Wasze hobby poza rowerami...
Wasze hobby poza rowerami...
Kolejny temat do chwalenia się co się zrobiło, wypiło itp.
Czym się zajmujecie poza rowerem? Zainteresowania inne niż sportowe mile widziane.
Czym się zajmujecie poza rowerem? Zainteresowania inne niż sportowe mile widziane.
Głównie fotografia, od 4 lat mniej więcej się tym zajmuję, teraz jestem w technikum na kierunki fototechnik, później myślę nad jakimiś studiami reportażowymi/dziennikarskimi. Poza tym to gram trochę na gitarze, zimą śmigam sobie na nartkach. No i jak na razie nie tyle hobby, co marzenia - japońskie samochody. Na początku przyszłego roku sprowadzam sobie Toyotę AE86 i będę ją remontował tak, aby na prawo jazdy była już gotowa 

www.happynegro.ownlog.com
www.tolek.pinkbike.com
www.tolek.pinkbike.com
-
- Kontakt:
Ja również lubię fotografować. Za jakiś czas chciałbym również wziąć się porządniej za rowerowy filmik.. No i perkusja. Co prawda dopiero zaczynam, ale jest mega zajawka;) Jednak chyba najwięcej czasu poświęcam rowerowi przynajmniej na razie..
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
-
- Kontakt:
Zdecydowanie Punk rock:
tez sie pochwale www.myspace.com/skandalgarage
gitara rytmiczna, wlasnie nagralismy plyte (to co na ms jest to nie jest material z plyty, tylko czesc starego demka ktore dopiero wrzucilem na ms)
No i alkohol.
tez sie pochwale www.myspace.com/skandalgarage
gitara rytmiczna, wlasnie nagralismy plyte (to co na ms jest to nie jest material z plyty, tylko czesc starego demka ktore dopiero wrzucilem na ms)
No i alkohol.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
Poza rowerem to fotografia sportowa - > www.scashone.blok.pl ,do tego siatkowka ligowa www.salps.szczecin.pl , dziewczyna i lezenie na kanapie 

siemka ja tez sie pochwale no wiec hmm od czego tu zacząć
czasem tak mam ze jak przychodzi weekend albo jakis czas wolny to nie wiem od czego zacząć ale w skrócie: