Strona 1 z 1

Uszczelki

: 29.01.2011 15:57:23
autor: Barteqc
Witam, mam problem w wakacje byłem w górach i było dużo błota jak to w górach :P Pod koniec pobytu zobaczyłem że mam zaolejone lagi (mój amor 66vf 2005) pooglądałem i znalazłem rozciągnięta sprężynka na uszczelce. Jak myślicie czy to może być powodem pocenia się amora, i czy warto wymienić uszczelki, jeśli nie to jak to naprawić?

: 29.01.2011 16:02:07
autor: michalnz
Wymień uszczelki, są dobre i tanie zamienniki w sklepach moto/auto.

: 29.01.2011 16:07:04
autor: Barteqc
niestety ale nie mogę wgrać zdjęcia spróbuję później :(

: 29.01.2011 16:47:35
autor: wojak1992
na obydwóch lagach masz olej? Jeśli tylko na tej co ma rozciągnięta sprężynkę na uszczelce to pokombinuj coś z tym, ale najlepiej zrób tak jak mówi michalnz będziesz mieć spokój.

: 29.01.2011 17:47:39
autor: Barteqc
Na jednej tylko na tej co ma tą rozciągniętą sprężynkę.

: 29.01.2011 17:48:13
autor: pietryna
Dzisiaj kupiłem 35x47x10 olejowe za 6zł para. Problem jest z pierścieniami zbierającymi...

: 29.01.2011 17:54:33
autor: klexuh
pietryna Tez kupowalem olejowe za 6zl do marcoka.. Jedyna roznica w porownaniu do oryginalow- troszke nizsze kolnierze.

: 29.01.2011 17:59:26
autor: Barteqc
a ja właśnie szukam tzw. zbierających. Te uszczelki maja jakieś swoje oznaczenia czy jak??

: 29.01.2011 18:18:17
autor: klexuh
Barteqc Uszkodzone/zuzyte kurzowe uszczelki nie sa powodem jego ciekniecia.

: 29.01.2011 18:22:04
autor: Barteqc
Ale jeśli syf dostał się do olejowych. To możliwe że są.

: 30.01.2011 17:14:04
autor: blackdemon
Barteqc, skroc troszke sprezynke i jakis czas podziala jeszcze.

: 30.01.2011 18:16:24
autor: Wilkuxx
Bartekqc, wlasnie niedawno dorobilem sie takiego samego klopotu jak ty. Mozesz zrobic tak jak inni radza czyli kupic zamiennik, ale pokombinowac. Ja zalatwilem sobie to tak, ze ta rozciagnieta sprezynke zamienilem na zwykla gumke recepturke. Miesci sie idealnie w uszczelke i sciska ja tak samo jak sprezynka, jeszcze nie jezdzilem z tym patentem, ale za niedlugo zobacze jak jest. Mysle jednak, ze recepturka zda egzamin w 100% ;)

: 30.01.2011 18:38:45
autor: pietryna
Można do uszczelki 35 wsadzić zamiast sprężynki oring 35x2 albo i mniejszy. Powinien uszczelnić to na jakiś czas. Nie testowałem w praktyce i nie wiem czy nie wypadnie ale nie powinien.

: 30.01.2011 18:57:34
autor: bazooczyskoDH
uszczelki kurzowe nic nie mają do cieknącego amortyzatora, jak wskazuje nazwa są one po to aby zapobiegały zabrudzeniom z zewnątrz. Masz do wymiany uszczelkę olejową. Kup w sklepie MOTO uszczelki do zawieszeń motocyklowych ( koszt kompletu to 25-50zł zależy jakiej firmy,ale kup lepsze bo te tanie to szit ). Jeżeli masz uszkodzoną sprężynkę na uszczelce kurzowej to zapnij na niej ZIP'a( opaskę samozaciskową ) i będzie git!!! i nie musisz rozbierać amora żeby ją założyć;)

: 30.01.2011 19:10:34
autor: pietryna
bazooczyskoDH, odkryłem że w swoim 66 miałem takie tanie po 3zł(po tym jak rozebrałem 888 gdzie były oryginalne)... Wytrzymały rok i nic im nie jest. Nawet nie naruszone. Na goleniach nie zostaje olej, między uszczelkami czysto było.

W tej chwili chętnie bym znalazł odpowiednik kurzowych do Marzocchi. Byłbym w niebie. 110zł za 4 kawałki metalu oblane gumą to stanowczo za dużo.

: 30.01.2011 19:17:04
autor: bazooczyskoDH
pietryna pytałem ostatnio w sklepie motocyklowym i z kurzowymi jest raczej problem... jakoś nie mam zaufania do tych taniutkich uszczelek ( co nie znaczy że kupuję oryginalne;)). Zdałem się w tym temacie na opinię kolegi fachowca od serwisu motocykli cross'owych i kupiłem uszczelki firmy ARI za 47zł komplet.