Problem z klamka avid code 5
Problem z klamka avid code 5
Witam, mam problem z klamką avid code 5, klamka powoli wracała,hamulec, stracił prawie całą moc, por rozebraniu klamki, na części pierwsze, (prawie), jest problem, gdy założę, ten tłok, co wchodzi do wnętrza klamki, i jest przykręcony na trzpieniu, który blokuje by klamka nie wypadła, po wciśnięciu klamka stawia dość duży opór, i wraca jakieś 6 sekund, do pozycji wyjściowej, i nie wiem w czym problem, klamka jest rozebrana, wyciągnięty przewód, hamulcowy itd
Posiadam, jeszcze klamkę, z juicy 3, podejdą z tej klamki uszczelki do coda ?
I jeszcze jedna prośa, polecicie mi jakiś przewód w stalowym oplocie ? byłem na zakupie alligator super supreme, ale on jest z niepełnym stalowym oplotem, ale cena jest kusząca 50 zł za 7,6 mb, widziałem też przewód hela za 120 zł za 200 cm, jesli możecie cos polecić, to zapodajcie linki, do sklepów, bo ciężko znaleźć coś sensownego, przewód oczywiście do coda 5
I jeszcze jedna prośa, polecicie mi jakiś przewód w stalowym oplocie ? byłem na zakupie alligator super supreme, ale on jest z niepełnym stalowym oplotem, ale cena jest kusząca 50 zł za 7,6 mb, widziałem też przewód hela za 120 zł za 200 cm, jesli możecie cos polecić, to zapodajcie linki, do sklepów, bo ciężko znaleźć coś sensownego, przewód oczywiście do coda 5
http://89.25.241.65:5005/produkt/2190/p ... suo25.aspx
proszę bardzo, oferta jest mega naprawde,
proszę bardzo, oferta jest mega naprawde,
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hej podłacze się do tematu
miałem ten sam problem ale to jest oczywiste w juicy 3 :/
Wcisnąwszy klamkę wracała bardzo, bardzo, bardzo..... długo.
Niczym nie była wcześniej smarowana, zadne WD, Brunox czy smar.
Stało się tak po dokładmym umyciu zacisku pod bieżąca wodą z mydłem.
Zdenerwowany, rozłozyłem klamke na cześci pierwsze.
Wyciągnąłem seger, podkładkę, popychacz no i tłoczysko (musiałem odkręcić przewód i od tamtej strony włożyć cienki klucz imbusowy i najprościej w świecie wypchnąć tłoczysko )
Z oględzin nic nie wynikło ani uszczelka na tłoczysku ani oring nie były nabrzmiałe czy zatarte :/ Wyczyściłem i posmarowałem delikatnie obwód uszczelek "kremem do rąk
".A przy wciskaniu z powrotem tłoczyska, gdy pierwsza uszczelka znalazła się już w cylindrze nalałem oliwki w celu poprawnego smarowania ( w miejsce wcięcia miedzy uszczelkami)
Po tym zabiegu klamka śmiga jak nowa nic się nie zapieka nie zwalnia nie muli, nie ma mowy o spuchnięciu czy uszkodzeniu oringa i uszczelki
Poniżej Foto Schematu zabiegu

A tak to wygląda po zamknięciu

Mam nadzieję ze tym sposobem uproszczę zadanie, wszystkim avidowiczom

Wcisnąwszy klamkę wracała bardzo, bardzo, bardzo..... długo.
Niczym nie była wcześniej smarowana, zadne WD, Brunox czy smar.
Stało się tak po dokładmym umyciu zacisku pod bieżąca wodą z mydłem.
Zdenerwowany, rozłozyłem klamke na cześci pierwsze.
Wyciągnąłem seger, podkładkę, popychacz no i tłoczysko (musiałem odkręcić przewód i od tamtej strony włożyć cienki klucz imbusowy i najprościej w świecie wypchnąć tłoczysko )
Z oględzin nic nie wynikło ani uszczelka na tłoczysku ani oring nie były nabrzmiałe czy zatarte :/ Wyczyściłem i posmarowałem delikatnie obwód uszczelek "kremem do rąk

Po tym zabiegu klamka śmiga jak nowa nic się nie zapieka nie zwalnia nie muli, nie ma mowy o spuchnięciu czy uszkodzeniu oringa i uszczelki

Poniżej Foto Schematu zabiegu


A tak to wygląda po zamknięciu

Mam nadzieję ze tym sposobem uproszczę zadanie, wszystkim avidowiczom

Padłem! Brawo!
Czy wiesz, że ta przestrzeń gdzie wlałeś oliwę ma łączność ze zbiorniczkiem wyrównawczym ? Odkręć pokrywkę zbiorniczka - zobaczysz 2 otworki. Jeden wychodzi przez uszczelką główną, drugi akurat na wysokości tej przestrzeni. Po krótkim czasie wszystko i tak się przemiesza
Na oko trudno ocenić czy uszczelki spuchły czy nie. Tylko w ekstremalnych przypadkach można zauważyć, że uszczelka jest większa niż być powinna.
Jeżeli klamka powoli odbija, wystarczy zmienić uszczelki, które kosztują 5zł (pięć złotych):http://www.rowerowy.com/narzedzia_serwi ... 5015062020
Czy wiesz, że ta przestrzeń gdzie wlałeś oliwę ma łączność ze zbiorniczkiem wyrównawczym ? Odkręć pokrywkę zbiorniczka - zobaczysz 2 otworki. Jeden wychodzi przez uszczelką główną, drugi akurat na wysokości tej przestrzeni. Po krótkim czasie wszystko i tak się przemiesza

Na oko trudno ocenić czy uszczelki spuchły czy nie. Tylko w ekstremalnych przypadkach można zauważyć, że uszczelka jest większa niż być powinna.
Jeżeli klamka powoli odbija, wystarczy zmienić uszczelki, które kosztują 5zł (pięć złotych):http://www.rowerowy.com/narzedzia_serwi ... 5015062020
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości