Strona 1 z 2

2011 Corsair - Dominion

: 25.09.2010 23:26:50
autor: troyo
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 26.09.2010 07:47:25
autor: frango
Został skradziony ze stoiska Corsaira wraz z zielonym hardtailem.
Ze stoiska Giant zniknął najlepszy, karbonowy Anthem z prototypowym, tytanowym widelcem Foxa.
Stoiska Speca też obrobili :(

Widać, nawet w USA takie numer mają miejsce :|

: 26.09.2010 10:55:12
autor: troyo
Obrazek

: 26.09.2010 12:27:50
autor: EZrider
Nie podoba mi się design kolorystyczny - jakby ktoś worek ze śmieciami wywalił. Lepszy byłby jeden kolor, ew. dwa a nie tak napaćkane.

: 26.09.2010 15:25:27
autor: frango
EZrider ale to chyba proto dla riderów. Nie bardzo mi się widzi wypuszczenie malowania stockowego z logotypami tak wielu firm.

: 26.09.2010 15:55:03
autor: Digas
te nowe kolory którymi pomału zalewają nas przeróżni producenci się obrzydliwe! i coś mi się widzi że moda rowerowa najbliższego sezonu nie przypadnie mi do gustu, jeśli to wszystko dalej będzie podążało w tym kierunku. A kompletny corsair pokazany powyżej, chociaż porządny bez dwóch zdań, wizualnie wygląda paskudnie!

PS. czekam na serię kolorowych maxxisów, pasujących do nowych marcoków <szydera>.

: 26.09.2010 18:11:30
autor: Schodek
frango pewnie firmy konkurencyjne zleciły aby dowiedzieć sie więcej...nikt nie kradnie PROTO bo nie wyjdzie z tym na ulice ;)

Rower jak rower..szału nie ma

: 26.09.2010 18:36:57
autor: GgG
Digas a w czym czarne marzocchi z zielonymi goleniami jest inne od czarnego foxa ze złotymi goleniami?

: 26.09.2010 18:48:18
autor: Las3k_91 Ldz
frango, przykładowo Norco na starszych Team DH umieszcza kilka logotypów na tylnych widłach.

: 26.09.2010 19:29:49
autor: troyo
Troche info :
Rama akceptuje 4 rozne dlugosci damperow : 9.5/8.5/7.5/6.5"
ma od 4 do 8" skoku (zaleznie od dlugosci dampera)
Kat glowki od 62.5 do 69stopni
tylny trojkat 16.5-17"

Jesli kupie nastepna rame to tez bedzie to corsair i to wlasnie ten !

: 26.09.2010 19:31:06
autor: frango
Wiem, nawet Giant miał swego czasu wersję swojej topowej sztywnej i zawieszone crossówki z logo sponsorów teamu. Nawet AC takie było... ale to był jeden z dostępnych kolorów i jeden w kilkudziesięciu modeli w ofercie.
Tymczasem Corsair ma w ofercie kilka modeli, at all... więc tak agresywna kolorystyka, typu "love or hate" ma średnio sens :|

GgG, nie jestem pewnie jak to jest z kolorowymi Marcokami, czy to nie tylko i wyłącznie pokazówka, ale to chyba nie jest ulepszona powłoka, tylko zabieg marketingowy. Złote golenie Kashima mogą się nie podobać, ale to nie tylko kolor, to lepsza praca.

: 26.09.2010 19:45:02
autor: GgG
frango po kolorze niestety pracy nie ocenimy, trzeba czekać na pierwsze egzemplarze :)

Co do ramy to fajnie że będzie aż tyle ustawień, ale jednak ciekawiej było by, jakby zastosowali tam nie koniecznie jeden zawias.

: 26.09.2010 19:45:06
autor: frango
troyo popraw mnie, jeśli błądzę... Jak włożysz najdłuższy damper, to rama będzie mieć największy skok, ale co za tym idzie będzie mieć najbardziej stromy HA? Czy regulacja HA w główce ma aż tak duży zakres??

: 26.09.2010 20:10:43
autor: Vin_OSW
GgG pisze:jednak ciekawiej było by, jakby zastosowali tam nie koniecznie jeden zawias.
Gdzie Ty tam widzisz jedno zawiasowca? :roll:
Corsair w swojej ofercie nie ma ani jednego jedno zawiasowca ;)

: 26.09.2010 20:43:10
autor: frango
Vin_OSW Zdziwiłbyś się, ale to są jednozawiasowce. Rozmawiałem kiedyś z Pablo n Eurobike, i powiedział mi, że dolny, podwójny link usztywnia konstrukcję. A nie zamienia ją w rodzaj VPP.

: 26.09.2010 21:02:42
autor: troyo
frango sa specjalne adaptery damper-rama + regulowane widly + stery z regulacja kata = stad tyle mozliwosci.

"Zdziwiłbyś się, ale to są jednozawiasowce. Rozmawiałem kiedyś z Pablo n Eurobike, i powiedział mi, że dolny, podwójny link usztywnia konstrukcję. A nie zamienia ją w rodzaj VPP."

Ty mowisz o Konig'u , w ktorym gorny link jest praktycznie nieruchomy (jest na tyle dlugi zeby tylko wahacz sie zmiescil) i sciezka po ktorej sie porusza w tamtej ramie kolo to praktycznie kawalek okregu .

Tutaj natomiast jest troche inaczej gorny link wraz z ugieciem idzie w dol zmieniajac punkt obrotu wahacza dolny link w tym samym czasie wedruje do tylu nadajac bardziej "wsteczny ruch kola" (tak jak w jednozawiasach z wysokim punktem obrotu)
Zawieszenie jest zoptymalizowane pod blat okolo 36z bez potrzeby stosowania rolki jak w poprzednich modelach.

Obrazek

: 27.09.2010 01:08:29
autor: KaKTuSSS
Digas zgadzam się w pełni. Kolorowe części były bardzo fajne jako dodatek, uzupełnienie roweru, kiedy nadawały smaku i sprawiały że całość po złożeniu idealnie do siebie pasowała. A teraz? Kojarzy mi się to z hasłem "Plastic is fantastic" ....

: 27.09.2010 05:23:18
autor: frango
troyo
skok i geo - czaję, ale jakoś nie przemawia do mnie konstrukcja "do wszystkiego", bo one z reguły są "do niczego".

To co piszesz, wynika z obrazka, czy gdzieś o tym piszą ludzie z Corsaira lub im bliscy?

Tu jest trochę więcej obrazków, ale nie mogę znaleźć niczego o zawieszeniu UNIT http://www.facebook.com/pages/Corsair-B ... 234?ref=ts

Albo za wcześnie wstałem albo ta rama jest asymetryczna, jeśli chodzi o elementy pośrednie! :O
http://www.facebook.com/pages/Corsair-B ... 6401688234

: 27.09.2010 10:33:42
autor: Vin_OSW
frango przyjęło się, że jednozawisy to ramy w których między osią koła a mufą jest jeden zawias/łożysko ;) Tu ewidentnie nie ma TYLKO jednego zawiasu/łożyska ;) A to, że koło się porusza JAK w jednozawiasowcu nie czyni go właśnie taką ramą ;)