Strona 1 z 1
Hamerschmidt w dh?
: 12.09.2010 20:47:57
autor: Kamil89
mam pytanie jak sens ma zastosowanie korb hammer schmidt w Dh ?

widze w niektórych rowerach na pb są ale nie ogarniam po co ?:)
: 12.09.2010 20:59:48
autor: pietryna
Generalnie pomysł jest bardzo dobry wg mnie o ile ta przekładnia planetarna zmienia przełożenie "natychmiast" bez jakiegoś trzeszczenia. Spieprzysz coś na jakimś bardziej płaskim odcinku i natychmiast przestawiasz się na sporo niższy, lekki bieg. Jakoś ze zmianą biegów na trasach nie mam do czynienia za bardzo ale odnoszę wrażenie że właściwie można by singla zrobić w rowerze... albo 22x9, albo 36x9 itp. No ale nie oszukujmy się... za jego cenę można mieć dwa komplety korb i suportów wysokiej klasy... nie mówiąc już o jakichś hussefeltach howitzerach.
: 12.09.2010 21:04:03
autor: Kamil89
to może tak napiszcie co jest plusem a co minusem ?
: 12.09.2010 21:16:03
autor: EZrider
Większość może tylko teoretyzować. Jeździłem na parkingu i dlatego się nie wypowiem.
: 12.09.2010 21:26:08
autor: Las3k_91 Ldz
Minusem są pewnie koszta w razie np skrzywienia ramion...
: 12.09.2010 22:00:30
autor: GgG
A na takiej prawdziwej trasie dh ile naprawdę się kręci? Moim zdaniem zbędny bagaż w rowerze do typowego dh.
: 12.09.2010 22:30:19
autor: pico931
minusy:
- waga
- cena
- tylko do ram z iscg
plusy:
- nie trzeba pedałować aby zmienić bieg
- natychmiastowa zmiana przełożeń
- nie potrzeba rockringu i zębatki
- dwa biegi z przodu

- mniej zwisa pod ramą więc trudno nim zahaczyć o glebę
: 12.09.2010 23:13:19
autor: diabeł
jesli trzeba gdzies podjechac na zjazdówce, to te korby ułatwią sprawę.
W stricte dh nie widzę żadnych plusów tych korb. Ciężkie, drogie i nie wiadomo jak z awaryjnością, bo mało kto tego używa
: 13.09.2010 16:55:06
autor: qutper