RS DOMAIN 318 U-TURN (Objawy braku oleju)
RS DOMAIN 318 U-TURN (Objawy braku oleju)
Jako, że mój Domain, chociaż ma dopiero pół roku, poci się nieustannie przy pokrętle regulacji, chciałem Was zapytać jakie są objawy braku, a raczej umknięcia części oleju przez pokrętło. Mam wrażenie, ale nie jestem pewien czy jest to tylko wrażenie, że mój wideł zrobił się bardziej miękki, co nie znaczy, że wybiera lepiej, wręcz przeciwnie...
Z góry dzięki za odpowiedzi.
@DOWN
To zrobię po sezonie, na razie nie chce nic ruszać, po prostu nie jestem pewien czy to wina częściowego braku oleju, tak więc proszę jakie objawy mogą być, kiedy w widle nie znajduje się odpowiednia dawka oleju, upośledzenie pracy, zmiana twardości itp...
Z góry dzięki za odpowiedzi.
@DOWN
To zrobię po sezonie, na razie nie chce nic ruszać, po prostu nie jestem pewien czy to wina częściowego braku oleju, tak więc proszę jakie objawy mogą być, kiedy w widle nie znajduje się odpowiednia dawka oleju, upośledzenie pracy, zmiana twardości itp...
Poprzez korek masz na myśli śrubę od pokrętła tłumienia odbicia? Na jakim poziomie powinien być olej? Jestem kompletnym laikiem, jeżeli chodzi o serwis amortyzatorów ^^
Już się pogubiłem w tych nazwach, regulacja kompresji to które to jest pokrętło?wojak1992 pisze:Nie będzie Ci działać regulacja kompresji
Mówiąc poprzez korek miał na myśli żebyś odkręcił to niebieskie pokrętło, , wyciągnął tłumik kompresji i obczaił na jakiej wysokości jest olej
Ale wątpię żeby to Ci coś dało bo pewnie nie wiesz na jakim poziomie powinien on być
Weź przekręć to górne pokrętło do oporu w prawo, pouginaj amora, jeśli nie będzie różnicy po przekręceniu i przed to dolewaj po 10 ml oleju aż ją poczujesz 
EDIT: uprzedziłeś mnie



EDIT: uprzedziłeś mnie

2011 :
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=59007
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=59007
Jak ma tylko pół roku to dawaj na gwarację, jeśli ją masz.
U mnie domain pocił się przy regulacji odbicia ( na dole czerwone pokrętło ) ale to tylko czasem po serwisie. W moim przypadku ciekł sobie olej smarujący z dołu goleni.
Znowu patrząc na to, jakie objawy wypisałeś to wygląda to tak, jakby ci ciekł z komory tłumika, to to już poważniejsza sprawa.
Serwis na pewno się mu przyda, lub chociaż wymień olej smarujący, bo to prościzna.
Wg. instrukcji rs'a, lewa goleń 15ml 15w, prawa 10ml 15w.
Lub zrób jeszcze tak jak wyżej jest opisane, nie baw się w dolewanie, tylko wylej olej do jakiegoś pojemnika z miarką powinno go być dokładnie 200ml 5w. Jeśli będzie ok i w dobrym stanie to z powrotem do amora, jak ci szkoda kasy na olej ;>
U mnie domain pocił się przy regulacji odbicia ( na dole czerwone pokrętło ) ale to tylko czasem po serwisie. W moim przypadku ciekł sobie olej smarujący z dołu goleni.
Znowu patrząc na to, jakie objawy wypisałeś to wygląda to tak, jakby ci ciekł z komory tłumika, to to już poważniejsza sprawa.
Serwis na pewno się mu przyda, lub chociaż wymień olej smarujący, bo to prościzna.
Wg. instrukcji rs'a, lewa goleń 15ml 15w, prawa 10ml 15w.
Lub zrób jeszcze tak jak wyżej jest opisane, nie baw się w dolewanie, tylko wylej olej do jakiegoś pojemnika z miarką powinno go być dokładnie 200ml 5w. Jeśli będzie ok i w dobrym stanie to z powrotem do amora, jak ci szkoda kasy na olej ;>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości