Strona 1 z 2

[Bombell] Yeti DJ 2010 + Fox Forks 831 Fit RLC 2011

: 12.05.2011 18:59:18
autor: Bombell
Rama: Yeti DJ 2010 M size
Widelec: Fox Forks 32 831 Fit RLC QR15 2011 Tapered Black

Kierownica: Easton Monkeylite DH CNT White 2010
Mostek: Dartmoor Funky 2011 31,8mm black
Gripy: The G-4 Thin Line Bolt on Grips white
Barendy: The czarne
Stery: Góra – Dartmoor Moloko 1 1/8” raw, dół – VP 1,5” black

Siodło: Ritchey WCS Stream black
Sztyca: KCNC Ti Pro Lite Scandium czarna 30,9mm
Zacisk: Soul Kozak 34,9mm

Korby: Race Face Atlas Am 170 blue
Support: Token TK877EX 68/73mm blue
Zębatka: Weeze The Steel 36t raw
Łańcuch: Yaban SL 900CR
Pedały: Straitline Blue Ice + czarne aluminiowe piny

Napinacz: Weeze 4x Carbon + niebieskie alu śrubki
Przerzutka: Shimano Saint Shadow RD-M810GS
Manetka: Shimano Saint SL-M810 RapidFire Plus
Kaseta: Custom – 16, 14, 12 Shimano Deore XT CS-M770

Koło przód:
Obręcz: Mavic Xc717 Disc czarna 32h + opaska Reynolds
Szprychy: Dt Swiss Champion Black + alu nyple Ht Components niebieskie
Piasta: Chris King Front ISO Disc 15mm SD, 32h, Navy Blue
Opona: Continental Race King Supersonic 2,2”
Dętka: Maxxis Flyweight 26X1.90/2.125 Black Schrader

Koło tył:
Obręcz: Mavic En521 czarna 32h + opaska Reynolds
Szprychy: Dt Swiss Champion Black + alu nyple Ht Components niebieskie
Piasta: Chris King Single Speed ISO Disc 32h Blue
Opona: Continental Race King Supersonic 2,2”
Dętka: Schwalbe XXLight 26x1,5-2,1, zawór Auto 40mm

Hamulec tył, klamka: Hope Race X2 Rear 140mm


Modyfikacje:
- skrócona sterówka do 16,5cm
- skrócona sztyca do 20cm
- skrócony łańcuch na 102 ogniwa
- tytanowa śruba przy gwiazdce
- aluminiowa śruba do osi korby
- ucięte mocowania małej zębatki w korbie
- aluminiowe czarne piny w pedałach, 14 na stronę
- górna miska sterów na raw

Waga: Wkrótce

Plany: Plany na chwilę obecną raczej kosmetyczne, napewno ogarnąć konkretne stery bo te złożone z dwóch rozczłonkowanych kompletów. Tuning śrubkowy alu/ti bo sporo tego do zabawy jest. Customowe Ti ośki do pedałów, temat już jest opanowany tylko czekamy na wolne fundusze.
No i poza rowerem to ogarnąć dobrą miejscówkę w mieście ;)



Podziękowania za pomoc i porady dla ekipy Weeze bikes oraz Vincere
http://www.weeze.pl
http://www.vincere.pl

: 12.05.2011 19:20:40
autor: KaKTuSSS
Kurde, konkret!!! Można by się troszkę pobawić kolorkami, żeby nie był taki czarny w całości, ale jest bardzo przyzwoicie. Jeden z ładniejszych sztywniaczków jakie ostatnio widziałem. Gratuluję.

Re: [Bombell] Yeti DJ 2010 + Fox Forks 32 Talas RL 2010

: 12.05.2011 19:36:43
autor: ProKoksarz
gdzie dorwałeś taki amor?

: 12.05.2011 19:48:12
autor: nopainnogame
Cacuszko,a Ty jeszcze narzekasz na wagę :P Wygodnie Ci się śmiga z taka niską kierą,bo ja ostatnio brałem już wyszą,bo na dłuższą metę niska mnie drażniła ?

: 12.05.2011 20:33:32
autor: pico931
biało-niebieska rama bardziej by pasowała
ale wiadomo że każdy ma inne gusta :D
PIĘKNY :!:

: 12.05.2011 20:38:23
autor: Bombell
Amor z CRC brany w sumie za śmieszne pieniądze. Sterówka taper ma jednak same plusy ;)
Kiera to właśnie eksperyment, narazie źle nie jest. Na dircie nawet z mniejszym skokiem daje rade xy czy trójki kleić. Na foto 150mm .
No teraz właśnie pozostaje dopieścić szczegóły, śrubki i inne drobiazgi pod kolor właśnie :)
A rama tylko Black jest :)

: 12.05.2011 20:52:58
autor: JustMe
Uwielbiam rowery Bombell'a bo są maksymalnie dopracowane i perfekcyjnie opisane. Nawet opis można czytać parę razy ;) Piękny. Tylko jedno mnie wkurza "Nie powala może wagą" ! Moj rower do xc wazy o wiele wiele wiecej.

: 12.05.2011 21:19:09
autor: Spaced
Fajnie wyszedl ale na flacie jak na 110 jezdzisz musi byc ciekawie.

: 13.05.2011 06:13:20
autor: nopainnogame
Bombell ile Ty masz wrostu tak z ciekawości ? Sam ma rower,gdzie cały przód jest mega nisko i z czasem doszedłem do wniosku,że trzeba spróbować z inną kierą. W takim secie jest mega stabilnie,ale same skoki i wyrwanie roweru do góry to był koszmar. Patrzyłem na niektórych z czołówki światowej i oni często mają multum podkładek i flata :?

: 13.05.2011 12:47:32
autor: Pablo666
Czekałem na to.. Nie myslalem ze to na taki wypasie wyjdzie. Daj spokoj z ta waga, przy takim rowerze waga nie powinna grac roli : )
Teraz tylko dopiesc go kolorkami i bedzie bdb ; )

: 13.05.2011 14:32:35
autor: Sert93
Piękny jest już teraz, a co będzie po dopieszczeniu?:>

: 13.05.2011 21:00:10
autor: Bombell
Flat to był eksperyment i trafił tu z ciekawości :)
Od początku grzałem się na Havoca Carbo ale Pawlaczki jak zwykle w kija lecą, z Jensona mi już raz na cło i vat złapali a w UK u dystro pojawiła się jak już miałem tą.
Wzrostu mam z 172cm także gigant nie jestem. Z manualem fakt ciężko, ale na dircie ze 110 i flatem spokojnie ogarniam. Trójki bardzo stabilnie się ląduje ale tu pewno szerokość w locie też robi swoje.
No ale sezon przede mną, mody będą w trakcie. Najpilniejsze to zgrać sobie przełożenia i można hulać :)

: 13.05.2011 21:41:26
autor: Impus
Świetna maszynka. Jakoś dziwnie mi tu flat wygląda, ale może to dlatego, że ogólnie mi się flaty nie podobają. Poza tym mega dopieszczony sprzęt. Dlaczego przerzutka na średnim wózku?

: 13.05.2011 22:35:14
autor: XxUzixX
Pokatowałeś już coś te dętki ? Trzymają się ? Bo myślę je kupic tyle że boje się o snejki

: 24.05.2011 19:54:16
autor: Bombell
W tym rowerze dętki jeszcze się trzymają ale w streetówce jeden komplet poległ ale to typowo na szkle. Się w sumie bałem czy się bezpiecznie rozszerzą do tych 2,2 bo mam do 2,1 ale wszystko jest spoko i się trzyma.
Średni wózek z prostej przyczyny, niższa cena od krótkiego a na czymś trzeba było ciąć koszty przy takim framesecie i kołach.

Mały edit bo dzisiaj szlak mnie trafił bo nawet na miejscówkę nie dojechałem, te dętki chyba są wrażliwe na szkło albo ja mam pecha.
A przy szkle nie ma małej dziurki tylko wzdłużne rozcięcie, po załataniu i napompowaniu zazwyczaj rozcięcie się rozszerza i dętka w śmieci więc chyba teraz spróbujemy z Fossami.

: 24.05.2011 20:12:35
autor: XxUzixX
Ja to samo miałem tylko z maxxis'em ultralight.. wróciłem do zwykłych continentali i problem z głowy. Też planuje zainwestować w fossa, ale tylko na przód.

: 25.05.2011 15:35:36
autor: Bombell
Aż szlak człowieka trafia bo na parku na nich latałem, jakieś rotacje wszystko, teraz na traskach i kamieni też trochę dostają ale nigdy na trasie te dętki mnie nie zawiodły. Zawsze na dojazdach :-/

: 08.10.2011 22:11:27
autor: Bombell
Długo oczekiwany up ;)
Nowy uginacz, długo szukałem ale w końcu jest 831 :)
Nowa kierownica, powrót do sprawdzonego Monkeylite DH lecz teraz w białej odsłonie na 31,8.
Mostek trochę z przymusu bo potrzebowałem niskiego ale dobrze wykonany i 170g w realu daję pozytywny wynik końcowy.
No i zębatki tył w wersji light w nieco innej konfiguracji, 16, 14 i 12t.

: 09.10.2011 12:38:56
autor: grzesiekfrchelm
Ładny