Schalbe Muddy Mary - opinie
Schalbe Muddy Mary - opinie
Mam pytanie do użytkowników opony podanej w tytule. Chciałbym zapytać o opinie dla opony 2.5, gruba ścianka, jakiś anti snake z mieszanką gumy 3c ( ta twardsza wersja, środek coś jak 60a, boczne coś pomiędzy 60 a 42 trailstar). W jakich warunkach opona spisuje się dobrze, w jakich źle? Jak sobie radzi na przednim a jak na tylnym kole?
Mogę mieć tą oponę w dobrej cenie i zastanawiam się czy jest sens ją kupować, kiedy mam jeszcze nowego miniona r 2.5 3c. Porównania do tej opony mile widziane.
Mogę mieć tą oponę w dobrej cenie i zastanawiam się czy jest sens ją kupować, kiedy mam jeszcze nowego miniona r 2.5 3c. Porównania do tej opony mile widziane.
GgG Mialem te opony w zwyklym wydaniu i w mojej ocenie bylo super.
Wczesniej mialem miniony, hr etc i nic nie 3malo tak jak shwalbe.
Braki trakcji odczuwalem tylko na mokrys skalach / kladkach ale chyba nie ma opony ktora na takiej pow daje rade.
Jeszcze jeden misus, klocki troche sie nadrywaly, ogolnie opona szybko sie zuzywa, ale nie wiem jak z ta drozsza.
Jak masz dojscie w dobrej cenie odezwij sie na pw, chetnie przygarne 2 sztuki
Wczesniej mialem miniony, hr etc i nic nie 3malo tak jak shwalbe.
Braki trakcji odczuwalem tylko na mokrys skalach / kladkach ale chyba nie ma opony ktora na takiej pow daje rade.
Jeszcze jeden misus, klocki troche sie nadrywaly, ogolnie opona szybko sie zuzywa, ale nie wiem jak z ta drozsza.
Jak masz dojscie w dobrej cenie odezwij sie na pw, chetnie przygarne 2 sztuki

Ja miałem komplet tych za 180 zł
DH i bajery 2,5. Najlepsza opona jką miałem
0,5-0,6 bara jej nie straszne :P Nawet po zaliczonym krawężniku w Czarnej na pełnej prędkości EX729 ma ogromnego wgniota, a opona jak i dętka cała
Przyczepność mega, opory troszkę są, tylna zużyła mi się po roku, przedniej trochę zostało. Polecam jak najbardziej 
Ja po znajomościach komplet (1 zjazd w Szklarskiej bodajże) za 130 zł ogarnąłem 




Tz. ile?GgG pisze:Mogę mieć tą oponę w dobrej cenie


Re: Schalbe Muddy Mary - opinie
Muddy mary - doskonała opona , z tym, że ciężka.
Ale lepsza od Maxxisa - ino nie bijcie.
Ja także proszę na priv o dojście - im więcej tym taniej
:D
Ale lepsza od Maxxisa - ino nie bijcie.
Ja także proszę na priv o dojście - im więcej tym taniej

Jo
Kupiłem prawie nowy komplet tych najdroższych w zeszłym sezonie. Jeździło się świetnie, trakcja i przyczepność bardzo dobra... jednak w trakcie szybkiego wjazdu w profil opona spadła mi z tylnej obręczy (mavic 325) po czym zaliczyłem szlifa. Myślałem ,że to wina obręczy bo miała już sporo wgniotów więc założyłem ją i jeździłem dalej. Nie minęła godzina i sytuacja się powtórzyła... tyle że przy lądowaniu z dropa i tym razem z przedniej obręczy (dt swiss 5.1d bez wgniotów). Tym razem gleba była już konkretna więc zdjąłem je w cholerę i więcej ich nie założę bo jakoś im nie ufam... ale jeździło się fajnie hehe 

Re: Schalbe Muddy Mary - opinie
Wy chyba jeździcie na 0,5bara wszyscy , nie po to na oponie jest napisane, że minimum 1,7bar !!!!!
Oczywiście można dać mniej ale poniżej 1,5 się już skręcać nie da a co dopiero położyć w zakręcie
Ktoś tu pisał że jeździ na 0,8bar pewnie tylko nawprost
Oczywiście można dać mniej ale poniżej 1,5 się już skręcać nie da a co dopiero położyć w zakręcie

