Napinacz na 2 blaty.

Goner
Kontakt:

Napinacz na 2 blaty.

Post autor: Goner »

Cześć!
Jaki możecie polecić napinacz, który funkcjonowałby z dwoma zębatkami, przerzutką i manetką Deore (nie wiem czy to ma jakieś znaczenie). Jeżdżę szeroko pojęte enduro i "lekkie" FR, ale od czasu do czasu zdarzają mi się wycieczki po 50km-100km, stąd potrzebuję zachować przerzutkę przednią. Co możecie polecić w cenie max do 250zł? Jestem dość zielony w temacie.

P.S. Jeżeli podobny temat już był (a pewnie był tylko znając zycie juz dawno, a w tym czasie pewnie wiele się zmieniło na rynku napinaczów) to wklejcie link. :)

Dzięki. Pozdrawiam! :)
=disbrainer=
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

polecam to http://dartmoor.pl/hardware/napinacze/simple + jakikolwiek odpowiedni rozmiarem rockring. rozwiazanie mistrzowskie, do opisanego przez Ciebie rodzaju jazdy niezastapione. mam w rowerze swoim i mojej drugiej polowki takie sety.

tutaj z seryjnym napinaczem Canyon:

Obrazek
EZrider
Kontakt:

Post autor: EZrider »

=disbrainer= spadał Ci łańcuch na 2 blatach bez tego? Bo mi przy dobrze wyregulowanej przerzutce nigdy (no chyba że sam awaryjnie się ewakuowałem z roweru).
=disbrainer=
Kontakt:

EZrider , spadal to raz, dwa ze lancuch niemilosiernie n****al przy zjezdzie. teraz jest oaza spokoju ;)
Dxx
Kontakt:

Post autor: Dxx »