Strona 1 z 2

[speedy] Kona Stinky + Boxxer Race 2008

: 29.12.2009 21:01:14
autor: speedy
Rama: Kona Stinky 14,5" 2005
Widelec: Boxxer Race 2004 178 mm
Damper: Fox Vanilla RC Pro Pedal 180mm

Kierownica: Truvativ Hussefelt ( na zdjęciu jest inna)
Mostek: Reborn King Pin ( na zdjęciu jest inny)
Gripy: Prodigy ProGrip (najgorszy syf jaki miałem do tej pory)
Stery: FSA Orbit

Siodło: Jakieś tam Velo
Sztyca: Titec (teleskopowa) nie pamiętam dokładnego modelu.
Zacisk: - Kona

Korby: Truvativ Hussefelt
Support: Dartmoor Hard Barr
Zębatka: Dartmoor 38t czerwona
Łańcuch: Deore
Pedały: Crankbrothers 50/50 X

Napinacz: Truvativ Box Guide
Przerzutka: Shimano 105
Manetka: Sram Attack
Kaseta: Shimano Deore,CS-HG 50 11-34

Koło przód:
Obręcz: Mavic 321
Szprychy: -
Nyple: -
Piasta: XT
Opona:Nokian NBX 2.5
Dętka: - Michelin

Koło tył:
Obręcz: Sunrims Mamooth
Szprychy: -
Nyple: -
Piasta: Novatec
Opona: Tioga Factory DH 2.3
Dętka: Michelin

Hamulec przód: Hayes Nine z tarczą 203 mm, XT
Hamulec tył : Hayes Nine z tarczą 200mm Grimeca :)


Obrazek

: 29.12.2009 21:22:55
autor: Kramon
Fajny dywan, długie ma włosie?
Myślałem że box ma od początku 200mm

: 29.12.2009 21:33:17
autor: speedy
Kramon pisze:Fajny dywan, długie ma włosie?
Myślałem że box ma od początku 200mm

HAHA :D XD

Dywan ma włosie...ok 5 cm:)
Były jeszcze Boxxery U-Turn:)

: 29.12.2009 21:35:48
autor: Eniek
Własnie, napisz cos o tym boxxerze, praca wytrzymalosc, koszty zwiazane z serwisem i jego czestotliwosc :)

: 29.12.2009 21:42:03
autor: speedy
Boxxer, całkiem spoko, ja narazie zainwestowałem w niego tylko olej (ok 40zł), uszczelki po poprzednim właścicielu, nie ciekną i nie pocą się.
Mam jakiś problem z tłumikiem, bo "zacina" się przy dość gwaltownych uderzeniach, i mam HC2, który nie powinien tak reagować, a jednak się zacina.
Pozatym trzeba uważać na gwinty gniazd , tam gdzie skręcasz QR, po poprzednim właścicielu, 1 zerwane , ja zerwałem drugie gniazdo.Gniazda przegwintowane, i teraz jest looz.

: 29.12.2009 21:49:24
autor: borczu
Amorka mam takiego samego :D też myślę kupić taką ramkę ;D możesz coś o tym secie powiedzieć ?Czym regulujesz tłumienie? Jaki olej najlepiej lać ?Bo kupiłem a mało co się znam i nie chce niczego schrzanić :) Wykorzystuje ci boxxer cały skok?mi cieżko go wbić wiecej jak 140 mm 150

: 29.12.2009 22:03:59
autor: Eniek
troche mialem watpliwosci co do wytrzymalosci jak zobaczylem http://www.pinkbike.com/photo/1643480/ ;D

: 29.12.2009 22:16:25
autor: speedy
borczu pisze:Amorka mam takiego samego smile też myślę kupić taką ramkę ;D możesz coś o tym secie powiedzieć ?Czym regulujesz tłumienie? Jaki olej najlepiej lać ?Bo kupiłem a mało co się znam i nie chce niczego schrzanić Smile Wykorzystuje ci boxxer cały skok?mi cieżko go wbić wiecej jak 140 mm 150
To zalezy jaki chcesz olej lać, zalezy to od Twojej twojego stylu jazdy, i tego jak lubisz żeby amor odbijał.Jak dostałem tego amorka, to myslałem ż etłumienie ma rozwalone, tak szybko wracał:) Ale poprzednio miałem 3 sztuki manitou, sherman, 130 i 150 oraz nixona, i one przetłumione były.Dlatego takie odczucia mialem:)
Regulacja o kant dupy rozbić, mozesz regulować imbusikiem u dołu prawej goleni, ale gniazdo pod imbus zrobione jest z ...plastiku.Więc mi już nie działa.Mam ustawione na stałe na największe tłumienie ( po rozkręceniu amora mozesz sobie ustawić tłumienie :od środka")

Normalnie, też amor nie dochodzi mi wiecej niż do 150mm, nawet z dropa:) ale kilka razy zdarzyło mie się go dojechac, i parę razy było 170mm, a raz na maxa , dobił:)

: 29.12.2009 22:32:17
autor: Kramon
Hymnn a myślałeś nad zmianą amora?

