Widelec: Rock Shox Boxxer WorldCup 2004 178mm, tuning: tłumiki BlackBox półka Romic, uszczelki Enduro)
Damper: Fox DHX 5.0 241mm -> 5th Element 241mm
Kierownica: Prodigy BarMan 710mm
Mostek: Prodigy
Gripy: Odi Ruffan
Stery: FSA Orbit (czerwony oldschool)
Siodło: Velo
Sztyca: Syncros Carbon (przycięta)
Zacisk: NoName CNC
Korby: Truvativ Holzfeller "Polished" (home made)
Support: Truvativ GigaPipe DH
Zębatka: Truvativ 36z
Łańcuch: Shimano CN-IG90 (XTR)
Pedały: X-Pedo MX-2
Napinacz: Blackspire C4
Przerzutka: Shimano XTR RD-M952
Manetka: Shimano STX 8spd
Kaseta: Shimano Deore XT CS-M737 (11-28)
Koło przód:
Obręcz: Mavic EX729 26"
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: Sun Single Abbah
Opona: Maxxis HighRoller 26x2.35 42a Super Tacky
Dętka: Continental 2.5
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX823 26" (zaplecione w warkoczyki)
Szprychy: DT Champion Black
Piasta: DaBomb Head Spin 12x135mm
Opona: Maxxis HighRoller 70a 2,35
Dętka: Maxxis Kloc DH
Hamulec przód: Hayes Stroker Ryde 203mm -> Hayes Nine (klamka GRC) 203mm
Hamulec tył: Hayes Stroker Ryde 160mm -> Hayes Nine (klamka GRC) 203mm
Waga: 19.81kg
Krótka historia ramki: Amerykańska manufaktura, która nie dorobiła się sławy i sukcesu bo zdążyła wyprodukować zaledwie kilka takich ram (i kilka innych modeli) - niestety konstruktor zmarł i projekty innych patentów CrMo zabrał ze sobą do krainy wiecznych łowów.
Parametrami (kąty) rama jest bardzo zbliżona do Santa Cruz S8
Waga gołej ramy to niecałe 5kg (4.97kg) - więc jak na kupę stali całkiem przyjaźnie (aluminiowe 1 zawiasy często przekraczają 5kg)
Plany: może kierownica "flat"; RF Atlas albo Dartmoor. Sterówka do przycięcia. Może jakiś Shiver/Monster? Opcji jest milion - jednak inwestuje w inny projekt, który też niebawem się na forum objawi.
Kolejny dziwny rower zrobiony;-)

Do posiadaczy wylajtowanych, carbonowych rowerów; mój rower od waszych różni się tylko tym, że nie jest wylajtowany i carbonowy!
