Strona 1 z 2
2011 Corsair - Dominion
: 25.09.2010 23:26:50
autor: troyo
: 26.09.2010 07:47:25
autor: frango
Został skradziony ze stoiska Corsaira wraz z zielonym hardtailem.
Ze stoiska Giant zniknął najlepszy, karbonowy Anthem z prototypowym, tytanowym widelcem Foxa.
Stoiska Speca też obrobili
Widać, nawet w USA takie numer mają miejsce

: 26.09.2010 10:55:12
autor: troyo
: 26.09.2010 12:27:50
autor: EZrider
Nie podoba mi się design kolorystyczny - jakby ktoś worek ze śmieciami wywalił. Lepszy byłby jeden kolor, ew. dwa a nie tak napaćkane.
: 26.09.2010 15:25:27
autor: frango
EZrider ale to chyba proto dla riderów. Nie bardzo mi się widzi wypuszczenie malowania stockowego z logotypami tak wielu firm.
: 26.09.2010 15:55:03
autor: Digas
te nowe kolory którymi pomału zalewają nas przeróżni producenci się obrzydliwe! i coś mi się widzi że moda rowerowa najbliższego sezonu nie przypadnie mi do gustu, jeśli to wszystko dalej będzie podążało w tym kierunku. A kompletny corsair pokazany powyżej, chociaż porządny bez dwóch zdań, wizualnie wygląda paskudnie!
PS. czekam na serię kolorowych maxxisów, pasujących do nowych marcoków <szydera>.
: 26.09.2010 18:11:30
autor: Schodek
frango pewnie firmy konkurencyjne zleciły aby dowiedzieć sie więcej...nikt nie kradnie PROTO bo nie wyjdzie z tym na ulice
Rower jak rower..szału nie ma
: 26.09.2010 18:36:57
autor: GgG
Digas a w czym czarne marzocchi z zielonymi goleniami jest inne od czarnego foxa ze złotymi goleniami?
: 26.09.2010 18:48:18
autor: Las3k_91 Ldz
frango, przykładowo Norco na starszych Team DH umieszcza kilka logotypów na tylnych widłach.
: 26.09.2010 19:29:49
autor: troyo
Troche info :
Rama akceptuje 4 rozne dlugosci damperow : 9.5/8.5/7.5/6.5"
ma od 4 do 8" skoku (zaleznie od dlugosci dampera)
Kat glowki od 62.5 do 69stopni
tylny trojkat 16.5-17"
Jesli kupie nastepna rame to tez bedzie to corsair i to wlasnie ten !
: 26.09.2010 19:31:06
autor: frango
Wiem, nawet Giant miał swego czasu wersję swojej topowej sztywnej i zawieszone crossówki z logo sponsorów teamu. Nawet AC takie było... ale to był jeden z dostępnych kolorów i jeden w kilkudziesięciu modeli w ofercie.
Tymczasem Corsair ma w ofercie kilka modeli, at all... więc tak agresywna kolorystyka, typu "love or hate" ma średnio sens
GgG, nie jestem pewnie jak to jest z kolorowymi Marcokami, czy to nie tylko i wyłącznie pokazówka, ale to chyba nie jest ulepszona powłoka, tylko zabieg marketingowy. Złote golenie Kashima mogą się nie podobać, ale to nie tylko kolor, to lepsza praca.
: 26.09.2010 19:45:02
autor: GgG
frango po kolorze niestety pracy nie ocenimy, trzeba czekać na pierwsze egzemplarze
Co do ramy to fajnie że będzie aż tyle ustawień, ale jednak ciekawiej było by, jakby zastosowali tam nie koniecznie jeden zawias.
: 26.09.2010 19:45:06
autor: frango
troyo popraw mnie, jeśli błądzę... Jak włożysz najdłuższy damper, to rama będzie mieć największy skok, ale co za tym idzie będzie mieć najbardziej stromy HA? Czy regulacja HA w główce ma aż tak duży zakres??
: 26.09.2010 20:10:43
autor: Vin_OSW
GgG pisze:jednak ciekawiej było by, jakby zastosowali tam nie koniecznie jeden zawias.
Gdzie Ty tam widzisz jedno zawiasowca?
Corsair w swojej ofercie nie ma ani jednego jedno zawiasowca

: 26.09.2010 20:43:10
autor: frango
Vin_OSW Zdziwiłbyś się, ale to są jednozawiasowce. Rozmawiałem kiedyś z Pablo n Eurobike, i powiedział mi, że dolny, podwójny link usztywnia konstrukcję. A nie zamienia ją w rodzaj VPP.
: 26.09.2010 21:02:42
autor: troyo
frango sa specjalne adaptery damper-rama + regulowane widly + stery z regulacja kata = stad tyle mozliwosci.
"Zdziwiłbyś się, ale to są jednozawiasowce. Rozmawiałem kiedyś z Pablo n Eurobike, i powiedział mi, że dolny, podwójny link usztywnia konstrukcję. A nie zamienia ją w rodzaj VPP."
Ty mowisz o Konig'u , w ktorym gorny link jest praktycznie nieruchomy (jest na tyle dlugi zeby tylko wahacz sie zmiescil) i sciezka po ktorej sie porusza w tamtej ramie kolo to praktycznie kawalek okregu .
Tutaj natomiast jest troche inaczej gorny link wraz z ugieciem idzie w dol zmieniajac punkt obrotu wahacza dolny link w tym samym czasie wedruje do tylu nadajac bardziej "wsteczny ruch kola" (tak jak w jednozawiasach z wysokim punktem obrotu)
Zawieszenie jest zoptymalizowane pod blat okolo 36z bez potrzeby stosowania rolki jak w poprzednich modelach.

: 27.09.2010 01:08:29
autor: KaKTuSSS
Digas zgadzam się w pełni. Kolorowe części były bardzo fajne jako dodatek, uzupełnienie roweru, kiedy nadawały smaku i sprawiały że całość po złożeniu idealnie do siebie pasowała. A teraz? Kojarzy mi się to z hasłem "Plastic is fantastic" ....
: 27.09.2010 05:23:18
autor: frango
troyo
skok i geo - czaję, ale jakoś nie przemawia do mnie konstrukcja "do wszystkiego", bo one z reguły są "do niczego".
To co piszesz, wynika z obrazka, czy gdzieś o tym piszą ludzie z Corsaira lub im bliscy?
Tu jest trochę więcej obrazków, ale nie mogę znaleźć niczego o zawieszeniu UNIT
http://www.facebook.com/pages/Corsair-B ... 234?ref=ts
Albo za wcześnie wstałem albo ta rama jest asymetryczna, jeśli chodzi o elementy pośrednie! :O
http://www.facebook.com/pages/Corsair-B ... 6401688234
: 27.09.2010 10:33:42
autor: Vin_OSW
frango przyjęło się, że jednozawisy to ramy w których między osią koła a mufą jest jeden zawias/łożysko

Tu ewidentnie nie ma TYLKO jednego zawiasu/łożyska

A to, że koło się porusza JAK w jednozawiasowcu nie czyni go właśnie taką ramą