Ktoś tu pisał że jeździ na 0,8bar pewnie tylko nawprost
Jo
Waga MM w wersji DH wynika z prawdziwego rozmiaru opony , na "miejskie" jazdy mam wersje performance 2,4 , minion 2,5 wygląda przy niej żałośnie "chudo" . Ogólnie tania, fajna opona , na gładkie jazdy , o wersji DH dużo dobrego mówił Chuziek z Mud Brothersów.
slayer90 na górskim szlaku nie znajdziesz miejsca żeby się położyć, przy śliskich, ekstremalnych stromiznach (a nie ma takich na polskich trasach DH) niskie ciśnienie odgrywa kluczową rolę.
slayer90 na górskim szlaku nie znajdziesz miejsca żeby się położyć, przy śliskich, ekstremalnych stromiznach (a nie ma takich na polskich trasach DH) niskie ciśnienie odgrywa kluczową rolę.
Re: Schalbe Muddy Mary - opinie
Tak ale niektóre zakręty z szybkiego stromego zjazdu bierzesz na hamulcu i wtedy, gdy za małe ciśnienie, opona schodzi z obręczy !!!ravfr pisze:na górskim szlaku nie znajdziesz miejsca żeby się położyć, przy śliskich, ekstremalnych stromiznach (a nie ma takich na polskich trasach DH) niskie ciśnienie odgrywa kluczową rolę.
Co jest lepsze - ryzykować i jechać na 1bar, nie wiedząc kiedy spadnie, czy dać 1,5 i mieć spokój.
Ja osobiście na bardzo stromych zjazdach ustawiam tył na bardzo miękki tak aby się zapadł trochę przy balansowaniu, koło dostaje większej przyczepności, gdyby wtedy było poniżej bara i przy wejściu bokiem w zakręt, to w 100% opona leci.
Jedna Schwalbe tak załatwiłem , jak zeszła to zaraz szwy z niej wyszły .
Jo
Re: Schalbe Muddy Mary - opinie
2ply, na zakręcie chciałem zarzucić tyłem i jakoś zblokowało mi się koło, opona zeszła na jedną stronę obręczy i aż do zatrzymania szorowałem bokiem, całe powietrze zeszło - obręcz mavic ust, opona nie .Vin_OSW pisze:Pewnie najtańszy model :P Ja swoje założyłem i zapomniałem o nichslayer90 pisze:Jedna Schwalbe tak załatwiłem , jak zeszła to zaraz szwy z niej wyszły .Jedyne co to zmiany ciśnienia
Od tego czasu nie schodzę poniżej 1,5bar.
Jo
slayer90 zgadzam sie z Toba w 100%.
Ja przy 0,6 bara siadajac na rower (ok 90kg) dobijam opone, dla mnie 0,6 bara to jest flak, tam poprostu nie ma cisnienia i jestem w stanie dobic opone do obreczy jedna reka.
Wg mnie cisnienie 1,5 jest juz bardzo niskie i jest ryzyko na kamieniach przebicia detki. Zazwyczaj mam 1,7-2,0.
Chce zobaczyc kiedys na zawodach opone napompowana do 0,5
Dla mnie to nie tylko nonsens ale rzecz niemozliwa.
Ja przy 0,6 bara siadajac na rower (ok 90kg) dobijam opone, dla mnie 0,6 bara to jest flak, tam poprostu nie ma cisnienia i jestem w stanie dobic opone do obreczy jedna reka.
Wg mnie cisnienie 1,5 jest juz bardzo niskie i jest ryzyko na kamieniach przebicia detki. Zazwyczaj mam 1,7-2,0.
Chce zobaczyc kiedys na zawodach opone napompowana do 0,5

Dla mnie to nie tylko nonsens ale rzecz niemozliwa.
Wersji 26x2,50 jest tylko 4 ale już 26x2,35 jest aż 8
różnią sie one mieszanką gumy , oplotem i wersją bezdętkową .
ceny katalogowe od 69 zł - 209 zł
link do katalogu http://www.maxxoponyrowerowe.pl/files/schwalbe.pdf
przed kupne warto sprawdzić w katalogu jaki to jest dokładnie model i nie sugerujcie się niską ceną bo ceny kształtują sie jak w maxxisie
najtańsze = twarde w pojedyńczym oplocie i odwrotnie
różnią sie one mieszanką gumy , oplotem i wersją bezdętkową .
ceny katalogowe od 69 zł - 209 zł
link do katalogu http://www.maxxoponyrowerowe.pl/files/schwalbe.pdf
przed kupne warto sprawdzić w katalogu jaki to jest dokładnie model i nie sugerujcie się niską ceną bo ceny kształtują sie jak w maxxisie
najtańsze = twarde w pojedyńczym oplocie i odwrotnie
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 31.03.2010 20:08:39
- Kontakt:
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość