Fox 40 Rc2 Kashima vs Rs Boxxer vs 888 EVO Ti vs Dorado 2011
Fox 40 Rc2 Kashima vs Rs Boxxer vs 888 EVO Ti vs Dorado 2011
Mam pytanie który z tych amortyzatorów będzie najlepszy pod względem pracy. Waże 50 kg i amor będzie jezdził w Demo 7 2008. Budżet około 4000 zł. Fox 40 rc2 kashima coat 2012 vs RS Boxxer Wc/Team 2012/2011 + Protone Air Kit vs 888 Evo Ti 2011/2012, który amor ma najlepszą pracę według was? Może jakiś inny do 4000 zł?
-
- Posty: 452
- Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Cubus5 pisze:Kowa 200 si lub Bos Idylle.
Kowa miała wadliwe serie. Podobno 50/50 z trafieniem na dobra Kowe. Biorac pod uwage marna dostepność w EUROPIE!!! mogą być problemy z serwisem/czesciami.
Bos Idylle jak w cenie to chetnie, jak nie to jak Sega mówi tylko, że do protone nie jestem przekonany. Potem 888 2012 (bo mostki normalne w koncu).
nowki sie nie da,uzywke mozna wyrwac w tej cenie.Spaced pisze:Bos Idylle jak w cenie to chetnie
nie wiem jak w praktyce,ale w teorii maja dystrybucje w Niemczech.Spaced pisze: Biorac pod uwage marna dostepność w EUROPIE!!!
boxa nie lubie,888 evo ti fajne.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Re: Fox 40 Rc2 Kashima vs Rs Boxxer vs 888 EVO Ti vs Dorado
A Dorado Pro 2011? Amortyzatorów typu Bos i Kowa napewno odpadają, ponieważ ciężko może być z serwisem/sprężynami itd... Jest na forum napewno ktoś kto miał okazje przejechać się na tych amortyzatorach na trasie prosiłbym taką osobę o wypowiedź. Co do tematu sam kupiłbym raczej Fox'a 40 albo 888 Evo Ti ale chętnie wysłucham porównania tych dwóch amortyzatorów do Boxxera z tłumikiem Avalanch'e i Air Kitem protone'a oraz opini o Dorado Pro.
A może połączenie 888 Evo Ti + Avalanche albo F40 + Avalanche?
A może połączenie 888 Evo Ti + Avalanche albo F40 + Avalanche?
Wiem dlatego sugeruje. Tylko, ze troche trzeba sie naszukać. No chyba, że akurat coś maszpiotrex pisze:nowki sie nie da,uzywke mozna wyrwac w tej cenie

Maja ale ostatnio urwał sie kontakt z anglojezycznym ziomkiem z Kowy i ogólnie po tsunami oni mieli jakies problemy jak z nim gadałem.piotrex pisze:nie wiem jak w praktyce,ale w teorii maja dystrybucje w Niemczech.
A co do boxxera to przeciez boxxer z Avalanche to nie boxxer

A własnie nie wiem czy dalej ale na allegro było dorado 2010 czy 2011 w super stanie. Ja bym poważnie rozważał. Otwartą kąpiel i ogólnie kisiel w majtach. Ja sie tym amorem jaram.
Re: Fox 40 Rc2 Kashima vs Rs Boxxer vs 888 EVO Ti vs Dorado
Na stronie Avalanche'a tłumik kosztuje 388 $ a Boxxer Race 2012 kosztuje 2200 zł protone 470 zł więc wszystko wyjdzie około 3800 zł czyli o 1100 zł drożej niż boxxer team 

To wychodzi 3300zł z Boxxem 2011 więc szału nie ma moim zdaniem.Spaced pisze:Tak ale kupujesz używanego race, byle tylko lagi byly w dobrym stanie bo tłumik może zdychać i jesteś do przodu
Rozmawiałem z użytkownikiem Kowy w Bachledovej i chwalił amortyzator.Soulforged pisze:Specyfikacja wygląda super ale czy ktokolwiek miał okazję na tym jeździć?
Do Bosa fabrycznie dostajesz 3 sprężyny a serwis banalnie prosty, jak w 888 rc2x. Ja od siebie mogę śmiało Bosa polecić, jeździłem na Foxie 08 i Boxxerze 2011 i Bos wymiata, inny feel poprostu.Hugo666 pisze:Amortyzatorów typu Bos i Kowa napewno odpadają, ponieważ ciężko może być z serwisem/sprężynami itd... Jest na forum napewno ktoś kto miał okazje przejechać się na tych amortyzatorach na trasie prosiłbym taką osobę o wypowiedź.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
Na bodajże amerykańskim ebay jest aukcja z oryginalnym solo air za chyba 350zł do nowego boxxera, kto zainteresowany niech sobie sprawdzi, typek ma kilka sztuk.
Co do cen to wszystko da się kupić, była dobra okazja na bosa, niestety nie licytowałem do końca bo nie było mnie w domu i przebili mnie o marne grosze
http://www.ebay.pl/itm/160652558448?ssP ... 1435.l2649
Co do cen to wszystko da się kupić, była dobra okazja na bosa, niestety nie licytowałem do końca bo nie było mnie w domu i przebili mnie o marne grosze

Bo mi się puszka Boxxera nie podoba no. Jakbyś nie liczył protona - bo nie każdemu pasuje powietrze to poniżej 3k to już w miare sensowana cena za amora (z ava).Spaced pisze:Drogiego tego używanego boxxera znalazłes. Zreszta czemu szału nie ma? Ideologicznie to amor (z ava) zblizony do BOSa twojego tylko w puszce fajniejszej.
Btw. Boxxer Team 09 z nową avą, 1400zł w usa

Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
Wizualnie rozumiem ale uzytecznie to najlepsza puszka na razie. Lżejsza od Marza (tak niewiele bo same lagi to koło 100g róznicy) ale marz dopiero od 2012 ma mostek zintegrowany.Cubus5 pisze:Bo mi się puszka Boxxera nie podoba no.
Szczerze niech tylko RS na 2012 poprawi solo air to nie bede miał na co narzekać w amorze. Zwłaszcza, ze boxxy 2010 mocniejsze od starych sa.
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hmm no to wybor prosty.
Puszke wybierz pomiedzy 888 a boxxerem zalezy co Ci sie bardziej wizualnie podoba.
Z czego do 888 bedziesz mial ewentualne czesci zamienne dostepne zawsze to plus w tą strone
Wpakuj tlumik avalanche. Do tego jeśli lubisz prace powietrza to air kit z protone.
Przepis na niebanalny sprzet z najwyższej polki jesli chodzi o prace
Puszke wybierz pomiedzy 888 a boxxerem zalezy co Ci sie bardziej wizualnie podoba.
Z czego do 888 bedziesz mial ewentualne czesci zamienne dostepne zawsze to plus w tą strone

Wpakuj tlumik avalanche. Do tego jeśli lubisz prace powietrza to air kit z protone.
Przepis na niebanalny sprzet z najwyższej polki jesli chodzi o prace

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości