Strona 1 z 3

GT 2011

: 04.08.2010 20:34:51
autor: Spaced
http://www.singletrackworld.com/2010/08 ... istortion/

Nowe GT na 2011. Fury ma zmienioną geometrie, do tego pare innych rowerów. Fajna bikeparkowa ramka.

Obrazek

Obrazek

: 04.08.2010 20:36:24
autor: BikerJG
blah, ale syf :P w zyciu bym tego nie kupil, 1 zawias, carbon i to malowanie

: 04.08.2010 20:40:43
autor: Spaced
BikerJG... To nie jest 1 zawias tylko Idrive wiec naped masz od zawieszenia rozdzielony, do tego masz wysoko pkt obrotu co sprawia, ze rower powinien wybierac nierownosci super. Nie spodziewałem sie po tobie, ze wierzysz w mity 1zawias=kazdy 1 zawias.
A co do carbonu - poczytaj o tym jak wzmacniali rame ;)

: 04.08.2010 21:22:02
autor: EZrider
BikerJG wiesz co obrażasz mój gust.
Spaced od kiedy to jest rama bikeparkowa? Raczej na PŚ.

Rower jest prześliczny, przecudny, przezajefajny i w ogóle *fap*fap*fap*.
Zawsze DHI lubiłem i będę. IDrive też.

No i coś co kocham czyli porządny full trailowy z mocną różnicą w skoku.

: 04.08.2010 21:38:56
autor: Spaced
EZrider ta niższa, nie fury ;)

: 04.08.2010 21:40:43
autor: BikerJG
Spaced jestem w szoku, dla ciebie rama z 1 pkt obrotu to wielozawias? Zenada panie :P

Owszem, rozdziela naped - nie mialem i nie jezdzilem.


EZrider nie mialem zamiaru :P moze poprostu lubisz ochydne rowery :D (joke)

: 04.08.2010 21:48:01
autor: Spaced
BikerJG czekaj nie pracuje - czemu nie pracuje? Na to jak aktywne jest zawieszenie nie wpływa ilosc elementów posredniczacych. Tylko jak rozkłada sie przełożenie i jak idzie os. Takie umieszczenie dampera i pktu obrotu sprawia, ze rama bedzie dość liniowa i bedzie cofać sie bardziej nic twoja m6tka wiec z czego wyciagasz swoje wnioski? Bo sensownego argumentu poza bleh 1 zawias nie widze, a samo go uzycia swiadczy, ze nie wiesz za duzo o zawieszeniu

: 04.08.2010 22:01:04
autor: szymon102
No mi też wydaję się, że to jedno zawias ponieważ wahacz rusza się po jednym łuku mającym pkt. obrotu w Jednym łożysku, w którym wahacz jest połączony z przednim trójkątem :) Jeśli chodzi o kopanie czy coś to jest ono zniwelowane, iż suport jest jakby pływający i przemieszcza się chyba do tyłu za pomocą połączenia z wahaczem. http://cloverleaf.pinkbike.com/album/GT2011Launch/
Dodatkowe zdjęcie:

: 04.08.2010 22:05:07
autor: Spaced
szymon102 to czy to jest 1 zawias to kwestia pktu odniesienia, teoretycznie tak ale warto nadmienic ze jest to idrive bo zmienia to zachowanie bika.

Do tego meczy mnie to, ze dalej istnieje mit 1 zawiasu jako złego roweru. Wszystko od umieszczenia pktu obrotu zalezy. Tu jest wysoko, normalnie wymagałoby to rolki ala canfield/balfa/appalache/corsair ale idrive załatwia tą sprawe.

: 04.08.2010 22:30:20
autor: bamix71
...ramy wyglądają na dopracowane ale wizualnie to są "obrzydliwe"...

: 04.08.2010 22:41:27
autor: Damian04
A mi tam sie fury barzo podoba wizualnie jak i technologicznie, geometrycznie :D Z chęcią bym taką przygarnął :D

A co do pierdzielenia że jest to ch*jowa ramka, "bo to jedno zawias" jest dla mnie totalną głupotą... :P

: 05.08.2010 00:19:48
autor: BikerJG
Spaced techniczny pkt widzenia w sprawie konstrukcji ramy rowerowej to jedyny mozliwy pkt. Studiujesz historie? psychologie? bo chyba nie zaden mechaniczny czy tez budowlany kierunek.


Blagam nie irytuj mnie juz swoimi wypowiedziami, ten gt to 1 zawias, dziala jak 1 zawias z tym ze nie kopie, ale pkt obrotu jest jeden, ogolnie temat rzeka.
Nigdzie nie napisalem ze 1 zawias dziala zle, tylko ze jest systemem gorszym od DOBREGO wielozawiasu, reszta zalezy od gustu i p odniesienia, jedni lubia skocznie, inni kleja ile sie da.

A i widze ze bardzo uwiera cie moja m6 :) OK M6 to go*no, wogole nie dziala, twoje banshee jest lepsze, tak jak i gt, koniec :)



PS
Damian04 nie powiedzialem ze zla, tylko ze mi sie nie podoba, kwestia gustu ;P

: 05.08.2010 00:36:53
autor: Spaced
BikerJG uzyłem m6 jako porównania bo to rama jaka znasz. Mówilem ci, ze nie uwazam jej za zła rame tylko ze jest przereklamowana. To 2 rózne sprawy.
Owszem, rozdziela naped, ale co z tego jak nie pracuje, z naukowego pkt widzeni
To tu znaczy sie nie pisałes, ze źle działa bo piszac ze nie pracuje miałes na mysli, ze działa dobrze? Nie mydl mi oczu. A na kierunku jestem technicznym, elektronice akurat ale niestety ale o zawieszeniu wiem wiecej od ciebie.


Swoja droga skoro rama nie kopie i lepiej pedałuje to czym jest gorszy taki system? Zawieszenie sie usztywnia przy hamowaniu troche bardziej (a i nie zawsze i nie koniecznie) i TYLE. Jak chcesz zdyskredytowac moja wiedze to użyj argumentów, wiedzy na serwis wysłac nie mogłes wiec prosze cie powiedz mi w czym jest gorszy 1 zawias Z TAK UMIESZCZONYM PKTEM OBROTU + idrive. Jest mniej czuły? Empire ap-1 ma identycznie przełożenie co spec demo. Gorzej predkosc wybiera? Wrzuc sobie fury do linkage i zobacz ile tu sie cofa koło, a ile w v10, m6, banshee, mondrakerze. Tu wiecej wiec lepiej predkosc bedzie przenosic.

Skoro wiesz wiecej ode mnie to podaj mi prosze co daje to, że zamiast stałego pktu obrotu przesuwa sie on? Prosze cie skoro wiesz, ze jest to taka wielka zaleta powiedz mi co to daje bo ciekaw jestem.



btw. Ta rama nie bedzie mega skoczna. Cały twój post wskazuje na to, ze nie wiesz o czym mówisz.

: 05.08.2010 00:50:20
autor: BikerJG
Spaced Moze dla niektorych malo istotna lecz bardzo wazna i odczowalna zaleta jest trwalosc lozysk, nie pisz mi tu ze tak nie jest bo sie zalamie i wejde pod lozko z reka w majtkach :P Nastepna sprawa to sztywnosc, w 99% przypadkow jest lepsza w wielozawiasie (aaa tylko nie porownuj mi gianta ac do orange 223 ok? )

Ogolnie zalet jest multum... jednozawiasow jak i wielozawiasow, nie wiem jak ty, ale ja wole iz spac niz wymieniac tutaj zalezty i wady obu konstrukcji.

Osobiscie wole wielozawiasy i na tym zakonczymy wymiane zdan i syf w kolejnym temacie ok?

Peace!

: 05.08.2010 00:53:55
autor: Spaced
BikerJG a teraz spójż na wielkość łożysk w fury i ogarnij, że rama jest z carbonu wiec dopracowanie sztywnosci nie jest problemem az takim. Tak to sa zalety ale od aplikacji to zalezy. Sztywnosc przy tej masie w carbonowej ramie osiagniesz wieksza niz w ramie alu wiec nawet zakladajac, ze porówujesz z wielozawiasem, nie powinno byc zle.

A co do syfu - forum do dyskusji służy - nie bedziesz próbować dyskredytować mojej wiedzy - nie bedzie syfu bo ja na relaksie argumentów używam.

: 05.08.2010 01:05:20
autor: BikerJG
Spaced wszystko co napisales w powyzszym poscie to zalozenia bez podparcia, panie co wszytsko chce podpierac.

Moze takie fury wpadnie mi kiedys w lapy, wtedy bede ocenial, ale teraz bal bym sie carbonu i napewno nie ryzykowal zakupem. Moze poprsotu jestem staroswiecki :roll:


BTW, wiadomo jaka bedzie cena na rower?

: 05.08.2010 09:50:09
autor: MaciekFR
Prices::
Fury Team: US$5349
Ruckus 1.0: US$5349
Ruckus 2.0: US$3749
Distortion 2.0: US$2999

: 05.08.2010 10:25:54
autor: EZrider
BikerJG nie rozumiem jak jednozawias ma być mniej sztywny od wielozawiasu. Poza tym Giant AC to "faux bar" czy jak to tam. I jak chcesz pogadać na temat tego zawieszenia, to zapraszam. Chętnie się wiedzą i odczuciami podzielę. Wystarczy tylko pomyśleć podczas jazdy i wszystkie mity typu usztywnianie i cofanie korb o 5 obrotów można sobie w kakaowe oko wsadzić.

: 05.08.2010 10:28:30
autor: uzurpator
Jednozawias, pierdozawias.

To jest URT :P