[Allegro] transakcja z bardzo uczciwym valdi281
: 12.09.2010 20:06:11
Witajcie!
Zakupiłem Juicy3 od "valdi281". Hamulec miał być odpowietrzony, w pełni sprawny. Za namową sprzedawcy załatwiliśmy to poza allegro.
http://allegro.pl/item1197870612_hamule ... ratis.html
Oto co otrzymałem w paczce za 80zł:
1. Cały hamulec został pomalowany czarną farbą olejną. Bez rozkręcania pomalował WSZYSTkO.
2. Śruba w bleed-porcie w zacisku ma obrobione gniazdo, nie da się jej wykręcić.
3. Śruby w obu bleed-portach w klamce obrobione. Jedną z trudem udało się ruszyć.
4. Śruba regulująca odległość klamki od kierownicy ma obrobione gniazdo.
5. Klamka powoli prostuje się po naciśnięciu. Do wymiany cały tłoczek.
6. Sworzeń na którym obraca się dźwignia jest tak starty, że średnica spadła z 5 na 4mm. Klamka ma kosmiczny luz.
7. Klocki nie są nowe, a w dodatku są zaolejone.
8. Hamulec nie odpowietrzany od wielu miesięcy. W układzie pełno syfu.
9. Membrana jest dziurawa, płyn wycieka przez pokrywkę zbiorniczka.
Hamulec już naprawiłem, wszystko działa prawidłowo. Kosztowało mnie to:
- 5 godzin pracy
- tłoczek do klamki(używany, ale sprawny)
- 3 śrubki do bleed-portów
- popychacz tłoczka
- nowa przepona (stara była zalana farbą...)
- nowy sworzeń do klamki
Może znacie tego panicza, Dariusza Ś. ? Facet twierdzi, że hamulec był zgodny z opisem, a poza tym " Ja się nie znam, skąd miałem wiedzieć, że jest zepsuty" :D
Zakupiłem Juicy3 od "valdi281". Hamulec miał być odpowietrzony, w pełni sprawny. Za namową sprzedawcy załatwiliśmy to poza allegro.
http://allegro.pl/item1197870612_hamule ... ratis.html
Oto co otrzymałem w paczce za 80zł:
1. Cały hamulec został pomalowany czarną farbą olejną. Bez rozkręcania pomalował WSZYSTkO.
2. Śruba w bleed-porcie w zacisku ma obrobione gniazdo, nie da się jej wykręcić.
3. Śruby w obu bleed-portach w klamce obrobione. Jedną z trudem udało się ruszyć.
4. Śruba regulująca odległość klamki od kierownicy ma obrobione gniazdo.
5. Klamka powoli prostuje się po naciśnięciu. Do wymiany cały tłoczek.
6. Sworzeń na którym obraca się dźwignia jest tak starty, że średnica spadła z 5 na 4mm. Klamka ma kosmiczny luz.
7. Klocki nie są nowe, a w dodatku są zaolejone.
8. Hamulec nie odpowietrzany od wielu miesięcy. W układzie pełno syfu.
9. Membrana jest dziurawa, płyn wycieka przez pokrywkę zbiorniczka.
Hamulec już naprawiłem, wszystko działa prawidłowo. Kosztowało mnie to:
- 5 godzin pracy
- tłoczek do klamki(używany, ale sprawny)
- 3 śrubki do bleed-portów
- popychacz tłoczka
- nowa przepona (stara była zalana farbą...)
- nowy sworzeń do klamki
Może znacie tego panicza, Dariusza Ś. ? Facet twierdzi, że hamulec był zgodny z opisem, a poza tym " Ja się nie znam, skąd miałem wiedzieć, że jest zepsuty" :D