: 29.12.2009 23:11:35
autor: Moskit
Jak masz problem z tym, że nie wykorzystuje całego skoku to wlej mu mniej oleju.
Ja przy swoim boxxie z HC2 i 178mm skoku lałem do lagi z tłumikiem tyle oleju żeby jego poziom był 15cm od góry. Oczywiście przy wciśniętej ladze do końca :)
Natomiast do lagi bez tłumika tylko tyle co do smarowania... czyli jakieś 30-40ml :)
Amor wykorzystywał mi cały skok i chodzi bardzo płynnie... :] ( ważę 75kg)

W instrukcji jest chyba napisane żeby dawać 190ml do każdej goleni... dla mnie to przegięcie... :]

Problem z blokowaniem się amora podczas szybkiej kompresji... U mnie tez to występowało ale wystarczy wziąć tą sprężynkę falistą która trzyma zawór HC2 bardziej wygiąć... Tak żeby go mocniej dociskała i problem znika ;)

: 30.12.2009 06:39:45
autor: speedy
Moskit pisze:Problem z blokowaniem się amora podczas szybkiej kompresji... U mnie tez to występowało ale wystarczy wziąć tą sprężynkę falistą która trzyma zawór HC2 bardziej wygiąć... Tak żeby go mocniej dociskała i problem znika
Ooooo...
Muszę to sprawdzić:)

: 30.12.2009 09:09:51
autor: borczu
Do obu goleni taki sam olej lać?Prawa do tłumika,a do lewej tylko do smarowania .A do prawej co smaruje ?Ten olej z tłumika?Mój Boxxer jest dosyć twardy może to przez żółte sprężyny?ważę 64 kg .Jeśli chce się dostać do tłumika i wyregulować wewnątrz ,to muszę całego boxxera rozbierać ?

: 30.12.2009 16:58:27
autor: speedy
borczu pisze:o obu goleni taki sam olej lać?Prawa do tłumika,a do lewej tylko do smarowania .A do prawej co smaruje ?Ten olej z tłumika?Mój Boxxer jest dosyć twardy może to przez żółte sprężyny?ważę 64 kg .Jeśli chce się dostać do tłumika i wyregulować wewnątrz ,to muszę całego boxxera rozbierać ?
1.Olej lejesz do prawej i lewej w ten sam sposób.Od góry, po odkręceniu korków 8)
2.Ja waże 67 i żółte nie sa za twarde, byc może masz za dużo oleju wlane, ja tak miałem i był za twardy, małe fikumiku i wszystko działa (bez dobijania)
3.No oczywiście, żeby od wewnatrz wyregulować musisz rozebrać, co zajmuje 20 minut razem ze zlożeniem;p
Z doświadczenia wiem że jak raz sobie ustawisz, to tak już jeździsz...Niewarto co chwilę zmieniać ustawienia.N apewno nie w tym modelu boxxera i przy tym roczniku;p

: 30.12.2009 18:20:54
autor: Moskit
borczu pisze:
Do obu goleni taki sam olej lać?
Ja tam lałem i tu i tu 5W :)

: 30.12.2009 18:29:42
autor: akSiorek
zmień tą zębatkę na czarną, bo czerwona nie pasuje totalnie do niczego ;)

: 30.12.2009 18:49:14
autor: muras
akSiorek pisze:zmień tą zębatkę na czarną, bo czerwona nie pasuje totalnie do niczego
Kto wie, moze pasowala do poprzedniego sprzeta ? ;)
Jak wiesz spoko rowerek, tylko na zdjeciu kiera wyglada jakby byla jeszcze wyzej niz w realu. Trzeba by bylo upolowac w koncu niska polke.

: 30.12.2009 19:52:33
autor: speedy
muras pisze:Kto wie, moze pasowala do poprzedniego sprzeta ? Wink
Jak wiesz spoko rowerek, tylko na zdjeciu kiera wyglada jakby byla jeszcze wyzej niz w realu. Trzeba by bylo upolowac w koncu niska polke.

Na dniach zrobię swieżą fotkę sprzętu, z nową kierą i mostkiem.Bo na tym foto powyżej, jest jeszcze stary poczciwy set Amoeba Borla:)

A zębatka i owszem...pasowała do Akity:


Obrazek

: 10.01.2010 09:57:53
autor: speedy
Moskit pisze:Problem z blokowaniem się amora podczas szybkiej kompresji... U mnie tez to występowało ale wystarczy wziąć tą sprężynkę falistą która trzyma zawór HC2 bardziej wygiąć... Tak żeby go mocniej dociskała i problem znika
Moskit masz wiad na PW

: 10.01.2010 13:27:18
autor: kelahcim666
Eniek pisze:troche mialem watpliwosci co do wytrzymalosci jak zobaczylem http://www.pinkbike.com/photo/1643480/ ;D
Ten boxxer byl juz jebniety bo poprzedni wlasciciel zrobil w nim dziure i zrobil w tym miejscu "gluta" ale przegrzal material z tego co pamietam...