RS Domain 318 U-turn 08r czy Marzocchi 55ATA/ATA2 08r

Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

RS Domain 318 U-turn 08r czy Marzocchi 55ATA/ATA2 08r

Post autor: Pablo666 »

Tematów o 55 i Domain było sporo to fakt. Ale tego porównania nie było.

Ktoś używa 55ATA/ATA2 08r? Jeśli tak proszę powiedzieć ile używacie, w jakiej dyscyplinie, jaka praca itp itd ; )
I nie piszcie mi że macie 55R czy TST2, chodzi mi wyłącznie o ATA/ATA2.

Ktoś może porównać te dwa amory.?

Jak to jest z tłumikami MC w RS, psuje się to czy nie.? Poza tym, mniej awaryjny jest 302 czy 318.? :)
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

08r to bym sobie odpuscil generalnie wszystkie modele. Tna jak cholera, luzy, strzelaca sterowka, luzy na zamykaczu. Ogolnie nie warto. + psujace sie modele 55 ATA i TST2 wlasnie (pekaly na dolnych goleniach, zapowietrzaly sie tlumiki, a w ATA uciekalo powietrze.)

Domain 302 to prosty uginacz typu VF w marcokach, do amatorskiej jazdy w sumie wystarczy.. Zdarzaly sie serie cieknace dosc ostro spod pokretla, gdzie kazdy domain sie poci. Co do 318 to chyba jeden z najbardziej progresywnych amorow.
Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

Post autor: Pablo666 »

I nikt nic więcej nie ma do powiedzenia.??
tomek909
Posty: 128
Rejestracja: 07.08.2009 07:58:03
Lokalizacja: Bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: tomek909 »

blackdemon pisze:Co do 318 to chyba jeden z najbardziej progresywnych amorow
Nie wiem jak u-turn, ale mój 318 coil pracuje zupełnie liniowo. Mimo wszystko brałbym domaina, jest mniej do zepsucia sie :D
SkowronWro
Posty: 556
Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
Kontakt:

Post autor: SkowronWro »

dziwne bo moj 318 był progresywny przy kompresji 0. CO do domaina to ma dość twardą sprezyne(idealna dla kogos ~80KG), nie wiem do czego chcesz używac ale domain pokazuje pazurki dopiero przy prękości >20km/h, na parkingu jego pracą bedziesz zawiedziony. Plusem jest ze jest mega prosty w serwisie. Co do 66 sie nie wypowiem szczególnie o modelu ATA/ata2. Ale opinie odnosnie rocznika 2008 od Marza nie są przychylne( może dlatego ze fabryka była przenoszona do taiwanu i to był 1 rok współpracy z Taiwanem, poza tym wprowadzali pare zmian, no i 1 rok produkcji nie za bardzo im chyba wyszedł). Co do pocenia sie RS nie odczułem tego u siebie, ale tam jest tylko Oring na korku pod reg, wiec wymiana to koszt ~2zl
michalnz
Posty: 1156
Rejestracja: 29.10.2009 19:54:21
Lokalizacja: Nowy Żmigród/Krakow
Kontakt:

Post autor: michalnz »

Pocenie w domainie załatwia pełna śruba, bez otworu na regulację. Mój 302 jest miękki, na standardowej sprężynie z 318, niespecjalnie progresywny, przy 65kg wykorzystuje mi cały skok. Mega prosta budowa, można się pobawić i różne rzeczy z niego zrobić. Jedyny mankament to zagnieciony tłumik na ladze a nie rozbieralny. A praca taka jak sie przeserwisuje, jak dobra sprężyna, rzadki olej (u mnie 2,5w), wazelinka na uszczelkach, rzadki olej w smarowaniu i chodzi przyjemnie.
michalnz.pinkbike.com
www.nocuje.net
Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

Post autor: Pablo666 »

Warto dopłacać do 318.? Przydatne jest MC.? :)
michalnz
Posty: 1156
Rejestracja: 29.10.2009 19:54:21
Lokalizacja: Nowy Żmigród/Krakow
Kontakt:

Post autor: michalnz »

Sam się zastanów, czy potrzebujesz możliwości regulacji kompresji, ba w ogóle kompresji. Bo w 302 kompresję mozesz osiągnąć tylko zalewając olej ponad stan. Ja gdybym miał, to pewnie bym nie używał, jedynie gdyby mi się trafiła mięciutka sprężyna to wtedy bym podkręcił, a tak jak mam teraz działa bez problemu bez MC.
michalnz.pinkbike.com
www.nocuje.net
Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

Post autor: Pablo666 »

Ale jak się trafi w podobnych cenach to można kupić 318 i tyle ;]

Przydałoby się jeszcze jakieś info od użytkowników 55 :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości