[Amortyzator] RS Pike anoda
[Amortyzator] RS Pike anoda
Witajcie
Mam na oku pewnego Pike, jest nowy i z tego co wiem w Pikach lubi schodzić anoda z goleni górnych... idzie to jakoś zabezpieczyć, jakieś środki ? Czy to po prostu schodzi gdy ktoś nie szanuje amortyzatora? Pozdrawiam
Mam na oku pewnego Pike, jest nowy i z tego co wiem w Pikach lubi schodzić anoda z goleni górnych... idzie to jakoś zabezpieczyć, jakieś środki ? Czy to po prostu schodzi gdy ktoś nie szanuje amortyzatora? Pozdrawiam
Tak się dzieje jak ludziom powłazi syf na uszczelki i jeżdżą z tym długo. Trzeba po prostu dbać o niego, mianowicie jak pojeździsz dłużej to Brunoxem potraktuj, no i wymiana oleju smarującego co jakieś 2-3 miesiące w zależności jak często i gdzie jeździsz. Ja tak robię w Domainie ( tak, wiem że praktycznie inny amor ale dbać też trzeba) i pięknie pracuje.
2011 :
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=59007
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=59007
Re: [Amortyzator] RS Pike anoda
Wool14, ale ty pier.. Teflon to masz na patelce, a nie w amorze.
Nie xD wszystko co jest żółte, począwszy od marzocchi 10 lat wstecz, do foxów i rsów to teflon xD
Co do tematu. Powłoka z goleni w amorze zejdzie jak jest nie zadbany. Luzy na ślizgach, brud w uszczelkach powodują wycieranie się. Jeśli wszystko będziesz miał czyste, a ślizgi wymieniane kiedy złapią luz to nie będziesz miał żadnych problemów.
Co do tematu. Powłoka z goleni w amorze zejdzie jak jest nie zadbany. Luzy na ślizgach, brud w uszczelkach powodują wycieranie się. Jeśli wszystko będziesz miał czyste, a ślizgi wymieniane kiedy złapią luz to nie będziesz miał żadnych problemów.
Re: [Amortyzator] RS Pike anoda
Dzięki chłopaki za pomoc, pewnie sie zdecyduje 

No w sumie nie wiem. W mz w 66 golenie miałem idealne, nawet lekkich przetarć nie było, a ja tak jak i poprzedni właściciel nie dawaliśmy smaru na uszczelki czy między uszczelki.
W 888 dostałem wytarte(wg mnie w **** - ale wiele ludzi tutaj uważa że to normalne...), między uszczelkami był brud, a pewnie wszystkie wymiany oleju ograniczały się do zlania starego i wlania nowego na ten syf ze środka.
W 888 dostałem wytarte(wg mnie w **** - ale wiele ludzi tutaj uważa że to normalne...), między uszczelkami był brud, a pewnie wszystkie wymiany oleju ograniczały się do zlania starego i wlania nowego na ten syf ze środka.
jak to "coś" na moim Monsterze to teflon, to jestem Święty Mikołajpietryna pisze:Nie xD wszystko co jest żółte, począwszy od marzocchi 10 lat wstecz, do foxów i rsów to teflon xD

to wszystko to powłoki galwaniczne, czytaj anoda. Teflon jest na ślizgach i to wyraźnie czuć że ma inną frakture jak golenie górne.
Do tematu... mit ludzi niepotrafiących zadbać o amor, myślących że jak kupią amor za pare stówek, to mają spokój na lata...
Więc spokojnie

-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości