
Rama: Bellacoola Charger 203mm skoku - rozmiar: M rocznik ~2009
Widelec: Marzocchi Monster 2004 190mm
Damper: 5th Element 222mm -> sprężyna 450
Kierownica: Answer ProTaper™ 780 DH ze wzniosem 1/2"
Mostek: zintegrowany, oryginalny Marzocchi pod Monstera
Gripy: Giant
Barendy: Dartmoore
Stery: Cane Creek DVX
Siodło: TBC Park N Ride AM Split Logo
Sztyca: Bellacoola
Zacisk: zintegrowany
Korby: Truvativ Holzfeller
Support: Truvativ Giga Pipe Team DH
Zębatka: Dartmoore STING 38 zębów
Łańcuch: Shimano LX+skuwka SRAM
Pedały: Time Z
Napinacz: MRP
Przerzutka: Shimano SLX
Manetka: Shimano SLX
Kaseta: Shimano Tiagra 9'tka 11-25 zębów
Koło przód:
Obręcz: AtomLab wersja 26' GI w kolorze tytanowym tzw. XTR (nie dostępna w Polsce)
Szprychy i nyple: DT Swiss Competition+nypel mosiężny 12mm
Piasta: DMR REVOLVER 36H QR20
Opona: Schwalbe Big Betty 2.4' / Kenda Nevegal J.Tomac Stick-E 2.7'
Dętka: Hutchinson DH 2.30-2.85
Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Raider
Szprychy i nyple: DT Swiss Competition+nypel mosiężny 12mm
Piasta: Iron Horse 12x150 mm
Opona: Schwalbe Big Betty 2.4' / Kenda Nevegal J.Tomac Stick-E 2.7'
Dętka: Vee Rubber Downhill Tube 2.5
Hamulec przód, klamka: Magura Gustav M na przewodach Unex Ultra; tarcza Formula ORO 220mm; klocki oryginalne Magura - pół metaliki;
Hamulec tył, klamka: Magura Gustav M na przewodach Unex Ultra; tarcza ACCENT BLADE 8"; klocki oryginalne Magura - pół metaliki
Modyfikacje:
- przerobione śruby do odpowietrzania Monstera. Nie potrzeba już imbusa do tej operacji.
- Marcok zalany pod moją wagę
- pełna anoda ramy i napinacza
- przezroczysta osłona łańcucha (prototyp)
- usunięta anoda z korb
Planowane:
W najbliższym czasie:
- dorwać pakiet shimów i stuningować Monstera by jeszcze lepiej pracował.
Trochę o ramie:
Jest to produkt rodem z niemieckiej małej manufaktury której głównym motto jest: „Redefining limits". Sama firma postała w 2006 roku i została założona przez byłego zawodnika MX Andreas Mück'era. Sama nazwa Bellacoola jest wzięta od plemienia północnoamerykańskich Indian, zamieszkujących okolice miejscowości Bella Coola w kanadyjskiej prowincji Kolumbia Brytyjska (Kanada), nad rzekami Dean i Bella Coola.
Produkty tej firmy dostępne są jako kompletne rowery (we własnej specyfikacji lub fabrycznej) albo gołe ramy. Po za tym seryjne maszyny z BC na co dzień jeżdżą w Bikeparku Oberammergau. Z ciekawostek sami ciosają piasty w CNC własnego projektu, a ramy spawane są tam gdzie 3/4 wszystkich.
Geometria: dostępna/była/jest
Kąt główki regulowany w zakresie: 64,4 ° - 65,8°/63°/??
Kąt rury podsiodłowej: 63,1°
Górna rura: 390 mm
Baza kół: 1127 mm (regulowana)/1195mm/??
Wysokość suportu: (regulowana)/350mm/??
Skok zawieszenia: 203 mm
Waga: 22.35kg
Ramka po zmianach:







wyższa rozdzielczość: Album ze zdjęciami
Rower w wersji 1.0
Fotki na szybkiego robione, niedługo zrobię lepsze.


Rower w wersji 1.2

