[speedy] Kona Stinky + Boxxer Race 2008

speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[speedy] Kona Stinky + Boxxer Race 2008

Post autor: speedy »

Rama: Kona Stinky 14,5" 2005
Widelec: Boxxer Race 2004 178 mm
Damper: Fox Vanilla RC Pro Pedal 180mm

Kierownica: Truvativ Hussefelt ( na zdjęciu jest inna)
Mostek: Reborn King Pin ( na zdjęciu jest inny)
Gripy: Prodigy ProGrip (najgorszy syf jaki miałem do tej pory)
Stery: FSA Orbit

Siodło: Jakieś tam Velo
Sztyca: Titec (teleskopowa) nie pamiętam dokładnego modelu.
Zacisk: - Kona

Korby: Truvativ Hussefelt
Support: Dartmoor Hard Barr
Zębatka: Dartmoor 38t czerwona
Łańcuch: Deore
Pedały: Crankbrothers 50/50 X

Napinacz: Truvativ Box Guide
Przerzutka: Shimano 105
Manetka: Sram Attack
Kaseta: Shimano Deore,CS-HG 50 11-34

Koło przód:
Obręcz: Mavic 321
Szprychy: -
Nyple: -
Piasta: XT
Opona:Nokian NBX 2.5
Dętka: - Michelin

Koło tył:
Obręcz: Sunrims Mamooth
Szprychy: -
Nyple: -
Piasta: Novatec
Opona: Tioga Factory DH 2.3
Dętka: Michelin

Hamulec przód: Hayes Nine z tarczą 203 mm, XT
Hamulec tył : Hayes Nine z tarczą 200mm Grimeca :)


Obrazek
Załączniki
wwwwwwwwwwww.jpg
wwwwwwwwwwww.jpg (93.25 KiB) Przejrzano 3839 razy
qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq.jpg
qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq.jpg (139.79 KiB) Przejrzano 3857 razy
Kramon
Posty: 640
Rejestracja: 11.05.2009 22:02:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kramon »

Fajny dywan, długie ma włosie?
Myślałem że box ma od początku 200mm
speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: speedy »

Kramon pisze:Fajny dywan, długie ma włosie?
Myślałem że box ma od początku 200mm

HAHA :D XD

Dywan ma włosie...ok 5 cm:)
Były jeszcze Boxxery U-Turn:)
Eniek
Posty: 153
Rejestracja: 06.03.2009 16:03:51
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Post autor: Eniek »

Własnie, napisz cos o tym boxxerze, praca wytrzymalosc, koszty zwiazane z serwisem i jego czestotliwosc :)
speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: speedy »

Boxxer, całkiem spoko, ja narazie zainwestowałem w niego tylko olej (ok 40zł), uszczelki po poprzednim właścicielu, nie ciekną i nie pocą się.
Mam jakiś problem z tłumikiem, bo "zacina" się przy dość gwaltownych uderzeniach, i mam HC2, który nie powinien tak reagować, a jednak się zacina.
Pozatym trzeba uważać na gwinty gniazd , tam gdzie skręcasz QR, po poprzednim właścicielu, 1 zerwane , ja zerwałem drugie gniazdo.Gniazda przegwintowane, i teraz jest looz.
borczu
Posty: 335
Rejestracja: 11.05.2008 16:09:26
Kontakt:

Post autor: borczu »

Amorka mam takiego samego :D też myślę kupić taką ramkę ;D możesz coś o tym secie powiedzieć ?Czym regulujesz tłumienie? Jaki olej najlepiej lać ?Bo kupiłem a mało co się znam i nie chce niczego schrzanić :) Wykorzystuje ci boxxer cały skok?mi cieżko go wbić wiecej jak 140 mm 150
Eniek
Posty: 153
Rejestracja: 06.03.2009 16:03:51
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Post autor: Eniek »

troche mialem watpliwosci co do wytrzymalosci jak zobaczylem http://www.pinkbike.com/photo/1643480/ ;D
speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: speedy »

borczu pisze:Amorka mam takiego samego smile też myślę kupić taką ramkę ;D możesz coś o tym secie powiedzieć ?Czym regulujesz tłumienie? Jaki olej najlepiej lać ?Bo kupiłem a mało co się znam i nie chce niczego schrzanić Smile Wykorzystuje ci boxxer cały skok?mi cieżko go wbić wiecej jak 140 mm 150
To zalezy jaki chcesz olej lać, zalezy to od Twojej twojego stylu jazdy, i tego jak lubisz żeby amor odbijał.Jak dostałem tego amorka, to myslałem ż etłumienie ma rozwalone, tak szybko wracał:) Ale poprzednio miałem 3 sztuki manitou, sherman, 130 i 150 oraz nixona, i one przetłumione były.Dlatego takie odczucia mialem:)
Regulacja o kant dupy rozbić, mozesz regulować imbusikiem u dołu prawej goleni, ale gniazdo pod imbus zrobione jest z ...plastiku.Więc mi już nie działa.Mam ustawione na stałe na największe tłumienie ( po rozkręceniu amora mozesz sobie ustawić tłumienie :od środka")

Normalnie, też amor nie dochodzi mi wiecej niż do 150mm, nawet z dropa:) ale kilka razy zdarzyło mie się go dojechac, i parę razy było 170mm, a raz na maxa , dobił:)
Kramon
Posty: 640
Rejestracja: 11.05.2009 22:02:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kramon »

Hymnn a myślałeś nad zmianą amora?
Moskit
Posty: 378
Rejestracja: 16.09.2007 22:33:19
Lokalizacja: Mosina/Poznań
Kontakt:

Post autor: Moskit »

Jak masz problem z tym, że nie wykorzystuje całego skoku to wlej mu mniej oleju.
Ja przy swoim boxxie z HC2 i 178mm skoku lałem do lagi z tłumikiem tyle oleju żeby jego poziom był 15cm od góry. Oczywiście przy wciśniętej ladze do końca :)
Natomiast do lagi bez tłumika tylko tyle co do smarowania... czyli jakieś 30-40ml :)
Amor wykorzystywał mi cały skok i chodzi bardzo płynnie... :] ( ważę 75kg)

W instrukcji jest chyba napisane żeby dawać 190ml do każdej goleni... dla mnie to przegięcie... :]

Problem z blokowaniem się amora podczas szybkiej kompresji... U mnie tez to występowało ale wystarczy wziąć tą sprężynkę falistą która trzyma zawór HC2 bardziej wygiąć... Tak żeby go mocniej dociskała i problem znika ;)
speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: speedy »

Moskit pisze:Problem z blokowaniem się amora podczas szybkiej kompresji... U mnie tez to występowało ale wystarczy wziąć tą sprężynkę falistą która trzyma zawór HC2 bardziej wygiąć... Tak żeby go mocniej dociskała i problem znika
Ooooo...
Muszę to sprawdzić:)
borczu
Posty: 335
Rejestracja: 11.05.2008 16:09:26
Kontakt:

Post autor: borczu »

Do obu goleni taki sam olej lać?Prawa do tłumika,a do lewej tylko do smarowania .A do prawej co smaruje ?Ten olej z tłumika?Mój Boxxer jest dosyć twardy może to przez żółte sprężyny?ważę 64 kg .Jeśli chce się dostać do tłumika i wyregulować wewnątrz ,to muszę całego boxxera rozbierać ?
speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: speedy »

borczu pisze:o obu goleni taki sam olej lać?Prawa do tłumika,a do lewej tylko do smarowania .A do prawej co smaruje ?Ten olej z tłumika?Mój Boxxer jest dosyć twardy może to przez żółte sprężyny?ważę 64 kg .Jeśli chce się dostać do tłumika i wyregulować wewnątrz ,to muszę całego boxxera rozbierać ?
1.Olej lejesz do prawej i lewej w ten sam sposób.Od góry, po odkręceniu korków 8)
2.Ja waże 67 i żółte nie sa za twarde, byc może masz za dużo oleju wlane, ja tak miałem i był za twardy, małe fikumiku i wszystko działa (bez dobijania)
3.No oczywiście, żeby od wewnatrz wyregulować musisz rozebrać, co zajmuje 20 minut razem ze zlożeniem;p
Z doświadczenia wiem że jak raz sobie ustawisz, to tak już jeździsz...Niewarto co chwilę zmieniać ustawienia.N apewno nie w tym modelu boxxera i przy tym roczniku;p
Moskit
Posty: 378
Rejestracja: 16.09.2007 22:33:19
Lokalizacja: Mosina/Poznań
Kontakt:

Post autor: Moskit »

borczu pisze:
Do obu goleni taki sam olej lać?
Ja tam lałem i tu i tu 5W :)
akSiorek
Posty: 750
Rejestracja: 26.02.2009 16:12:14
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: akSiorek »

zmień tą zębatkę na czarną, bo czerwona nie pasuje totalnie do niczego ;)
muras
Posty: 662
Rejestracja: 26.02.2006 18:19:38
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: muras »

akSiorek pisze:zmień tą zębatkę na czarną, bo czerwona nie pasuje totalnie do niczego
Kto wie, moze pasowala do poprzedniego sprzeta ? ;)
Jak wiesz spoko rowerek, tylko na zdjeciu kiera wyglada jakby byla jeszcze wyzej niz w realu. Trzeba by bylo upolowac w koncu niska polke.
speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: speedy »

muras pisze:Kto wie, moze pasowala do poprzedniego sprzeta ? Wink
Jak wiesz spoko rowerek, tylko na zdjeciu kiera wyglada jakby byla jeszcze wyzej niz w realu. Trzeba by bylo upolowac w koncu niska polke.

Na dniach zrobię swieżą fotkę sprzętu, z nową kierą i mostkiem.Bo na tym foto powyżej, jest jeszcze stary poczciwy set Amoeba Borla:)

A zębatka i owszem...pasowała do Akity:


Obrazek
speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: speedy »

Moskit pisze:Problem z blokowaniem się amora podczas szybkiej kompresji... U mnie tez to występowało ale wystarczy wziąć tą sprężynkę falistą która trzyma zawór HC2 bardziej wygiąć... Tak żeby go mocniej dociskała i problem znika
Moskit masz wiad na PW
kelahcim666
Posty: 197
Rejestracja: 18.12.2008 08:31:48
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: kelahcim666 »

Eniek pisze:troche mialem watpliwosci co do wytrzymalosci jak zobaczylem http://www.pinkbike.com/photo/1643480/ ;D
Ten boxxer byl juz jebniety bo poprzedni wlasciciel zrobil w nim dziure i zrobil w tym miejscu "gluta" ale przegrzal material z tego co pamietam...
[url=http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4575535]SELL[/url]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości