[proBOSZCZdh] Intense M6 + FOX 40
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
[proBOSZCZdh] Intense M6 + FOX 40
Rama: Intense M6
Widelec: FOX 40
Damper: ELKA Stage 5 + Ti spring manitou 250
Kierownica: Easteon Monkey Lite DH
Mostek: Thomson Elite
Gripy: sunline
Barendy: sunline
Stery: fsa
Siodło: tioga sipder
Sztyca: thomson masterpiece
Zacisk: Intense
Korby: Race Face Atlas
Support: RF Diabolous
Zębatka: RF 36
Łańcuch: sram
Pedały: Straitline
Napinacz: 13 LG1el
Przerzutki: SRAM X0
Manetki: SRAM X0
Kaseta: dura ace
Koło przód:
Obręcz: Mavic ex823
Szprychy: dt 32
Piasta: HOPE PRO II
Opona: HALO Choir master 2,35 UST
Dętka: -
Koło tył:
Obręcz: mavic ex823
Szprychy: dt 32
Piasta: HOPE PRO II 150
Opona: maxxis highroller UST
Dętka: -
Hamulec przód, klamka: Formula The ONE
Hamulec tył, klamka: Formula The ONE
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: ?
Waga: 16,6
Widelec: FOX 40
Damper: ELKA Stage 5 + Ti spring manitou 250
Kierownica: Easteon Monkey Lite DH
Mostek: Thomson Elite
Gripy: sunline
Barendy: sunline
Stery: fsa
Siodło: tioga sipder
Sztyca: thomson masterpiece
Zacisk: Intense
Korby: Race Face Atlas
Support: RF Diabolous
Zębatka: RF 36
Łańcuch: sram
Pedały: Straitline
Napinacz: 13 LG1el
Przerzutki: SRAM X0
Manetki: SRAM X0
Kaseta: dura ace
Koło przód:
Obręcz: Mavic ex823
Szprychy: dt 32
Piasta: HOPE PRO II
Opona: HALO Choir master 2,35 UST
Dętka: -
Koło tył:
Obręcz: mavic ex823
Szprychy: dt 32
Piasta: HOPE PRO II 150
Opona: maxxis highroller UST
Dętka: -
Hamulec przód, klamka: Formula The ONE
Hamulec tył, klamka: Formula The ONE
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: ?
Waga: 16,6
- Załączniki
-
- Kopia intense 1.jpg (122.51 KiB) Przejrzano 3252 razy
-
- Kopia intense 3.jpg (128.33 KiB) Przejrzano 3252 razy
-
- Kopia intense 4.jpg (169.85 KiB) Przejrzano 3252 razy
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4020434
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
proBOSZCZdh jak ta kiere złamiesz to sie zdziwie - co do wytrzymałosci i wagi to nie mogłem byc bardziej zadowolony - jest mega. Chodziło mi raczej o niekompatybilnosc tych idiotycznych barendów z ta kierą. Beda sie zsuwac(mi 1 dnia w winterbergu potrafiły nawet 4 razy spaść) i latwiej takimi barendami kiere uszkodzic. Swoja po 2.5 roku jazdy zmieniłem bo szukałem czegos nizszego i bardziej płaskiego ale jakby easton zrobił monkey lite dh w tej samej wysokosci i długosci co moja to pewnie bym sie na nią czaił znowu 

-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
BikerJG odczucia takie że albo sprzedałeś mi ramę ze zjebanym damperem albo revox to najgorszy damper świata więc kupiłem to co uważałem za najlepsze i nie myliłem się, świetna praca , czułość, regulacja, same plusy...
=disbrainer= jeżeli też masz elkę to wiesz że zamawiając podajesz model ramy na któreś śmigasz i swoją wagę a damper przychodzi "zaworowany" pod ciebie a o szczegółach ustawienia nie umiem ci opowiedzieć o chyba że chodzi ci o to że raczej ustawiłem go z lekko opóźnionym powrotem - nie lubię huśtawki
=disbrainer= jeżeli też masz elkę to wiesz że zamawiając podajesz model ramy na któreś śmigasz i swoją wagę a damper przychodzi "zaworowany" pod ciebie a o szczegółach ustawienia nie umiem ci opowiedzieć o chyba że chodzi ci o to że raczej ustawiłem go z lekko opóźnionym powrotem - nie lubię huśtawki
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4020434
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
proBOSZCZdh, tam standardowo Revox był i raczej nie taki kiepski. Rama pewniak, bo prócz 1 wgniota była praktycznie nowa..
Super secik wyszedł. Jedynie Ti-springa bym wpakował i tyle.
Do zobaczyska w Kasinie. Zapraszam.
Super secik wyszedł. Jedynie Ti-springa bym wpakował i tyle.
Do zobaczyska w Kasinie. Zapraszam.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
wiem że był revox standardowo ale sam Aram przyznał że po rozebraniu setu zamówił na allegro jakiegoś paścia bo mu było szkoda swojego i z tym paściem dostałem ramę, w porównaniu do revoxa trabanta elka to mercedes, ti spring już zapłacony - czekam na przesyłkę a co do kasiny to od dwóch lat mi się początek sezonu nie darzy , dwa lata temu zacząłem od złamania nadgarstka a równo rok później pozrywałem więzozrosty barkowo obojczykowe, jeżeli w tym roku nie zacznę tak pechowo to na pewno do kasiny wpadnę
pozdrawiam zza miedzy

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4020434
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
wiem dobrze ze jest zaworowany pode mnie, bo zmigam na niej od zeszlego lata juz.. chodzilo mi raczej wlanie o poszczegolne regulacje, zwlaszcza o wolna i szybka kompresje, chyba ze nie masz tego rozpracowanego jeszcze. tlumienie powrotu mam akurat tak ze jestem do niego przekonany, po prostu niewiele osob jak na razie na elkach smiga, wiec ciekaw jestem innych doswiadczen niz swoich wlasnych.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
powiem ci tak, pierwszy raj jak go założyłem - na pierwszym zjeździe rozwaliłem bark więc całe testy poszły się je.., jesienią jeszcze z drutami w obojczyku śmigałem w wiśle i w rożemberoku na SK i tam udało mi się doprowadzić rower do w miarę płynnej pracy choć pewnie jakby się przyłożyć można by było coś jeszcze dopracować. Sam wiesz że damper ma super czułą regulację w każdym zakresie i można się bawić do woli...
Wojtek Pilichowski powiedział kiedyś że dla niego mówić o dźwiękach to tak jakby tańczyć o architekturze , tu jest podobnie ciężko mi mówić o ustawieniu dampera trzeba po prost usiąść i przejechać się na kilku różnych najlepiej trasach
Wojtek Pilichowski powiedział kiedyś że dla niego mówić o dźwiękach to tak jakby tańczyć o architekturze , tu jest podobnie ciężko mi mówić o ustawieniu dampera trzeba po prost usiąść i przejechać się na kilku różnych najlepiej trasach
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4020434
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość