Pytanie o amortyzator:Marzocchi 888 RCV 180 mm skoku(2005?)

andrziDH
Posty: 123
Rejestracja: 26.04.2011 14:21:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Pytanie o amortyzator:Marzocchi 888 RCV 180 mm skoku(2005?)

Post autor: andrziDH »

Mam pytanie co do tego amortyzatora:
http://allegro.pl/dun-con-cock-pilnie-s ... 68489.html
Jest to marzocchi 888 RCV 180mm skoku. Pytanie brzmi jakie on posiada regulacje i czy będzie dobry pod moją wagę tj.50kg.
Dziwi mnie jego skok ponieważ teraz 888 mają 200mm, a ten ma 180mm?
Czy praca tego amora jest dobra a jak nie to czy jak kupie ten rower to go sprzedać i kupić coś pod siebie lepszego?
[S]Koło przód DM24+Joytech/jak nowe----------8954605GG
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

błąd w opisie bo nie 180mm tylko 170mm.
jesteś taki lekki jak ja, Rower wart tych 2k ale to ciężka maszyna i będziesz mieć problem z opanowaniem jej.
jesteś lajkiem czy już jeździłeś wcześniej?
Jeśli już się uprzesz na niego, to sprężyny miękkie kupisz i będzie gites (allegro około 120zł) :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
andrziDH
Posty: 123
Rejestracja: 26.04.2011 14:21:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Pytanie o amortyzator:Marzocchi 888 RCV 180 mm skoku(200

Post autor: andrziDH »

Tzn. tak nie będę na pewno jeździł takiego ostrego DH, bardziej FR, bez dużych hop, jeździłem już wcześniej po takich ścieżkach/trasach, na rowerze ważącym 18kg też sztywniaku.Na zawodu nie będę jeździł.
Co do amora:A nie można jeździć na jednej sprężynie bo gdzieś tak czytałem, że w marzocchi można tak zrobić? Lub sprzedać te 888 i kupić coś lżejszego, miększego pode mnie? Chyba, że proponujesz jakiś inny rower podobny do tego? Myślałem tez o złożeniu na tej właśnie ramie DC Cock.
[S]Koło przód DM24+Joytech/jak nowe----------8954605GG
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Myślę, że to dobry rower nawet za dobrą cenę. Kupić do tych 888 miękkie sprężyny i zostawić, bo w dobrym stanie są
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
LisuKrakow
Posty: 977
Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: LisuKrakow »

Diesel, stare 888 2004-2005 byly w wersjach 170 lub 200mm, od 2006 byly juz 180 lub 200mm, nie ma zadnego bledu w opisie.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

Ktoś się chyba zasugerował 66kami chyba, że 180 skoku i rcv
To są 888 VF, nie mają regulacji kompresji, ale też da radę na nich jeździć.
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

LisuKrakow pisze:Diesel, stare 888 2004-2005 byly w wersjach 170 lub 200mm, od 2006 byly juz 180 lub 200mm, nie ma zadnego bledu w opisie.
Pierwsze słyszę...
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
andrziDH
Posty: 123
Rejestracja: 26.04.2011 14:21:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Pytanie o amortyzator:Marzocchi 888 RCV 180 mm skoku(200

Post autor: andrziDH »

Jak to VF, skoro piszę RCV. I czym to się różni?
[S]Koło przód DM24+Joytech/jak nowe----------8954605GG
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

SeraaX Są to RCV, widać gwint od kompresji nawet, jest tylko jedna wysoka półka i tyle..
andrziDH pisze:Jak to VF, skoro piszę RCV. I czym to się różni?
Tłumikami, vf nie ma reguacji rcv ma kompresje i tłumienie powrotu. według mnie ssvf od vf lepiej pracuje
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

Racja, ja tylko zobaczyłem miniaturkę i opis tematu i doszedłem do wniosku że to 2005 wtedy nie było rcv, ale to jest 2007.
Amor przyzwoity, tylko nie wiem co z tym skokiem, oficjalnie było tylko 200mm, może to jakiś oem.
andrziDH
Posty: 123
Rejestracja: 26.04.2011 14:21:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Pytanie o amortyzator:Marzocchi 888 RCV 180 mm skoku(200

Post autor: andrziDH »

Czyli jest to wersja RCV i ma skok 180mm(?). A jakie inne posiada regulacje, czy posiada tłumik powietrzny? Bo widzę, że od góry i od dołu można coś regulować. A czy wystarczy kupić te miękkie sprężyny aby był dobry pod moja wagę(50kg)
[S]Koło przód DM24+Joytech/jak nowe----------8954605GG
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Zmiana skoku, a szczególnie jego zmniejszenie w tych tłumikach to banał. Jak byś go chciał do 100mm obniżyć do były problem bo nie byłoby jak sprężyn ścisnąć. Więc najprawdopodobniej na miękko będzie go można podnieść do 200mm.
andrziDH
Posty: 123
Rejestracja: 26.04.2011 14:21:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Pytanie o amortyzator:Marzocchi 888 RCV 180 mm skoku(200

Post autor: andrziDH »

Czyli mimo, że ma 180mm skoku to da się zrobić 200mm ale tak aby był bardzo miękki?
[S]Koło przód DM24+Joytech/jak nowe----------8954605GG
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

andrziDH pisze:Czyli mimo, że ma 180mm skoku to da się zrobić 200mm ale tak aby był bardzo miękki?
Tak, ale ja go podniesiesz, to tyko naprężenie początku skoku ci się zmniejszy.
Miekkie sprężyny załatwią sprawę, jazdę na jednej bym jednak nie ryzykował
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
andrziDH
Posty: 123
Rejestracja: 26.04.2011 14:21:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Pytanie o amortyzator:Marzocchi 888 RCV 180 mm skoku(200

Post autor: andrziDH »

To zastawię jak coś te 180mm skoku i kupię te sprężyny.
[S]Koło przód DM24+Joytech/jak nowe----------8954605GG
andrziDH
Posty: 123
Rejestracja: 26.04.2011 14:21:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Pytanie o amortyzator:Marzocchi 888 RCV 180 mm skoku(200

Post autor: andrziDH »

Pytałem o jeszcze jedno: Jakie regulacje posiada?
Czy mógłby mi ktoś napisać wszystkie regulacje: Gdzie się znajdują, jak się je reguluje i jakie efekt dają. Bo ja za bardzo się na tym nie znam....
[S]Koło przód DM24+Joytech/jak nowe----------8954605GG
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Czerwone pokrętło u dołu ---> kompresja - Im mocniej go wciśniesz tym jest twardszy (np. na duże gapy i dropy)

Czarne pokrętło u dołu ---> tłumienie powrotu - Amortyzator po wciśnięciu wolniej odbija tzn. muli albo gasi mocne uderzenia i kontroluje żeby nie wybiło cię po lądowaniu jak sprężynkę w niebo :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości