Widelec: Marzocchi 888 RC2X WC ---> Boxxer World Cup 2004, tłumiki BlackBox, półka Romic, uszczelki Enduro
Damper: Fox, DHX 5.0 , 241
Kierownica: Easton EA50 ---> Prodigy BarMan
Mostek: FoRide Component ---> DaBomb Minime ---> Prodigy 2010 (green, light)
Gripy: Prodigy Skin Touch ---> Odi Rouge
Stery: Chris King Patriot Sotto Voce
Siodło: Azonic HotSeat ---> Velo Srelo
Sztyca: Thomson Elite (przycięta) ---> Syncros Carbon
Zacisk: NoName
Korby: Truvativ Stylo 3.3 Team GXP
Support: Truvativ GXP
Zębatka: Truvativ 36z
Łańcuch: Shimano HG-53 ---> Shimano IG-90 (XTR)
Pedały: Shimano DX PD-M646 ---> DMR (białe)
Napinacz: Blackspire C4
Przerzutka: Shimano XTR RD-M952
Manetka: Shimano XTR SL-M952 ---> SRAM X-5 ---> Shimano STX 8spd
Kaseta: Shimano Dura-Ace CS7700, 11-21z ---> Shimano Deore 9spd ---> Shimano Deore XT CS-M737 (11-28)
Koło przód:
Obręcz: Mavic EX729 26"
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: Sun Single Abbah
Opona: Maxxis HighRoller 26x2.35 42a Super Tacky
Dętka: Continental 2.5
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX729 26"
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: Sun Ringle Lawwil 12x150mm
Opona: Maxxis HighRoller 26x2.35 70a
Dętka: Continental 2.5
Hamulec przód: Hayes Stroker Ryde 203mm (black)
Hamulec tył: Hayes Stroker Ryde 160mm (black)
Waga: 18,66kg ---> 18,69kg ---> jeszcze nie ważone
Plany: pedały na platformy (ok 350-390g), kiera szersza i lżejsza (carbon), damper na powietrzne Rocco WC, Siodło na Sette Light (poniżej 200g) - cel: waga poniżej 18kg.
Powyższe plany nieaktualne. Zmieniłem części na gorsze, ale zaoszczędziłem sporo wagi na nowych kołach, pedałach i sztycy. Waga wyszła niewiele wyższa niż poprzednia.
edit 24.10.2010 - zmiana widelca na Boxxera WC 2004 BlackBox - o niebo lepiej niż z 888 - praca lepsza i przód trochę niżej (mimo wysokiej półki). Powrót do Mavic ex729 i HighRollerów.






Wersja finalna na koniec sezonu 2010:
