Witam, tak jak w temacie chciałbym się zapytać jak ulepszyć pracę duro tripple.
Chciałbym się zapytać czy tak jak w zwykłym duro prawa goleń posiada sprężynę w kąpieli.
Prosto mówiąc jak można polepszyć jego pracę proszę o Poradnik lub pomoc w komentarzach. Duro Tripple 130mm 2008r.
[Amortyzator] Duro Tripple - tuning
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=24781
Jeśli chcesz polepszyć pracę to kup tłumik od duro.
Jeśli Cię nie stać na tłumik od duro, to robisz tak, że czyścisz wszystko, odcinasz pare cm każdego z elastomeru (chyba po 2 cm). Dajesz na popychacze właśnie ten elastomer zamiast sprężynek negatywnych. Składasz całość nasmarowując uszczelki jakimś smarem, sprężyny też dość sporo, a do każdej z lag wlewasz po 10 ml oleju. I powinno to jakoś działać.
Jeśli chcesz polepszyć pracę to kup tłumik od duro.
W Duro T masz w obu lagasz po sprężynie, elastomerze i ch*jowym smarze.Pchela21 pisze:hciałbym się zapytać czy tak jak w zwykłym duro prawa goleń posiada sprężynę w kąpieli.
Jeśli Cię nie stać na tłumik od duro, to robisz tak, że czyścisz wszystko, odcinasz pare cm każdego z elastomeru (chyba po 2 cm). Dajesz na popychacze właśnie ten elastomer zamiast sprężynek negatywnych. Składasz całość nasmarowując uszczelki jakimś smarem, sprężyny też dość sporo, a do każdej z lag wlewasz po 10 ml oleju. I powinno to jakoś działać.
Re: [Amortyzator] Duro Tripple - tuning
w tym duro nie są uszczelki olejowe tylko kurzowe czy więc nie będą puszczać oleju? a ile około kosztuje taki tłumik?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości