Strona 1 z 4

Renthal - nareszcie w Polsce!

: 27.12.2010 11:52:29
autor: ArthurGreen
W końcu doczekaliśmy się przedstawiciela tej uznanej firmy w PL

Renthal pozostaje na szczycie motocrossu od 35 lat z 142 tytułami Mistrza świata i 111 Mistrzostw USA. Uważany jest jako wiodący producent kierownic i zębatek na świecie. Produkty Renthal są zaprojektowane, opracowane i produkowane w zakładach w Stockport, w Anglii. Użytkownicy produktów Renthal mogą więc być pewni, że zostały one wyprodukowane przez przedsiębiorstwo prowadzone przez inżynierów z obsesją dla inżynierii, doskonałości i jakości. Zostało to uznane przez światowych liderów motocykli: Honda, Kawasaki, Suzuki i KTM wyposażając swe motocykle do motocrossu w kierownice Renthal.
Ta sama pasja i wiedza zdobywana od 1969 roku, została wykorzystana do stworzenia nowej gamy produktów rowerowych. Celem Renthal jest wykorzystanie najwyższej jakości materiałów, aby zapewnić części niezwykle lekkie i trwałe.
Ułamek sekundy, kilka gramów, kilka milimetrów. To wszystko się liczy. Witamy w świecie wygranej Renthala.

Flagowym produktem Renthala pozostaje kierownica o nazwie Fatbar (jako ciekawostka, tak samo nazywa się również model kierownicy do Motocrossu).

Renthal Fatbar® są używane i tworzone przy współpracy z najlepszym zawodnikiem na świecie - Sam Hill'em.

Specyfikacja:
•Wykonana z aluminium 7075 T6
•Głęboka anoda odporna na zarysowania
•Laserowo wypalana w miejscu mocowania kierownicy w celu łatwiejszego montażu
•Znaczniki do cięcia
•Kolor Alugold
•Waga: 345g
•Średnica mocowania 31.8mm

Dostępne w 2 wersjach:

Low: Szerokość 750mm, wznios 20mm, gięcie 5 stopni do góry oraz 7 do tyłu
High: Szerokość 712mm, wznios 38mm, gięcie 5 stopni do góry oraz 9 do tyłu


Obrazek

Więcej na http://www.bicyklon.pl/index.php?option ... 61&lang=pl

Obrazek

: 27.12.2010 12:38:49
autor: KaKTuSSS
Kurde, mam mieszane uczucia co do wyglądu kierownic ... są po prostu brzydkie. Wiadomo na wyglądzie się nie jeździ, ale mimo wszystko estetycznie stoją słabo.

: 27.12.2010 13:19:27
autor: Guziken
KaKTuSSS
Kwestia gustu,wg mnie nie przypominają niczego innego i są bardzo ładne

: 27.12.2010 13:31:18
autor: nopainnogame
W sumie żaden parametr tej kiery nie powala , do tego jest dość wysoka i wąska. Kolor to osobna sprawa,ale taki to chyba do żadnego roweru nie pasuje ;)

: 27.12.2010 13:44:13
autor: jasiek_krk
nopainnogame pisze:Kolor to osobna sprawa,ale taki to chyba do żadnego roweru nie pasuje
Na załaczonym obrazku widac że do boxxerowych lag pasuje :wink:

: 27.12.2010 15:34:36
autor: mlynooo
moze ja sie nie znam, ale nic specjalneo nie widze w tym Renthalu... ;]

: 27.12.2010 15:43:42
autor: owczar
Hurra już widzę jak wszyscy stoją w kolejce... Uwaga może ich zaraz zabraknąć więc sam się już idę ustawić. Biorę namiot, zgrzewę browara i szwagra bo może będzie z przydziału jedna na głowę, a niech się chłop do czegoś przyda :)
Jakoś tylko cen nie dojrzałem więc nie wiem czy brać Żubra czy może VIPa, żeby mi na kierę napewno wystarczyło.

: 27.12.2010 15:57:10
autor: groochas
owczar puknij sie w łeb.

Kierownica kosztuje 259 zl i uwazam ze jest dosc ciekawa propozycja.

: 27.12.2010 16:07:45
autor: ArthurGreen
owczar pisze:Hurra już widzę jak wszyscy stoją w kolejce... Uwaga może ich zaraz zabraknąć więc sam się już idę ustawić
Panie - wolny rynek, a jak nie macie co z szwagrem robić to równie dobrze możecie się pod mariacki lu biedronkę ustawić z swym namiotem ;)

Widać poziom dyskusji w PL :(

: 27.12.2010 16:14:46
autor: Spaced
Szczerze to jak wyszły te kiery to strasznie zawiedziony byłem. Super renoma w MX ale to co oni oferuja do MTB jest zwyczajnie srednie. Jasne będzie mocne ale w tej cenie jest dużo mocnych kier o podobnej lub nizszej wadze.
Fajna alternatywa ale po tym jak nakrecili wszystkim smaka oczekiwałem wiecej.

: 27.12.2010 16:20:46
autor: frango
Jak Hill nie będzie mieć flatbara Renthala to nie wróżę sukcesu rynkowego :P

Za to Funn będzie w ofercie Rower+Sport w jakiś bardzo fajnych cenach... tylko coś ich sklep nie działa...

: 27.12.2010 16:31:35
autor: magicracerx
frango Hill juz od tamtego sezonu jeździ na Fatbarze i na nim też zdobył mistrzostwo świata...
http://www.renthalcycling.com/File/riders.aspx

Obrazek

: 27.12.2010 16:46:52
autor: Las3k_91 Ldz
Jest karbon? Nie ma karbonu. No to ciao.

: 27.12.2010 16:49:15
autor: Spaced
magicracerx problem taki, ze mało kto o tym wie. Wszyscy myśla, ze dalej na funnie jezdzi.

: 27.12.2010 17:30:40
autor: KFP
Spaced widocznie myślą że marketing sam się zrobi :mrgreen: :twisted:

: 27.12.2010 17:49:20
autor: ///Adamus
frango W pierwszym poście podane jest że Hill ją używa.

Wydaje się że kierownica spoko dla tych którzy szukają czegoś "pancernego", choć ~350g nie jest aż taką wagą zaporową. Kto co lubi, Steve Smith jeździ prawie na 20kg maszynie i ogarnia fest. Słyszał ktoś cos wiecej o kierze Hill'a, czyżby 712mm bo wznios wydaje sie 38mm 8) ?

: 27.12.2010 17:58:43
autor: ArthurGreen
No Hill ma troszkę wysoko:

Obrazek

Brendog znowu ma patent z wysoką półką i podkładki:

Obrazek

: 28.12.2010 10:58:59
autor: owczar
groochas W łeb to możesz się sam puknąć to może ytenligencja krakowska zaskoczy bo widzę, że pojęcia ironii, sarkazmu i parabol są ci mocno obce. Co aż mieszkańcowi stolicy inteligentów nie przystoi.

A dla nie umiejących czytać ze zrozumieniem wykładam łopatologicznie:

kolor jak ruski plastik(choć to rzecz gustu), dystrybutor mały, więc pewnie będą 4 kierownice, a reszta na zamówienie. Co za tym idzie pewnie jakby coś z kierą było nie tak - czekanie 3 miesiące za kierownicą bo "przykro nam ale dostawa nowych we wrześniu". Waga 345gr za 750mm przy 20mm. V1 krótsza o 5 mm waży koło 275 gr i jest w tej samej cenie. A skoro wszyscy tak tną każdy gram to ta kierownica to przy obecnych realiach rynkowych bzdura.
Poza tym gdyby to faktycznie było takie super to więcej tego typu kier widać by było na trasach (i nie piszę tutaj o Polsce)

: 28.12.2010 11:54:36
autor: miki_ck
ArthurGreen dobre fotki - a jeszcze pamiętam jak przy prezentacji nowego demo (podobno opracowanego z uwzględnieniem uwag riderów) tak się gość ze speca chwalił, że zmniejszyli wysokość główkę, żeby kokpit mógł być niżej :lol:
Moda modą, a zawodnicy jakoś na innych sprzętach/ustawieniach jeżdżą :wink: