachując od porównań do małpy, to mógłbyś opisać w jaki sposób zmienić olej w tym damperze?? Będę bardzo zobowiązany
Pozdro
XXX, abstrachując od porównań do małpy, to mógłbyś opisać w jaki sposób zmienić olej w tym damperze?? Będę bardzo zobowiązany

Pozdro
Witam posiadam roco rc wc 2007. Jak dla mnie damper bardzo dobry, nie posiada platformy przez co jest czuly na male nierownosci. Regulacja szybkiej kompresji powoduje ze w pracy nie zamula dajac doskonale sprzezenie zwrotne. Damper czesto wykorzystuje caly skok jednak nigdy nie odczulem zeby dobil nawet na bardzo duzych rzeczach. Mysle, ze krytykuja go przede wszystkim te osoby ktore nigdy na nim nie jezdzily albo nie umialy go porzadnie ustawic. Ja mam demo 9, cisnienie w zbiorniku 220psi, tlumienie powrotu 6 klikniec i tlumienie kompresji na 2/3 zakresu od pozycji najbardziej czulej. Co do serwisu jest bajecznie prosty, nie potrzeba zadnych specjalnych narzedzi i kwestia prostego odpowietrzenia. Dodatkowe informacje w tym instrukcje serwisowe z prawdziwego zdarzenia znajdziecie tu http://www.windwave.co.uk/documents/tec ... hocks.html
Co do tuningu na bazie plytek tzw shim stacku mozna pokobinowac jesli sie takie posiada trzymajac sie zasady zachowania wyjsciowej sumarycznej wysokosci grupy plytek. W polsce trudno takie plytki dostac w Angli i Stanach bez problemu. Z tego co sie rozczytalem na zagranicznych forach to plytki znajdujace sie najblizej tloka glownego (te o najwiekszej srednicy) odpowiadaja za wolna - srednia kompresje, te dalsze za szybka. Pisza tez ze np dwie plytki o grubosci 0.1mm beda dawaly zypelnie inny efekt niz jedna 0.2mm. Do tego rozny wplyw na kompresje ma ksztalt ulozonych na sobie plytek (stozek o wiekszym lub mniejszym kacie). Do tego wszystkiego regulujemy prace dampera glebokoscia tloka plywajacego w sensie progresywnym lub liniowym. Mozna pokombinowac z lepkoscia oleju. Cisnienie w roco odpowiada za odpornosc na dobicia. Mam nadzieje ze troche pomoglem.
Co do tuningu na bazie plytek tzw shim stacku mozna pokobinowac jesli sie takie posiada trzymajac sie zasady zachowania wyjsciowej sumarycznej wysokosci grupy plytek. W polsce trudno takie plytki dostac w Angli i Stanach bez problemu. Z tego co sie rozczytalem na zagranicznych forach to plytki znajdujace sie najblizej tloka glownego (te o najwiekszej srednicy) odpowiadaja za wolna - srednia kompresje, te dalsze za szybka. Pisza tez ze np dwie plytki o grubosci 0.1mm beda dawaly zypelnie inny efekt niz jedna 0.2mm. Do tego rozny wplyw na kompresje ma ksztalt ulozonych na sobie plytek (stozek o wiekszym lub mniejszym kacie). Do tego wszystkiego regulujemy prace dampera glebokoscia tloka plywajacego w sensie progresywnym lub liniowym. Mozna pokombinowac z lepkoscia oleju. Cisnienie w roco odpowiada za odpornosc na dobicia. Mam nadzieje ze troche pomoglem.

-
- Posty: 299
- Rejestracja: 11.03.2008 22:15:39
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości