[qbaqm] Transition Blindside + FOX 40RC2 + DHX 5

qbaqm
Posty: 105
Rejestracja: 30.01.2011 22:36:52
Kontakt:

[qbaqm] Transition Blindside + FOX 40RC2 + DHX 5

Post autor: qbaqm »

Rama: Transition Blindside
Widelec: Fox 40 RC2 (niebiestki Ti spring)
Damper: Fox DHX 5 (500lbs)

Kierownica: Octane One CHEMICAL PRO 31.8 2012
Mostek: Answer DH Direct
Gripy: Dartmoor
Stery: Cane Creek

Siodło: Carbon (99g)
Sztyca: GUB bike 27.2mm
Zacisk: PACO 34.9

Korby: FSA Moto MegaExo
Support: Aerozine
Zębatka: Dartmoor 36T
Łańcuch: Connex 9sG
Pedały: Shimano M520 SPD

Napinacz: Dartmoor Rush
Przerzutki: Sram X7
Manetki: Sram X9
Kaseta: Shimano Sora

Koło przód:
Obręcz: Mavic EX729
Szprychy: DT Champion
Piasta: NS
Opona: Maxxis DHF 2.7 60A
Dętka: MAXXIS

Koło tył:
Obręcz: Mavic EX729
Szprychy: DT Champion
Piasta: NS
Opona: Maxxis DHR 2.7 60A
Dętka: MAXXIS

Hamulec przód, klamka: Shimano Saint m820 + tarcz XT 203mm IceTech
Hamulec tył, klamka: Shimano XT m785 + tarcz XT 203mm IceTech
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Planowane modyfikacje:
- nowy napinacz Weeze


Waga: ~18,9 kg
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Fajny rowerek, ale z wagą to przesadziłeś :) 55 nie miały przypadkiem 160 a nie 180mm? Czemu chcesz zmienić 5th?
lollex
Posty: 682
Rejestracja: 27.12.2010 20:00:45
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: lollex »

Sa wersje ze 160mm, zreszta widac to po zdjeciu. Obreczy tez bym nie zmianiał :) fajny kolorek.
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

lollex czytaj ze zrozumieniem.
qbaqm
Posty: 105
Rejestracja: 30.01.2011 22:36:52
Kontakt:

Post autor: qbaqm »

No waga jest zabójcza ;) miał 165 ale dałem podkładki i ma teraz rowne 180mm ;D
A dampera nie zmieniam bo jest sto razy lepszy niż ten fox RP2...
F4rr3ll
Posty: 882
Rejestracja: 21.08.2009 12:35:22
Lokalizacja: Bielsko Biała / Gliwice
Kontakt:

Post autor: F4rr3ll »

ciekawe , bo mi z fabrycznym foxem wyszedł niecałe 18 , a prawie to samo
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

qbaqm Kurcze, napisałeś "damper" w modyfikacjach, pomieszało mi się to z przyszłymi zmianami... 5th to genialny damper, dlatego chciałem spytać, czemu chcesz go zmienić :)
qbaqm
Posty: 105
Rejestracja: 30.01.2011 22:36:52
Kontakt:

Post autor: qbaqm »

Spoko ;) jestesmy tego samego zdania. Wg mnie to też jest wystrzelony w kosmos damper ;) nie zamieniłbym go na nic innego ;P od razu praca zawieszenia diametralnie sie zmieniła
adrian50005
Posty: 661
Rejestracja: 17.02.2009 12:39:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: adrian50005 »

qbaqm to jeszcze do fajnego bicka na poznań zmienić ci te piątki czy grzebałeś coś w nich i mają tłumienie :twisted:
qbaqm
Posty: 105
Rejestracja: 30.01.2011 22:36:52
Kontakt:

Post autor: qbaqm »

nic nie zmienialem oprocz podkładek i zmiany oleju na motorexa 7.5 ;)
qbaqm
Posty: 105
Rejestracja: 30.01.2011 22:36:52
Kontakt:

Post autor: qbaqm »

Mały UP! ;)
lubella
Posty: 455
Rejestracja: 10.04.2010 12:54:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: lubella »

fiu fiu! fajna maszyna
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

Skrobnij jakąś recenzję kierownicy jak trochę pojeździsz.
I łańcuch skróć bo wyraźnie za długi :P

Ale ogólnie jest bardzo fajnie :)
maciekbike
Posty: 108
Rejestracja: 15.12.2010 20:43:31
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: maciekbike »

dobre to masz !
http://pisior177.pinkbike.com/album/intense-M6/
PiterForce5
Posty: 92
Rejestracja: 14.08.2010 19:05:16
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: PiterForce5 »

Najlepszy Blindside jakiego widziałem, nawet w stanach tak ładnie złożonego nie ma, chodzi mi głównie o estetykę ale i części też niezłe.
Zamierzasz sie tym ścigać czy to maszyna na lokalne trasy i wypady do BP?
Zalukaj na mego tranzystora ;)
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Ło w pyte.
Napisz coś o kierownicy.
qbaqm
Posty: 105
Rejestracja: 30.01.2011 22:36:52
Kontakt:

Post autor: qbaqm »

Kierownica jest strasznie wygięta w str ridera. Głupie uczucie, kiedy się jeździło wcześniej 3 lata na Truvativ holzfeller ;)
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

qbaqm pisze:Kierownica jest strasznie wygięta w str ridera. Głupie uczucie, kiedy się jeździło wcześniej 3 lata na Truvativ holzfeller
Hmm, obie mają 9 stopni gięcia do tyłu :roll: Chyba bardziej o różnicę w szerokości chodzi ;)
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Dopiero dziwnie to się na paco jeździ...
Nitro, octane i holzfeller są dosyć podobne, jak dla mnie świetne gięcia.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości