Witam
No i znalazłem się w posiadaniu takich hampli.
Ale zauważyłem, że hamulce mają bardzo mały skok klamki.
Wystarczy lekko na klamkę nacisnąć (skok ok 1 cm) a hamulec łapie na "maxa"...
czy da radę jakoś tak zrobić aby klamka łapała np w połowie skoku ?
jakaś modulacja by się przydała a nie od razu STOP.
jak ktoś wie, co można poczynić, to chętnie posłucham takiej wiedzy
pozdro
[hamulce] Regulacja Hayes Stroker Ryde - skok klamki
Rególacje skoku klamki (a raczej jej odległości od kierownicy masz w klamce (śróba która idzie od tłoczka do klamki; w środku mały imbusik) samą charakterystyke pracy jest ciężko zmienić...
[url][/url]http://stops.pinkbike.com/[/url]
[url][/url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5405005[/url]
[url][/url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5405005[/url]
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Da się to zrobić, lecz wymaga to pracy.
Jeśli chcesz większy skok klamki, to zlej cały płyn z niego, i zalej normalnie, wtedy bedziesz mieć 1.5-2cm skoku, lecz modulacji to nie zmieni niestety ;(.
Dalej, jeśli chcesz mieć extra mały skok klamku (tu patrz 0.5cm nawet) to po zalaniu hamulca, odczepiasz TYLKO wężyk od zacisku zakręcając również śrubkę odpowietrzającą, i laciskasz klamkę (z wkręconym wężykiem Z OLEJEM) i czekasz aż przestanie go zasysać, wtedy przestajesz naciskać i zakręcasz dzirke
Jeśli chcesz większy skok klamki, to zlej cały płyn z niego, i zalej normalnie, wtedy bedziesz mieć 1.5-2cm skoku, lecz modulacji to nie zmieni niestety ;(.
Dalej, jeśli chcesz mieć extra mały skok klamku (tu patrz 0.5cm nawet) to po zalaniu hamulca, odczepiasz TYLKO wężyk od zacisku zakręcając również śrubkę odpowietrzającą, i laciskasz klamkę (z wkręconym wężykiem Z OLEJEM) i czekasz aż przestanie go zasysać, wtedy przestajesz naciskać i zakręcasz dzirke

http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość