66 bez sprężyny? Bezpieczne?
: 04.05.2010 19:31:49
Witajcie, Po wielu problemach z 66 kolegi postanowiliśmy się w końcu za niego zabrać lecz ku naszemu zdziwieniu po wymianie oleju którego jak się okazało było za mało, amor dalej był za twardy i wracał szybciej niż światło. Zaznaczam regulacja tłumienia powrotu jest na max na +. Zastosowaliśmy taki patent:
Z jednej lagi wyjęta sprężyna, w drugiej bez zmian.
w tej z której wyjęta sprężyna dopompowaliśmy tyle powietrza aby amortyzator był wystarczająco twardy a zarazem nie dobijał. Co udało się wyśmienicie. Amor pracuje lepiej jak co nie które wyższe modele. Problem leży w tym że kolega dla świętego spokoju chciałby się upewnić że taki patent nie sprawi że amortyzator ulegnie uszkodzeniu pod wpłyewm innych sił działających na widelec. Druga goleń ze sprężyną bez powietrza. Model to VF rok 2006.
Z jednej lagi wyjęta sprężyna, w drugiej bez zmian.
w tej z której wyjęta sprężyna dopompowaliśmy tyle powietrza aby amortyzator był wystarczająco twardy a zarazem nie dobijał. Co udało się wyśmienicie. Amor pracuje lepiej jak co nie które wyższe modele. Problem leży w tym że kolega dla świętego spokoju chciałby się upewnić że taki patent nie sprawi że amortyzator ulegnie uszkodzeniu pod wpłyewm innych sił działających na widelec. Druga goleń ze sprężyną bez powietrza. Model to VF rok 2006.