Poradźcie początkującemu
Poradźcie początkującemu
Witajcie, chciałbym rozpocząć moją przygodę z downhillem lub dirt'em. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach ale wiem że jazdę na rowerze uwielbiam i że mam chęci. Piszę tutaj bo proszę o porady, jak zacząć jazdę, od czego i tym podobne. Mam rower Kross Hexagon V1 - http://www.opinie.senior.pl/Kross-Rower ... 16071.html , który był zakupiony z 2 lata temu kiedy jeszcze się nie interesowałem sportami rowerowymi. Nie wiem czy ten rower się nadaje do DH/Dirt ale na nim mam zamiar zaczynać a gdy uznam że rzeczywiście mi się to podoba to zakupię dobry rower z przeznaczeniem pod ten sport. No i ogólnie, powiedźcie od czego zacząć, jak wyglądały wasze początki. Pozdrawiam 

Osobiście prawie się nie znam ale na pewno nic na tym rowerze nie zawojujesz , kup sobie bmx-sa taniego bez żadnych bajerów , sama stal zero plastiku
, zrób sobie gdzieś hopki i baw się do woli , no chyba ze masz kilka tysięcy to kup sobie coś używanego , jak się nie spodoba to sprzedasz bez nalotu bez kłopotu 

Re: Poradźcie początkującemu
BMX to jak zdecyduje się na dirt, ale bardziej ciągnie mnie do downhillu. Kasy nie mam
Ale myślę że ojciec by mnie wspomógł finansowo, ale roweru za jakieś 5tys. mi napewno nie kupi. A co jeszcze poradzicie, bo wiem żeby skakać trzeba umieć podstawowe tricki typu bunny hop, którego nie potrafie. Żadnych tricków nie umiem tylko jeździć potrafie 

Dobry tekstboogiel pisze:ale zero skakania, bo już posta w życiu nie naskrobiesz.

Jeżeli jara Cie ten sport, to tak już raczej zostanie, nie znam człowieka, który się jarał i wymiękł

-
- Kontakt:
Odsetek ludzi, którzy myśleli, że Ziemia jest płaska był w swoim czasie większy.qubahe pisze:70% ludzi robi tak ze kupuje sztywniak typu kross sign ds2 lub cos podobnego i kupuje do niego amora i z czasem składa
Nie ma jak rada na poziomiebakubrody pisze:Osobiście prawie się nie znam