Kupno roweru Dh do 3k

morxmor
Kontakt:

Kupno roweru Dh do 3k

Post autor: morxmor »

Witam serdecznie drogich uzytkowników forum.

Mam problem polegajacy na tym iz ostatniego czasu postanowilem ze przesiade sie z mojego bmxa na zjazdówke, lecz niestety jestem całkowicie zielony w kwestii pojecia o sprzecie w tej dziedzienie.
Czy udało by sie kupic cos do 3000 zł i czy znalazłby sie ktos kto nakierowałby mnie w strone kupna dobrego roweru ?
mozecie mi wysylac swoje oferty i opinie na temat rowerów sklepowych

Pozdrawiam i licze na pomoc.
kuwer
Kontakt:

Post autor: kuwer »

ja polecam rozglądać się za sztywniakami bo fulla to w znośnym stanie ciężko będzie wyrwać.
z tej aukcji powinieneś stargować sporo poniżej 3k
http://allegro.pl/duncon-pitbull-06-mar ... 14323.html
piotrex
Kontakt:

Post autor: piotrex »

przenosze do dzialu dla poczatkujacych.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Taran96
Kontakt:

Post autor: Taran96 »

Sztywniak będzie najlepszym rozwiązaniem.
Co do fulla to możesz polować lub składać coś na bazie kross fr 1/2 z juniorkiem np. wtedy byś się zmieścił w 3ooo PLN.
Kumpel złożył bardzo fajny secik ( http://www.pinkbike.com/photo/6583466/ )
dlatego proponuje złożenie sobie fajnego sztywniaczka ! W tym budżecie możesz na prawdę stworzyć dobry sprzęt.
morxmor pisze:mozecie mi wysylac swoje oferty i opinie na temat rowerów sklepowych
Interesują Cię tylko nowe rowery czy również używki?
[K]
-Amor (+180 skoku,najlepiej 2 półka) ,
-Manetka Sram(używana,9 biegów),
-Korby,
-Hebel.
morxmor
Kontakt:

Re: Kupno roweru Dh do 3k

Post autor: morxmor »

oczywiscie interesuja mnie równiez uzywki
Krzyś
Kontakt:

Post autor: Krzyś »

Ja też obstawiałbym za sztywniakiem, do 3000 pln jak mądrze będziesz wydawał kasę i natrafisz na kilka okazji (a o to nie trudno wbrew pozorom) to złożysz naprawdę genialnego hardtaila :) Np.
rama - Dartmoor Hornet (nówka poniżej 550 pln jak dostaniesz fajną zniżkę)