Poradźcie początkującemu

fari
Kontakt:

Poradźcie początkującemu

Post autor: fari »

Witajcie, chciałbym rozpocząć moją przygodę z downhillem lub dirt'em. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach ale wiem że jazdę na rowerze uwielbiam i że mam chęci. Piszę tutaj bo proszę o porady, jak zacząć jazdę, od czego i tym podobne. Mam rower Kross Hexagon V1 - http://www.opinie.senior.pl/Kross-Rower ... 16071.html , który był zakupiony z 2 lata temu kiedy jeszcze się nie interesowałem sportami rowerowymi. Nie wiem czy ten rower się nadaje do DH/Dirt ale na nim mam zamiar zaczynać a gdy uznam że rzeczywiście mi się to podoba to zakupię dobry rower z przeznaczeniem pod ten sport. No i ogólnie, powiedźcie od czego zacząć, jak wyglądały wasze początki. Pozdrawiam :)
qubahe
Kontakt:

Post autor: qubahe »

no nie wiem czy dasz rade nim na Dircie czy w dh.
70% ludzi robi tak ze kupuje sztywniak typu kross sign ds2 lub cos podobnego i kupuje do niego amora i z czasem składa
-a jak jesteś przy kasie to kup se od razu dobrego sztywniaka lub fulla
na początek polecam sztywniaka do opanowania techniki.
bakubrody
Kontakt:

Post autor: bakubrody »

Osobiście prawie się nie znam ale na pewno nic na tym rowerze nie zawojujesz , kup sobie bmx-sa taniego bez żadnych bajerów , sama stal zero plastiku :) , zrób sobie gdzieś hopki i baw się do woli , no chyba ze masz kilka tysięcy to kup sobie coś używanego , jak się nie spodoba to sprzedasz bez nalotu bez kłopotu :mrgreen:
fari
Kontakt:

Re: Poradźcie początkującemu

BMX to jak zdecyduje się na dirt, ale bardziej ciągnie mnie do downhillu. Kasy nie mam :D Ale myślę że ojciec by mnie wspomógł finansowo, ale roweru za jakieś 5tys. mi napewno nie kupi. A co jeszcze poradzicie, bo wiem żeby skakać trzeba umieć podstawowe tricki typu bunny hop, którego nie potrafie. Żadnych tricków nie umiem tylko jeździć potrafie :D
qubahe
Kontakt:

banego to łatwo wpisz se w google i będzie instrukcja +wideo
Powodzenia :D
qubahe
Kontakt:

boogiel
Kontakt: