[Romo] Zumbi F-44 Ti + Boxxer WC
[Romo] Zumbi F-44 Ti + Boxxer WC
Rama: Zumbi F-44 Ti 2008 "S"
Damper: Fox DHX 5.0 2009 241mm + Sprężyna Manitou 400Ibs
Widelec: Rock Shox Boxxer World Cup 2009
Kierownica: Sunline v1 (745x19mm)
Gripy: Syncros
Mostek: Sunline v1 Boxxer DM
Stery: Dartmoor Moloko
Korby: Race Face Diabolus X-Type 165mm
Suport: Race Face Diabolus X-Type
Zębatka: Dartmoor Stig 38T
Łańcuch: Shimano HG-73 (LX)
Kaseta: Shimano HG-73 (LX)
Przerzutka: Shimano Deore LX
Manetka: Shimano Deore Lx
Napinacz: Truvativ Boxguide
Pedały: NS Legeaters (igiełkowe piny)
Koło przód:
Obręcz: Mavic EX-729
Piasta: Dartmoor Deeforce
Dętka: Maxxis Welter Weight
Szprychy: Czarne , nierdzewne
Opona: Maxxis Minion DH 2.5 42a/Maxxis Swampthing 2.35 42a
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX-729
Piasta: WTB Super Duty Laser Disc
Dętka: Maxxis Welterweight
Szprychy: Czarne , nierdzewne
Opona: Maxxis Minion DH 2.5 42a/Maxxis Swampthing 2.5 42a
Sztyca: Ritchey Pro
Siodło: Boplight Race
Zacisk: Author
Hamulec przód: Avid Code White 2009
Tarcza: Avid G2CS 203mm
Hamulec tył: Avid Code White 2009
Tarcza: Avid G2CS 203mm
Do zmiany: Napinacz, Sprężyna, Korby i ew. pedały.
Waga: 19kg na Swampthing'ach 2.35/2.5 2-ply 42a
Damper: Fox DHX 5.0 2009 241mm + Sprężyna Manitou 400Ibs
Widelec: Rock Shox Boxxer World Cup 2009
Kierownica: Sunline v1 (745x19mm)
Gripy: Syncros
Mostek: Sunline v1 Boxxer DM
Stery: Dartmoor Moloko
Korby: Race Face Diabolus X-Type 165mm
Suport: Race Face Diabolus X-Type
Zębatka: Dartmoor Stig 38T
Łańcuch: Shimano HG-73 (LX)
Kaseta: Shimano HG-73 (LX)
Przerzutka: Shimano Deore LX
Manetka: Shimano Deore Lx
Napinacz: Truvativ Boxguide
Pedały: NS Legeaters (igiełkowe piny)
Koło przód:
Obręcz: Mavic EX-729
Piasta: Dartmoor Deeforce
Dętka: Maxxis Welter Weight
Szprychy: Czarne , nierdzewne
Opona: Maxxis Minion DH 2.5 42a/Maxxis Swampthing 2.35 42a
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX-729
Piasta: WTB Super Duty Laser Disc
Dętka: Maxxis Welterweight
Szprychy: Czarne , nierdzewne
Opona: Maxxis Minion DH 2.5 42a/Maxxis Swampthing 2.5 42a
Sztyca: Ritchey Pro
Siodło: Boplight Race
Zacisk: Author
Hamulec przód: Avid Code White 2009
Tarcza: Avid G2CS 203mm
Hamulec tył: Avid Code White 2009
Tarcza: Avid G2CS 203mm
Do zmiany: Napinacz, Sprężyna, Korby i ew. pedały.
Waga: 19kg na Swampthing'ach 2.35/2.5 2-ply 42a
- Załączniki
-
- P1015525.jpg (384 KiB) Przejrzano 2967 razy
-
- P1015524.jpg (369.56 KiB) Przejrzano 2967 razy
-
- P1015530.jpg (332.18 KiB) Przejrzano 2967 razy
-
- P1015527.jpg (314.13 KiB) Przejrzano 2967 razy
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
nie liczy sie stopien dopieszczenia, tylko fakt jak sie na nim jezdzi - a sadzac z czesci, to w sam raz
tez bym chcial sprobowac jak jest z korbami 165 przy tej wysokosci BB. nie myslales o czyms w bialym kolorze w tylnej czesci roweu? ladnie by z boxxem i codami siadlo.
widzialem na fotach, ze z travisem wczesniej smigales - jak w porownaniu z boxxerem?

widzialem na fotach, ze z travisem wczesniej smigales - jak w porownaniu z boxxerem?
Jeździ się znakomicie. Nie jeździłem na innych korbach w tym rowerze ale te są super, naprawdę rzadko zdarza mi się zawadzić pedałem o coś. Co do dodatkowego kolorku w tylnej części to zobaczymy, póki co rower został złożony żeby się fajnie jeździło. Dopiero teraz bede mógł myśleć o spasowaniu go kolorystycznie. Co do travisa i boxxera to jest różnica w pracy. Travis pięknie łyka od średnich do dużych nierówności, na hopkach też daje rady. Boxxer natomiast jest dużo bardziej czuły na małe nierówności, takie są moje odczucia. Ale wiesz, to jest inna półka cenowa bo tak naprawde pomiedzy tym boxxem a tamtym travisem jest różnica mniej wiecej 1000zł, także sporo
.

-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Dzisiaj się dowiedziałem, że jeszcze jeden inny kolega ma ten sam problem w Zumbi z 2008 roku
. Otwór na damper (porównując do innych F-44) jest dobrze nawiercony, a nawet gdyby był źle to żeby nie dobiało musiałby być przesunięty chyba z centymetr w strone główki roweru. Przy górnym oczku jest naprawdę mało miejsca i nie wiem czy by sie dało w ogóle o tyle to przesunąć. Problem chyba leży w czymś innym. U =disbrainera= damper pomimo, że ma wyższy amor (888), jest lekko pochylony do przodu (górne oczko ma wyprzedzenie). Natomiast u mnie pomimo że mam boxxera, zero podkładek i lagi wyciągnięte na 20,5cm damper jest w zasadzie w pionie (im wyższy widelec tym damper powinien być bardziej w pionie, czyli u =disbrainera= z boxxerem damper by jeszcze bardziej leżał). O co chodzi? 


-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Przepraszam za pomyłkę. Moja rama to rozmiar "S". Czy to oznacza, że "S'ki" były felerne? Kolega z Bochni ma skracaną "S'ke", a ten drugi kolega ma "M'ke". Wcześniej miałem Revoxa, teraz jest Fox więc do dampera raczej to niezależy. Jeśli zależałoby to od rozmiaru ramy byłoby to delikatnie mówiąc dziwne, bo rozmiary różnią się tak naprawdę tylko wysokością główki i długością górnej rury. Więc czemu niby te dwie wartości miałyby zakłócać prace zawieszenia? 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości